Министерството на финансите обявява подбор за заемането на една
длъжност „Детегледач/ка“ /код по НКПД: 53111001/, който/която ще
полага грижи за децата на служителите на Министерството на
финансите в изпълнение на проект № BG05М9OP001-1.096-0015-С01
„Създаване на условия за по-доброто съвместяване на професионалния
с личния живот на служителите на Министерството на финансите чрез
осигуряване на почасова грижа за децата им на работното място“,
който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма
„Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г., по Приоритетна ос:
Подобряване достъпа до заетост и качеството на работните места,
финансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
Описание на длъжността: Полагане на почасови грижи за децата на
служителите на Министерството на финансите на възраст от 0 до 12
г., като основните задължения на длъжността са свързани с
осигуряване на занимания за децата в зависимост от възрастта им и
гарантиране на тяхната безопасност по време на престоя им в детския
кът.
Срок на договора и работно време: Проектът включва субсидирана
заетост при работодател за почасово или целодневно полагане на
грижи за деца в рамките на 8 ч. на ден (пълен работен ден).
Предвижда се периодът на заетост да бъде до 12 месеца, като всяко
наето лице ще се грижи за минимум 5 деца. С одобрения кандидат ще
бъде сключен срочен трудов договор с изпитателен срок. Трудовите и
осигурителните отношения на наетите в рамките на проекта лица, ще
бъдат уредени при условията на българското трудово и осигурително
законодателство.
Начин за провеждане на подбора:
- първи етап: по документи (одобрените по документи кандидати ще
бъдат поканени на интервю);
- втори етап: интервю.
Необходимите документи, които кандидатите следва да представят за
участие в подбора са:
- заявление за участие в подбор по образец - - образец на заявление
за участие в подбора може да се изтегли от интернет страницата на
Министерството на финансите;
- автобиография (CV);
- копия на документи за завършено образование и за допълнителни
квалификации съгласно изискванията към кандидатите по т. 1;
- служебна бележка/насочващо писмо, удостоверяващ че лицето е
регистрирано в дирекция „Бюро по труда“ на територията на гр.
София;
- копия на документи, удостоверяващи продължителността и областта
на професионалния опит (ако има такива).
Документите следва да бъдат представени в срок до 17.08.2022 г.
включително по един от следните начини:
- лично или чрез представител, в сградата на Министерството на
финансите, Център за административно обслужване (стая № 1) на
партерния етаж – входа от ул. “Георги Бенковски”, всеки работен ден
от 9:00 до 17:30 часа;
- по електронен път чрез бутона "Кандидатстване".
Телефон: 9859 2624