Ел Си Уайкики Ритейл Би Джи ЕООД
more than 300 служителя Apply See employer
Управител на магазин
Пловдив
full-time

Управител на магазин

Пловдив full-time

Job Description

Ние сме една от любимите марки на българските клиенти и водеща компания в областта на търговията с облекла. Вярваме, че всеки заслужава да бъде облечен добре и затова залагаме на качество, достъпна цена и отношение, което да накара всеки да се почувства добре дошъл в нашите магазини. Посрещаме клиентите си в над 1300 магазина в 63 държави по света.

За един от магазините ни в Пловдив търсим опитен и динамичен кандидат за позицията Управител. Като Управител на магазин вие играете основна роля за успеха на нашия бизнес и отговаряте за създаване на идеалната среда за нашите служители и клиенти. Ако се вълнувате от мода, имате успешен опит на ръководна позиция в търговията и умеете да ръководите екипи, бихме искали да се срещнем с вас!

Задължения и отговорности

Организация и контрол на всички аспекти на операциите в магазина - продажби, обслужване на клиенти, управление на стоковите наличности, визуален мърчъндайзинг и служители.
Управление на продажбите и постигане на поставените цели, чрез ефективно управление на търговските процеси и изключително обслужване на клиентите.
Въвеждане и поддържане на високи оперативни стандарти, чистота и ред в магазина, за да бъде той винаги приятно място за пазаруване.
Обучение и развитие на екипа от продавач-консултанти, създаване на позитивна работна среда.
Периодично провеждане на оценка на представянето, даване на обратна връзка и идентифициране на възможностите за подобряване представянето на екипа.
Управление на стоковите наличности, зареждане със стока и предотвратяване на инвентарните загуби.
Поддържане на актуално познание за пазара, конкурентите и даване на предложения за подобряване резултатите на магазина.
Отговаряне на оплаквания от клиенти и рекламации, навременно и професионално, за да се подсигури максимално удовлетворение на клиентите.

Изисквания

Висше образование
Предишен опит на ръководна позиция в динамична среда с управление на хора.
Опит в търговията е предимство.
Силни лидерски качества и умение да се мотивират хора.
Добри комуникативни умения.
Ориентираност към качествено обслужване.
Силни организационни умения.
Владеенето на английски език е предимство.

Ако модата е ваша страст или искате да работите в динамичен и успешен екип, присъединете се към нас!

Ние предлагаме

Конкурентно заплащане
Месечен бонус обвързан с резултатите на магазина
Ваучери за храна
Намаление за служители в магазините ни
Обучение и страхотни кариерни възможности

В LC Waikiki разглеждаме всички кандидатури, които отговарят на изискванията. Ако отговаряте на тях, ще се свържем с вас по електронна поща или телефон.

ITCD 2024 Employers
Zaplatomer Banner