Astrea Recruitment
20 - 50 служителя Кандидатстване
Асистент Оперативен Мениджър
София
длъжност на пълно работно време

Асистент Оперативен Мениджър

София длъжност на пълно работно време

За нас

АСТРЕA е компания в сферата на Човешките ресурси. Целта ни е да открием най-подходящите хора за нашите бизнес партньори, като им осигурим удовлетвореност.

За един от нашите клиенти търсим – Асистент Оперативен Мениджър.

Отговорности

Отговорности:
Контактува с клиенти;
Работи със специфична складова програма;
Следи за наличност, движение на материалите и доставка;
Съдейства при процесите внос и износ;
Обработва документи;

Изисквания и необходими умения

Изисквания:
Отлично владеене на MS Office-пакет;
Много добро владеене на английски език – писмено и говоримо;
Организираност, комуникативност, инициативност и умения за решаване на казуси, желание за повишаване на квалификацията;

Ние Ви предлагаме

Предлагаме:
Стимулиращо възнаграждение;
8 часов работен ден;
Безплатно вътрешно – фирмено обучение;
Работа в отлична професионална атмосфера в доказала се международна компания.

Ако позицията представлява интерес за вас и смятате, че ще бъдете подходящ кандидат, не се колебайте и ни изпратете Вашата Автобиография.
(Не забравяйте да посочите референтния номер на обявата DP_AOM).

Данните на кандидатите са лични и ще бъдат защитени по смисъла на ЗЗЛД.
(„АСТРЕА РИКРУТМЪНТ“ ЕООД – Регистрация в МТСП No1809).
Careerdays.bg