Информация за пресата

Нови цени на онлайн услуги и продукти на JobTiger, валидни от 01.04.2022

петък, 25 февруари 2022
Информация за предстоящите промени в ценовата политика на JobTiger („Джобтайгър“ ООД) по отношение на онлайн услугите и продуктите, които предлагаме.

След като дълги години следвахме политика на запазване на цените за продуктите ни, водени от желанието ни да сме полезни на клиентите си, както и от съзнанието за социалната роля на сайтовете за работа, сега сме изправени пред промяна на цените за онлайн услугите ни.

Какво се променя?
Променят се цените за използване на сайтовете jobtiger.bg, hrindustry.bg, jobtiger.tv.

Какво не се променя?
Цените за участие в събитията, организирани от JobTiger: Национални дни на кариерата, Виртуални дни на кариерата, Дни на кариерата – IT, комуникации и аутсорсинг, Дни на кариерата – икономика, финанси, маркетинг, човешки ресурси и обслужване на клиенти, HR Weekend, HR Industry.
Цените на услугата по подбор остават непроменени.
Цените за използване на Zaplatomer.bg също остават непроменени.

От кога влиза в сила?
Всички променени цени влизат в сила от 1 април 2022 г.
Услугите и продуктите, поръчани и заплатени до 31 март 2022 г. остават с текущите си цени.

Какви са новите цени?
Новите цени на онлайн услуги и продукти в сила от 1 април 2022 г. са:

JobTiger.bg:
  • Публикуване на обява за работа в JobTiger.bg – 72 лв.
  • Employer Branding профил за една година – 2400 лв.
  • Пакет 12 обяви за работа – 835 лв.
  • Пакет 24 обяви за работа – 1512 лв.
  • Пакет 36 обяви за работа – 2333 лв.
  • Пакет 60 обяви за работа – 3744 лв.
  • Пакет 84 обяви за работа – 5141 лв.
  • Пакет 120 обяви за работа – 7200 лв.
HRIndustry.bg:
  • Публикуване на новина – 60 лв.
  • Публикуване на продукт за 1 месец – 60 лв.
JobTiger.tv:
  • Платена публикация – 480 лв.
Всички цени са без включен ДДС.

Ще продължи ли да има възможност за публикуване на безплатни обяви?
Да, както и досега, клиентите, които пожелаят, ще могат да публикуват безплатни обяви при непроменени условия.
Въведохме тази безплатна услуга през 2009 година, за да помогнем на клиентите, които изпитваха затруднения в кризата, и към момента нуждата от нея остава непроменена.

Защо правим това?
За да продължим да доставяме обичайното качество на нашите продукти и услуги, както и високото ниво на клиентско обслужване.

Много години ние успявахме да запазим нашите цени и доставяме най-ниското съотношение на цена към осъществен контакт. Това е важело и важи не само за онлайн услугите ни, но и за събитията, които организираме. Смятаме, че в бизнес като нашия това е основен показател и той се запазва.

Нещо повече – през 2018 година премахнахме високите цени за брандирани обяви и ги приравнихме към цената на обикновената обява, водени от убеждението, че в ситуацията на пазара на труда, която настъпва, водещото ще е максимално доброто представяне на компанията - работодател, включително и с богат снимков и видео материал. Ето защо въведохме и Employer Branding инструмента, който включва в себе си освен детайлно представяне на работодателя, и неограничен брой брандирани обяви. Историята показа, че бяхме прави.

Вярваме, че и в новата ситуация, Employer Branding инструментът ще бъде основният помощник на нашите клиенти в привличането на кандидати за работа.

Очакват ли се промени на други цени?
За момента не. Но ще Ви държим своевременно информирани, ако такава промяна се наложи.

Благодарим Ви за разбирането и оставаме на Ваше разположение за въпроси.
Вярваме, че ще продължим ползотворната си съвместна работа и занапред.

За повече информация и контакт:
T: +359 2 49180 00
E: office@jobtiger.bg
Екипът на JobTiger
Назад
JobTiger Banner