Not disclosed
Асистент в Отдел обслужване на ключови клиенти
софия
full-time
Between 1000 and 1500 bgn

Асистент в Отдел обслужване на ключови клиенти

софия full-time Between 1000 and 1500 bgn

About us

Ние сме търговска фирма с дългогодишено присъствие на българския пазар, утвърден лидер в дистрибутирането и търговията с електродомакински уреди и пособия за бита. След почти 30 години пазарно присъствие - можем убедено да твърдим, че се развиваме интензивно, насочвайки допълнително внимание и ресурс - и към вътрешен и към външни пазари.
С оглед разширяване на бизнеса - търсим мотивиран и опитен човек за гр. София, за позиция " Асистент в Отдел обслужване на ключови клиенти ".

Responsibilities

- Активно използвайки Excel и нашата ERP система, изготвя справки и анализи за прекия ръководител ;
- Поддържа активна комуникация с големите, ключови, клиенти на компанията;
- Следи за наличните количества от стоки в складовете;
- Поддържа и организира търговската информация и документация – оперативни задачи с обработка на данни в ERP системата;
- Оказва техническо съдействие при ценообразуването на продуктовата гама и изготвянето на заявките към доставчици;
- Изпълнение на други административни дейности.

Requirements and necessary skills

- Добри познания в MS Office, специално в Excel и обработка на данни;
- Добъро, работно, ниво на английски език ;
- Опит на подобна позиция е предимство

We offer

- Конкурентно възнаграждение, обвързано с постигнатите резултати;
• Работа в престижна и утвърдена компания;
• Възможност за професионална реализация и развитие;
• Работа в предизвикателна среда с млад и амбициозен екип.
VCD