Офис асистент с немски език
София
длъжност на пълно работно време

Офис асистент с немски език

София длъжност на пълно работно време

За нас

Търсим енергичен и комуникативен човек за работа с клиенти и партньори от Германия. Клиентът, за когото ще се работи е немска фирма за подбор на персонал.

Отговорности

Описание на длъжността:
- води ежедневна писмена и устна комуникация с нови и настоящи контрагенти
- води ежедневна комуникация с немска счетоводна кантора
- сътрудничи по време на изготвяне на месечни отчети, годишни отчети и присъствени форми
- води ежедневна комуникация с партньори от немска здравноосигурителна каса
- оформя договори и различна документация
- води преговори по сключване на сделки с бъдещи клиенти

Изисквания и необходими умения

Изисквания:
- отлично владеене на немски език
- бързо мислене и ориентираност към решаване на проблеми
- умения да преговаря и да сключва сделки
- познания относно немските институции, система и начин на живот ще се счита за предимство
- счетоводен опит ще се счита за предимство
- шофьорска книжка и възможност за редовно пътуване са предимство
- да споделя ентусиазма на приятелския и преуспяващ колектив
- професионалист ориентиран към постигането на резултати и зададените търговски цели
- способност за работа без ежедневен надзор, самостоятелно организиране на времето и приоритизиране на поставените задачи

Ние Ви предлагаме

Какво предлагаме ние:
- Много добро възнаграждение и бонусна схема
- Работа в конкурентна и развиваща среда
- Работа с немски клиенти от най-високо ниво
- Фиксирано работно време, без възможност за извънреден труд, без работа през уикенда.
- Възможности за пътувания в командировки из цяла Германия
- Възможност за работа по различни проекти в сферата на туризма, търговия с продукти и др.

Ако смятате, че отговаряте на посочените изисквания, моля изпратете автобиография, актуална снимка.
Документите ще бъдат разглеждани при пълна конфиденциалност, в съответствие със ЗЗЛД.

Само одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю.