ЕВРОРА КОНСУЛТ ЕООД
между 5 и 10 служителя Кандидатстване
Асистент на управителя с италиански език
София
длъжност на пълно работно време
От 1000 до 1500 лв.

Асистент на управителя с италиански език

София длъжност на пълно работно време От 1000 до 1500 лв.

За нас

Агенция “ЕВРОРА КОНСУЛТ“ ЕООД е една от новооткритите агенции за подбор на персонал, имаща за цел да подобри връзката между кандидат и работодател. Нашата роля се изразява не само в това да намерим подходящата работна позиция за Вас, но и да Ви консултираме и съдействаме по време на Вашият престой с екип от различни за целите специалисти в областта.
„ЕВРОРА КОНСУЛТ“ ЕООД е регистрирана българска агенция за посреднически услуги в областта на човешките ресурси, като работим съвместно с „Агенция по заетостта“
Удостоверение за регистрация №: 2392 / 31.10.2017 г. за извършване на посредническа дейност за работа в чужбина, и удостоверение за регистрация №: 2391 / 31.10.2017 г. за извършване на посредническа дейност в България.

Отговорности

• Поддържане и организация на дневния ред на управителя и подпомагане при планирането на срещи, конференции, заседания и др.
• Подробна организация на срещите на управителя.
• Приемане и разпределяне на телефонните обаждания.
• Приемане и разпределяне според приоритета на цялата изходяща или входяща кореспонденция (имейли, писма, пакети и т.н.).
• Организация на бизнес пътувания.
• Работа с поверителни документи и отговорност, че ще останат такива.
• Съдействие към отдел счетоводство: Изготвяне на фактури и финансови отчети.
• Наблюдение и снабдяване за наличие на офис консумативи, договаряйки най-рентабилните условия с доставчиците.
• Класифициране на всички документи в електронен и хартиен вариант, гарантирайки лесен достъп до информацията.
• Провеждане на проучвания и изготвяне на доклади.

Изисквания и необходими умения

Асистент на управителя с италиански език
Агенция „EURORA CONSULT“ LTD с удостоверение за регистрация №: 2391 / 31.10.2017 г търси да назначи за свой клиент, служител на длъжност „Асистент на управителя с италиански език“ за италианска бутикова марка за мъжки дрехи и аксесоари "BOTTEGA DEL SARTO" за централен офис в град София.
Описание на длъжността:
Вие ще организирате и поддържате графика на управителя и ще му оказвате съдействие, като изпълнявате различни административни задачи.
Трябва да сте бързи и професионални, да умеете да разпределяте добре времето си. Трябва да имате и мултитаскинг способности, както и да умеете да се съсредоточите върху отговорностите на ръководството. Целта е да се допринесе за ефективността на цялостния бизнес, като се гарантира, че всички зададени административни задължения се изпълняват своевременно и ефикасно.


Отговорности:
• Поддържане и организация на дневния ред на управителя и подпомагане при планирането на срещи, конференции, заседания и др.
• Подробна организация на срещите на управителя.
• Приемане и разпределяне на телефонните обаждания.
• Приемане и разпределяне според приоритета на цялата изходяща или входяща кореспонденция (имейли, писма, пакети и т.н.).
• Организация на бизнес пътувания.
• Работа с поверителни документи и отговорност, че ще останат такива.
• Съдействие към отдел счетоводство: Изготвяне на фактури и финансови отчети.
• Наблюдение и снабдяване за наличие на офис консумативи, договаряйки най-рентабилните условия с доставчиците.
• Класифициране на всички документи в електронен и хартиен вариант, гарантирайки лесен достъп до информацията.
• Провеждане на проучвания и изготвяне на доклади.

Изисквания:
• Опит като изпълнителен секретар или подобна административна функция.
• Компютърна грамотност.
• Отлично познаване на офис управлението и основните счетоводни процедури, както и технически речник в областта.
• Познаване на основните методи на изследване и техники за докладване.
• Познаване на основните методи и техники за провеждане на проучвания и изготвяне на доклади.
• Отлични умения на организация и разпределение на времето.
• Изключителни способности за комуникация и преговори.
• Лоялност и конфиденциалност.
• Точност и внимание към детайлите.
• Тактичност и запазване на спокойствие при стресови ситуации.
• Желание и потенциал за личностно развитие.
• Позитивно отношение.
• Подходящото образование е предимство.
• Владеене на италиански език на много добро ниво. Кандидати плюс английски език ще бъдат разглеждани с предимство.
• Владеене на мн. добро ниво на MS OFFICE.
• Владеене на италиански език на мн. добро ниво.
• Добри организационни качества.
• Добра комуникативност.

Ние Ви предлагаме

• Петдневна работна седмица на пълен работен ден - 8 часа.
• Постоянен трудов договор.
• Фирмено обучение.
• Работа в бързоразвиваща се италианска модна компания с представителство в България.
• Възможност за реализация и възможност за кариерно израстване.
• Позитивна работна атмосфера в млад колектив.
HRW 2019