Обща характеристика на длъжността:
Разработване на отчетни изисквания и съответни указания за
кредитните институции в сферата на преструктуриране, както и
разработване и поддръжка на системи за обмен на данни и отчетност,
създаване и съхранение на бази данни, автоматизирана проверка и
обработка на данни за целите на отчетността. Обезпечаване
изпълнението на регулаторно установени задължения, свързани с
предоставяне на регулаторни отчети от страна на БНБ като орган за
преструктуриране към европейски институции, органи и агенции.
Участие в създадени работни групи и комитети в страната и в чужбина
в областта на отчетността за целите на функцията преструктуриране
на кредитни институции.
Минимални изисквания:
• Висше образование – минимална образователна степен
„бакалавър“;
• Владеене на английски език – писмено и говоримо (ниво В2 според
европейската езикова рамка).
Специфични изисквания:
• Високо ниво на владеене на продуктите на MS Office, както и опит
с програмни езици за обработка на данни (напр. SQL, VBA за Excel
или др.).
С предимство ще се ползват кандидатите:
• С опит при подготовка на бизнес и технически спецификации;
• С умения за работа със софтуерни архитектури за обработка на
данни;
• С допълнителна квалификация в областта на банковата дейност.
Подборът на кандидатите ще се извърши по документи, писмен изпит и
събеседване.
Писменият изпит ще включва задача - анализ на данни в Excel, както
и проверка на нивото на владеене на английски език.
Необходими документи: мотивационно писмо, актуална автобиография,
съгласие за обработване на лични данни, диплома за завършено
образование, сертификат/диплома за владеене на английски език,
други удостоверителни документи. Препоръки от бивши/настоящи
работодатели и/или от лица от академичните среди е предимство.
За участие в подбора кандидатът следва да представи съгласие за
обработване на лични данни, след като се запознае с информацията по
чл. 13 от Регламент (ЕС) 2016/679 за защита на личните данни.
Подробна информация е поместена в интернет страницата на банката
(www.bnb.bg), рубрика Кариери. Без приложено съгласие от кандидата,
документите няма да бъдат разгледани.
Документи се подават в срок до 05.06.2022 г. по един от следните
начини: 1. На e-mail: HR@bnbank.org, като изискващите се документи
следва да бъдат изпратени като прикачени файлове; 2. По пощата – на
адрес: гр. София, пл. „Княз Александър І” № 1, дирекция „Управление
на човешките ресурси”; 3. Лично в сградата на Българската народна
банка.
Справки на тел.: 02 9145 1455 и 02 9145 1627.
Забележка: Не се приемат документи на кандидати, които са свързани
посредством брак или родство със служители на БНБ (съпрузи, роднини
по права линия, по съребрена линия до четвърта степен и по
сватовство до втора степен включително).
Българската народна банка е администратор на лични данни по силата
на Регламент (ЕС) 2016/679 от 27 април 2016 година относно защитата
на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и
относно свободното движение на такива данни и за отмяна на
Директива 95/46/EО (Общ регламент относно защитата на данните) и
Закона за защита на личните данни. Цялостната дейност по подбор на
кандидати за работа се организира от дирекция „Управление на
човешките ресурси“.