Световният лидер в онлайн комуникациите и вирусните маркетингови стратегии - Дейвид Миърман Скот - ще разкрие новите правила в маркетинга, PR-а и продажбите на първия си семинар у нас. New Marketing Masterclass с американския специалист ще се проведе на 8 ноември 2012 в София и ще включва теми като:
    - Маркетингът преди уеб;
 
    - Правилата на уеб маркетинга;
 
    - Видове клиенти и достигане директно до тях;
 
    - Създаване на маркетинг съдържание за вашите клиенти;
 
    - Бизнес блог;
 
    - Онлайн видео;
 
    - Социални мрежи - Twitter, Facebook и други;
 
    - SEM - Маркетинг за търсещи машини;
 
    - Маркетинг и ПР в реално време;
 
    - Създаване на "World Wide Rave";
 
    - Разработване на онлайн маркетинг стратегия.
 
През по-голямата част от кариерата си Дейвид М. Скот е работил в сферата на онлайн новините. Бил е маркетинг вицепрезидент в корпорация "Нюзедж" и е заемал ръководни постове в подразделението за електронна информация на "Найт - Райдър” (една от най-големите вестникарски компании).
Световният специалист в онлайн комуникациите е автор на 8 книги, включително 3 международни бестселъра:
    - "Новите правила в маркетинга и в PR" - шест месеца в списъка на бестселърите на BusinessWeek и публикувана на 26 езика.
 
    - "Маркетинг и PR в реално време”  - достигна 2-ро място в класацията за бестселъри на Wall Street Journal и 3-то в списъка на USA Today.
 
    - "Newsjacking" - книгата, която се предизвика огромен интерес по целия свят.