Община Враца обявява процедура за подбор за длъжността „Управител”
на Звено „Дневен център за пълнолетни лица с увреждания” - 0.5 щ.
бр., и на Звено „Защитено жилище за лица с психични разстройства” -
0.5 щ. бр., с място на работа гр. Враца, ул. „Беласица“ № 5.
Необходими документи за кандидатстване:
- Заявление от кандидата (свободен текст);
- Автобиография – европейски формат;
- Заверено копие от диплома за завършено висше образование;
- Заверено копие от документ, удостоверяващ продължителност на стаж
- трудова/служебна книжка;
- Заверени копия от други видове официални документи,
удостоверяващи придобита допълнителна квалификация (ако има
такива).
Копията от представените документи трябва да са ясни и четливи,
заверени саморъчно от кандидатите с гриф „Вярно с оригинала” и
подпис.
Начин на провеждане на подбора:
- Проверка на съответствието на представените документи с
предварително обявените изисквания.
- Провеждане на интервю.
Срок и място за подаване на документите:
Документите се подават лично от всеки кандидат, или чрез
упълномощено лице, в запечатан непрозрачен плик, върху който се
изписва името на кандидата и длъжността, за която кандидатства,
точен адрес и телефон за връзка. Документите се подават в сградата
на Община Враца, ул. „Стефанаки Савов” № 6, „Център за
административно обслужване” – гише „Общо деловодство”, в срок до
17:00 часа на 21.01.2021 г. /включително/.
Допускане до участие:
- До участие в подбора не се допускат лица, които не са представили
всички необходими документи, или представените документи не
удостоверяват изпълнението на изискванията.
- Списъците с допуснатите и недопуснатите кандидати, както и
датата, часът и мястото на провеждане на интервюто ще се обявят на
официалния сайт на Община Враца www.vratza.bg. - раздел
„Кариери“.
Интервю:
- Интервюто с допуснатите кандидати ще се проведе в следните
направления:
- познания върху нормативната база, касаеща длъжността;
- аналитична компетентност;
- работа в екип;
- комуникативна компетентност.
На интервюто всеки член на комисия, определена за провеждане на
подбора, преценява качествата на всеки кандидат въз основа на
неговите отговори, съобразно критериите по интервюто с допуснатите
кандидати, съгласно посочените направления, по 5-степенна скала и
попълва Оценъчна карта.
- Оценката на всеки кандидат от интервюто е средноаритметична от
оценките на членовете на комисията.
- Минималният резултат, при който кандидатът се счита за успешно
издържал интервюто, е 4 (четири).
За допълнителна информация: GSM 0882 44 21 21
Описание на длъжността - осигурява цялостната дейност по
организацията и управлението на двете социалните услуги в
съответствие с изискванията на нормативната база, отнасяща се до
тяхното предоставяне. Представлява социалните услуги пред държавни
органи и институции и осигурява изпълнението на бюджета.
За допълнителна информация длъжностната характеристика е на
разположение в стая № 16 в сградата на Община Враца.
Телефон: 0882 442121