майУърлд България ЕООД
Рецепционист/ка
Sofia
full-time

Рецепционист/ка

Sofia full-time

About us

майУърлд България ЕООД е една бързо развиваща се фирма с новаторски бизнес модел.
Ние търсим офис асистент на пълно работно време.
На първо място офис асистентът е отдаден на работата си , комуникативен и отговорен е. Притежава организаторски талант с коректен и точен стил на работа, защото за постигане на успех са определящи както Know-How - то, така и свързаният с него правилен подход за действие.
Офис асистентът в нашата компания е връзката между клиентите и местния офис.

Responsibilities

Вашите задължения:

• Комуникация с клиенти и партньори
• Обслужване на клиенти и партньори
• Разяснение и помощ при въпроси възникнали между централата и местния офис
• Отговаряне на въпроси на клиенти и партньори по телефона
• Познаване в детайли и боравене със системата
• Добро владеене на английски език
• Владеенето на немски език е предимство

Ние Ви предлагаме:

• Дългосрочни работни отношения с перспективи в един бурно развиващ се пазар с голямо бъдеще
• Приятна работна обстановка

Необходими документи:

Задължителни:

• CV
• Актуална снимка
• Мотивационно писмо

Препоръчителни:

• Сертификати за владеене на чужди езици
• Препоръки от предишни работодатели


Ако проявявате интерес към гореописаната длъжност, моля, изпратете Вашата кандидатура чрез бутона по-долу.
След разглеждане на кандидатурите ще се свържем само с одобрените кандидати.

Месторабота: София

Requirements and necessary skills

• Добро владеене на английски език
• Владеенето на немски език е предимство

We offer

• Дългосрочни работни отношения с перспективи в един бурно развиващ се пазар с голямо бъдеще
• Приятна работна обстановка
Zaplatomer.bg