Кеш Кредит
Кредитен инспектор
Sofia
full-time
Between 500 and 1000 bgn

Кредитен инспектор

Sofia full-time Between 500 and 1000 bgn

About us

Всичко започна с една идея. Да изградим социално отговорен, високотехнологичен бизнес, основаващ се на доверие и прозрачност, в центъра, на който е индивидуалното отношение и грижа към всеки клиент.

С днешна дата Кеш Кредит е водеща финансова институция, специализирана в областта на микро кредитирането. Благодарение на международно признатия ни иновативен модел, базиран на уникална методика за оценка на кредитния риск успешно развиваме и разширяваме своята дейност на местни и чужди пазари. Ето и някои от успехите, с които се гордеем, през последните години:

• Предоставяме най-бързото в България одобрение на кредит до 6 минути (с възможност и за изцяло автоматичен процес)
• Предлагаме първото в света кандидатстване за кредит през Viber
• Притежаваме уникален метод за кредитиране през информационни терминали (киоски) с едно плъзване на лична карта през четец, без попълване на документи
• Имаме първото интегрирано партньорство с мобилен оператор

Зад всичко това стоят нашите хора, те са ключът към успеха ни, те са нашето бъдеще и вдъхновение. С всяко тяхно усилие правим стъпка напред в стремежа ни да предоставяме на своите клиенти финансови услуги навсякъде и по всяко време.

Ако търсиш кауза, а не просто работа, кандидатствай за позицията Кредитен инспектор.

Responsibilities

ТВОЯТА РОЛЯ Е ДА:
• Осъществяваш ежедневен контакт по телефона с кредитоискатели на компанията, с цел отпускане на кредит. Събираш и анализираш декларираната от кредитоискателите информация, извършваш оценка на кредитния риск и даваш становище за отпускане на кредит.
• Администрираш и контролираш спазването на всички вътрешни и външни регулации в областта – процедури, заповеди, указания, инструкции и др.
• Анализираш и отчиташ периодично резултатите от своята дейност и тази на отдела и при необходимост прави предложения за промени;

Requirements and necessary skills

КАКВО ОЧАКВАМЕ ОТ ТЕБ:

• Минимум 1 година опит на подобна позиция;
• Опит в работа с данни от публични регистри;
• Отлични комуникативни умения. Препоръчително е да имате ясна дикция
• Аналитично мислене и способност за взимане на бързи решения;
• Умения за спазване на срокове и стриктност при изпълнение на поставените задачи;
• Отлична финансова грамотност;
• Отлична компютърна грамотност;

We offer

НИЕ ЩЕ ТЕ ПОДКРЕПИМ С:

• Работа в млад и динамичен екип
• Възнаграждение без лимит
• Възможност за дългосрочно развитие
• Корпоративно обучение;
• Пакет социални придобивки;

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

Contact Information

Phone: 0885069201

ITCD