Raiffeisen Bank International (M&A)
Administrative Assistant / Офис асистент
София
full-time

Administrative Assistant / Офис асистент

София full-time

About us

Райфайзен Банк Интернешънъл АГ (Виена) е международна водеща компания в областта на финансово-консултантската дейност по Сливания и придобивания. Обособеното в България дружество е част от Групата и изключително развива консултантска дейност по Сливания и придобивания на предприятия.

Responsibilities

- Посрещане на посетители и гости и организиране на бизнес срещи, корпоративни събития и пътувания;
- Организация на входяща и изходяща документация;
- Оказване съдействие на ръководството на компанията за събиране, проучване и анализ на данни и информация;
- Изготвяне на справки и доклади, обработка на документи;
- Водене на имейл кореспонденция и комуникация;
- Изготвяне на маркетингови материали и съдържание за уеб страници и социални мрежи;
- Офис отговорности: поръчка на канцеларски материали и офис консумативи, и др.;
- Изготвяне на бизнес отчети, проучвания, както и други различни документи.

Requirements and necessary skills

- Организационни и комуникативни умения;
- Предходен опит е предимство;
- Умения за работа с Мicrosoft Office (Outlook, Excel, Word, PowerPoint и др.);
- Добро писмено и говоримо владеене на английски език.

We offer

- Възможност за работа в представителство на международна водеща компания в областта на финансово-консултантската дейност по Сливания и придобивания;
- Конкурентно възнаграждение;
- Приятна и спокойна работна среда;
- Стандартно работно време;
- Мотивиран и позитивен компактен екип.
ITCD 2024 Employers
Zaplatomer Banner