Музейко ЕООД
20 - 50 служителя Apply See employer
Експерт продажби
Sofia
full-time

Експерт продажби

Sofia full-time

About us

Музейко е първият Детски научен център в България и на Балканите и е сред най-големите в Европа . Предлагаме над 130 интерактивни научни инсталации и огромно разнообразие на образователни програми за деца, родители и училищни групи. Вече близо 400,000 посетители са се докоснали до чудесата на науката от откриването. Музейко е финансиран и продължава да се подкрепя от Фондация Америка за България.

Музейко играе важна роля в модерното образование на 21 век, осигурявайки място, където да събудим любопитството на децата и техния интерес към наука, технологии и изкуство. Ние провокираме децата да мислят, създават, учат, рискуват и успяват и ги подготвяме за бъдещи лидери и предприемачи.

Responsibilities

• Отговаря за изпълнението на поставените бизнес цели и задачи на организацията в частта училищни групи, рождени дни и ваканционни формати.
• Съдейства за разработване на механизми за увеличаване на продажбената активност и отговаря за рекламното разпространение на програмите, продуктите и услугите, свързани с училищни групи.
• Проактивно търси клиенти, като презентира съществуващи програми и формати.
• Съдейства на клиенти при консултирането и предоставянето на необходимата информация за избор на програма или услуга(ежедневни телефонни разговори с учители, директори, родители, туроператори).
• Преценява и съгласува възможностите за организация на посещение и провеждане на програма, съобразно заетостта и графика на екипите.
• Приема и обработва заявки за посещения на училищни групи, рождени дни и ваканционни формати, като ги синхронизира с календара.
• Изготвя и обработва съпътстващи резервацията документи –потвърдителни писма, протоколи, списъци и др.
• Проследява плащания извършени на каса и по банков път, изпращане на фактури.
• Координира заявки на клиенти с други отдели и партньори.
• Обработва получени обратни връзки на клиентите и взема мерки за отстраняване на допуснати слабости и нарушения.
• Изготвя месечни справки и водене на статистика в Excel и водене на база данни с контакти на клиенти.

Requirements and necessary skills

Трудов стаж: 1 година на подобна позиция
Компютърна грамотност и технически умения: Отлично познаване и работа с Outlook Calendar, Word, Exсel, Internet, Windows. Умение за работа с офис-техника.
Владеене на английски език – писмено и говоримо се счита за предимство.

We offer

- Работа в първия Детски научен център на Балканите
- Уникална работна среда и вдъхновяваща мисия
- Възможност за придобиване на знания всеки ден
- Работа в ентусиазиран и мотивиран екип
- Конкурентно възнаграждение
- Допълнителна здравна застраховка

Contact Information

Phone: 029020000

ITCD