Изисквания:
• Висше образование – минимална образователна степен
„бакалавър“;
• Предпочитана специалност – в областта на информатиката,
информационните технологии, компютърните науки, компютърните
системи, изчислителната техника, комуникационната техника,
автоматизацията, математиката, техническа;
• Ниво на владеене на английски език (писмено и говоримо) – В1
според Европейската езикова рамка.
• Много добри умения за поддържане на базов софтуер (операционни
системи, офис продукти);
• Много добри умения за инсталиране на информационни системи,
обучение на потребителите и оказване на системна помощ;
• Много добри умения за идентифициране на проблеми, първоначален
анализ и при необходимост – подаване на заявки за обслужване към
фирмите, разработчици/доставчици;
• Опит при поддържането на услугата help desk („помощен
център“);
• Опит при избор на информационни технологии и средства за
реализирането им;
• Умения при обучение и консултации на потребителите на
информационни системи;
• Добри комуникационни умения;
• Способност за работа под напрежение;
• Способност за бързо и компетентно разрешаване на проблеми,
способност за работа по различни задачи и проекти едновременно.
За предимство ще се считат:
• опит с администриране на правни информационни продукти – Норма,
Дакси, Апис, Апис Регистър плюс, Сиела и др.;
• познания по информационна сигурност;
• професионален опит на подобна позиция.
Подборът на кандидатите ще се извърши по документи, писмен изпит и
събеседване.
Необходими документи: мотивационно писмо, актуална автобиография,
копие на диплома за завършено образование, сертификат/диплома за
владеене на английски език, други удостоверителни документи по
преценка на кандидата.
За участие в подбора, кандидатът следва да представи съгласие за
обработване на лични данни, след като се запознае с информацията по
чл. 13 от Регламент (ЕС) 2016/679 за защита на личните данни.
Подробна информация е поместена в интернет страницата на банката
(www.bnb.bg), рубрика Кариери. Без приложено съгласие от кандидата
документите няма да бъдат разгледани.
Документи се подават в срок до 30.06.2023 г. по един от следните
начини: 1. На e-mail: HR@bnbank.org, като изискващите се документи
следва да бъдат изпратени като прикачени файлове; 2. По пощата – на
адрес: гр. София, пл. „Княз Александър І” № 1, дирекция „Управление
на човешките ресурси”; 3. Лично в сградата на Българската народна
банка.
Справки на тел.: 02/9145 1455 и 02/9145 1627.
Забележка: Не се приемат документи на кандидати, които са свързани
посредством брак или родство със служители на БНБ (съпрузи, роднини
по права линия, по съребрена линия до четвърта степен и по
сватовство до втора степен включително).
Българската народна банка е администратор на лични данни по силата
на Регламент (ЕС) 2016/679 от 27 април 2016 година относно защитата
на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и
относно свободното движение на такива данни и за отмяна на
Директива 95/46/EО (Общ регламент относно защитата на данните) и
Закона за защита на личните данни. Цялостната дейност по подбор на
кандидати за работа се организира от дирекция „Управление на
човешките ресурси“.
Телефон: 02 9145 1275