В ОББ следваме и изповядваме ценности като доверие,
равнопоставеност и приемственост. Приемаме изключително сериозно
отговорността ни към нашите служители и обществото и се стараем да
бъдем модел за поведение, като насърчаваме откритата комуникация и
диалог. Създаваме среда, в която всеки служител се чувства ценен и
чут. В ОББ вярваме, че хората са нашата най-голяма сила и основен
компонент да постигнем успеха, към който се стремим и че крайната
цел винаги трябва да бъде съпътствана със смисъл и в синхрон с
ценностите ни като компания. Ще се радваме да споделиш своята
уникалност и да станеш част от нашият екип, където заедно да бъдем
Първи!
За страхотния и сплотен екип на Дирекция „Събиране на проблемни
вземания“ търсим мотивиран и отговорен Юрисконсулт с месторабота в
гр. София, който ще има възможността да се изправи пред
следните:
ОСНОВНИ ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА:
• Управлява портфейл от кредити за принудително съдебно събиране
или наблюдение на проблемни вземания от физически лица и
микропредприятия;
• Осъществява процесуалното представителство на банката по заведени
съдебни производства за събиране на възложените му вземания;
• Разработва предложения за конкретна стратегия за събиране на
възложените му проблемни вземания и предлага утвърждаването им от
ръководството. Привежда в действие утвърдените стратегии;
• Изготвя справки и отчети, както и доклади и становища до
компетентните органи на банката по правни аспекти;
• Осъществява контакт и провежда преговори с кредитополучатели -
физически лица и микропредприятия с проблемни кредити в
банката;
• Изготвя правни становища и мотивирани предложения за
преструктуриране на просрочени и съдебни кредити от портфейла на
звеното;
• Изготвя справки и отчети за проведени действия с оглед
информираността на ръководството.
ИДЕАЛНИЯТ КАНДИДАТ ПРИТЕЖАВА:
• Висше юридическо образование с придобита юридическа
правоспособност;
• Две години юридически стаж;
• Познаване на нормативната уредба в областта на вещното,
облигационното, търговското, банковото право, защита на личните
данни и гражданския процес;
• Компютърна грамотност-много добро ползване на MS Office и
специализирани юридически софтуери;
• Способност за предоставяне на мотивирани становища/ консултации и
за поемане на отговорност;
• Умения за водене на преговори;
• Комуникативни и аналитични способности, организираност,
принципност, умения за работа в екип;
• Владеенето на английски език писмено и говоримо ще се счита за
предимство.
ПРИ НАС ЩЕ ОТКРИЕТЕ:
• Отлични възможности за професионално и кариерно развитие в
най-голямата финансова група в България;
• Възнаграждение, съобразено с отговорностите на длъжността;
• Разнообразни възможности за учене и усъвършенстване на знанията и
уменията;
• Преференциални условия при ползване на продукти и услуги от
всички дружества, част от КВС в България;
• Допълнително здравно осигуряване;
• Застраховка Живот/ Злополука;
• Ваучери за храна на стойност 100 лв. на месец;
• Бонус за препоръчване на кандидат за работа;
• Допълнително заплащане за важно събитие от личен характер;
• Възможност за работа от вкъщи и Гъвкаво работно време (важи за
позиции в Централно управление);
• 25 дни платен годишен отпуск + 1 ден платен отпуск за Рожден
Ден;
• Преференциална такса за ползване на карта за спорт;
• Участие в солидарен фонд, който подпомага служителите и техните
семейства при нужда.
Споделете бъдещето си с нас! В случай че искате да станете част от
страхотния ни екип, моля изпратете ни своя актуална автобиография и
мотивационно писмо.
Само кандидати, одобрени по документи, ще бъдат поканени на
интервю.
Конфиденциалността е гарантирана и личните Ви данни се обработват
при спазване на Общия регламент за защита на данните и ЗЗЛД.