Human Capital Store
Офис Асистент
София
длъжност на пълно работно време

Офис Асистент

София длъжност на пълно работно време

Описание на позицията

Ние от Human Capital Store търсим Офис асистент. Нашият клиент е компания, която сътрудничи на клиентите си при продажба, покупка, наемане или отдаване под наем на недвижима собственост.

Отговорностите на тази позиция ще бъдат да:
- Отговаря на входящи обаждания и информира клиентите за услугите, които предоставя фирмата;
- Води база данни;
- Организира и координира огледи за клиенти и консултанти на компанията;
- Подпомага консултантите в тяхната административна работа;
- Проверява, коригира и превежда от български на английски офертите за недвижима собственост;
- Обновява предложенията на компанията в различни портали;
- Следи и поддържа наличието на офис консумативи;
- Проследява и решава при необходимост възникнали технически проблеми като комуникира със съответните специалисти.


Изисквания:
- Опит на административна длъжност;
- Добра компютърна грамотност;
- Много добър писмен и говорим английски език;
- Способност за организиране на работата по приоритети;
- Отношение към детайлите.


Работодателят предлага:
- Работа на постоянен трудов договор;
- Въвеждащо обучение;
- Приятна работна среда в модерен офис в центъра на София.




Може да кандидатствате, като ни изпратите автобиографията си.

Human Capital Store притежава лиценз за предоставяне на посреднически услуги номер : 1783/ 30.09.2014.

Услугите към кандидатите са безплатни.

Уведомяваме Ви, че данните, които ни предоставите, се обработват и съхраняват в съответствие с изискванията на ЗЗЛД и подлежат на специален режим на защита.

Целите, за които ще използваме Вашите данни са:
да Ви бъдем полезни при намирането на нова и/или по-добра работа, стаж или друга форма на заетост;
да Ви изпращаме съобщения по имейл, телефон, социални мрежи, регулярна поща.









HRW 2019