• Най-добрите работодатели бяха отличени във второто издание на Employer Branding Awards

    четвъртък, 21 февруари 2019
     
    Наградата “Employer of the Year” спечели Пощенска банка в силно оспорвана конкуренция.

    Близо 20 компании грабнаха призовите места в Годишните Employer Branding Awards, организирани за втора година от b2b Media.

    На официалната церемония в Новотел София присъстваха експерти по employer branding, практици, които се занимават с привличане на таланти и силни лидери на компании, които са открили тайната как да изграждат успешна работодателска марка.

    Наградата за “Най-добър работодател на годината - Employer of the Year” спечели Пощенска банка, за Employer Brand Leader отличието си поделиха Каргил България и СофтСърв, а Experian Bulgariа се наредиха първи както в категорията за Employer Branding Idea, така и в Employer Branding Project. Най-добри в категорията Employer Branding Innovation се оказаха Ikea, а първото място за Employer Branding PR кампания грабнаха Обединена българска банка.

    Журито определи като номер 1 Employer Branding Video на СофтСърв България, а най-харесаният проект в категорията Innovation in Talent Management се оказа този на Kaufland България. The Taxback Group се отличиха сред конкурентите си с иновация в обучението на талантите и заеха първото място в категорията Innovation in Talent Education. А1 България спечели приза за HR Strategy of the Year. Progress взеха наградата за HR Technology of the Year, а Upnetix се отличиха в категорията Excellence in Coaching.

    Призът за Emerging Leader беше присъден на Acronis България, а в една от най-оспорваните категории Excellence in Office Space първото място си поделиха офисите на Sutherland Bulgaria и на Progress. В най-новата категория за Employer Branding Event най-добър резултат имаше Обединена българска банка, които взеха и най-много отличия в надпреварата.

    Организаторите отчетоха двоен брой участници в това издание на конкурса. Според Надя Маринова, основател на Employer Branding Awards и главен редактор на b2b Media: “компаниите, които представят своите стратегии в този конкурс са не само привлекателни за работа и кариерно развитие, но те допринасят България да стане по-атрактивна за специалистите и като цяло да се превърне в едно по-добро място за живеене и реализация”.

    Наградите имат за цел да оценят и отличат компаниите за техните високи постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на работодателския бранд, насърчават иновациите в управлението на талантите и новите успешни стратегии в областта на човешките ресурси.

    Пълният списък с участниците може да видите на https://talents.b2bmedia.bg/