В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на
отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата
за тях работа
За наш клиент - утвърдена компания за извършване на проектантскти,
геодезически услуги и строителен надзор, търсим да назначим:
Технически
секретар
Компанията предлага:
Постоянен трудов договор;
Пълни осигуровки;
Работно време от 08: до 17:00 / Понеделник-Петък;
Работа в динамична, приятна атмосфера;
Коректни професионални отношения.
Основни задачи и отговорности:
Отговаря за ефективната комуникация между различните отдели в
офиса.
Координира съвместната работа на екипите и осигурява предаването на
информация своевременно и ясно.
Отговаря за управлението на деловодството в фирмата;
Изготвя документи / договори , примо-предавателни протоколи,
справки, отчети/ отнасящи се с дейността на фирмата;
Предава и получава информация по приемно предавателните устройства,
обработва и систематизира получената информация и я докладва на
управителя;
Организира обучение и развитие на персонала с цел подобряване на
техните умения и компетенции;
Съдейства за постигане на стратегическите цели на компанията чрез
активно сътрудничество с ръководството;
Предоставя редовни отчети и анализи за ефективността на офисните
операции;
Участва в планирането на проекти и проследяване на изпълнението им
в установените срокове;
Изпълнява и други конкретно възложени задачи, свързани с
длъжността.
Изисквания към кандидатите:
Способност да ръководи и мотивира екипа, насърчавайки
сътрудничество и постигане на общи цели;
Ефективно управление на времето, планиране на задачи и
приоритизиране на дейности, за да се гарантира успешна и плавна
работа на офиса;
Познания в областта на базовите финансови понятия, свързани с
управлението на бюджета на офиса и разходите;
Опит и умения в управлението на проекти и координацията на различни
задачи за постигане на общи цели.
Образование и опит:
Висше образование в областта на бизнес администрация, управление
или подобна област/Икономическо образование;
Доказан опит мин (3) години в административно управление;
Отлични комуникационни умения и способност за лидерство;
Опит в работа с офисни софтуерни приложения и технологии;
Способност за ефективно управление на времето и приоритетите;
Творческо мислене и способност за решаване на проблеми.
Ако ролята Ви е допаднала, кандидатствайте
още днес!
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на
интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и
ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Recruitment Services Bulgaria притежава лиценз от Националната
Агенция по Заетостта с №2525 от 26.04.2018 г.