HRS Bulgaria
Технически секретар
Шумен
длъжност на пълно работно време

Технически секретар

Шумен длъжност на пълно работно време

Описание на позицията

В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа

За наш клиент - утвърдена компания за извършване на проектантскти, геодезически услуги и строителен надзор, търсим да назначим:

Технически секретар
Компанията предлага:

Постоянен трудов договор;
Пълни осигуровки;
Работно време от 08: до 17:00 / Понеделник-Петък;
Работа в динамична, приятна атмосфера;
Коректни професионални отношения.

Основни задачи и отговорности:


Отговаря за ефективната комуникация между различните отдели в офиса.
Координира съвместната работа на екипите и осигурява предаването на информация своевременно и ясно.
Отговаря за управлението на деловодството в фирмата;
Изготвя документи / договори , примо-предавателни протоколи, справки, отчети/ отнасящи се с дейността на фирмата;
Предава и получава информация по приемно предавателните устройства, обработва и систематизира получената информация и я докладва на управителя;
Организира обучение и развитие на персонала с цел подобряване на техните умения и компетенции;
Съдейства за постигане на стратегическите цели на компанията чрез активно сътрудничество с ръководството;
Предоставя редовни отчети и анализи за ефективността на офисните операции;
Участва в планирането на проекти и проследяване на изпълнението им в установените срокове;
Изпълнява и други конкретно възложени задачи, свързани с длъжността.

Изисквания към кандидатите:

Способност да ръководи и мотивира екипа, насърчавайки сътрудничество и постигане на общи цели;
Ефективно управление на времето, планиране на задачи и приоритизиране на дейности, за да се гарантира успешна и плавна работа на офиса;
Познания в областта на базовите финансови понятия, свързани с управлението на бюджета на офиса и разходите;
Опит и умения в управлението на проекти и координацията на различни задачи за постигане на общи цели.

Образование и опит:

Висше образование в областта на бизнес администрация, управление или подобна област/Икономическо образование;
Доказан опит мин (3) години в административно управление;
Отлични комуникационни умения и способност за лидерство;
Опит в работа с офисни софтуерни приложения и технологии;
Способност за ефективно управление на времето и приоритетите;
Творческо мислене и способност за решаване на проблеми.
Ако ролята Ви е допаднала, кандидатствайте още днес!
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Recruitment Services Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с №2525 от 26.04.2018 г.