Докажи афинитета си управлението на проекти и процеси и подкрепи
колегите от IT с отлични технологични познания.
Твоите задачи:
Осигурявай и поддръжай потребителските акаунти и удовлетвореността
на вътрешните клиенти
Регистрирай и проследявай развитието на получените заявки и
своевременното им обработване
Диагностицирай и задавай приоритети на регистрираните проблеми и
пренасочване към съответните отговорни екипи
Активно проследявай функционирането на системите в компанията
Спазвай стандартните процедури на IT Service Desk
Нашето предложение:
Атрактивно трудово възнаграждение и постоянен трудов договор с
3-месечен изпитателен срок
22 дни платен годишен отпуск
Ежемесечни ваучери за храна на стойност от 200 лв.
Kоректност на отчитането на работното време до минута чрез
електронна система
Осигурен безплатен паркинг при работа от офиса
Еднократен бонус при раждане на дете в семейството на стойност 600
лв.
Допълнително здравно застраховане, спортна карта със самоучастие и
подаръчни пакети за Коледа, раждане на дете и ученик в
семейството
Допълнителни курсове и обучения
Участие в различни фирмени инициативи и събития
Твоят профил:
Имаш завършено релевантно висше образование
Притежаваш добри технически познания и умения, включващи добри
познания в областта на компютърните мрежи
Имаш предишен опит в администрирането на Microsoft Windows
операционни системи
Владееш на много добро ниво английски език – писмено и говоримо
Имаш готовност за работа на смени по предварително изготвен график
Твоята кандидатура ще бъде разгледана при пълна конфиденциалност.
Личните данни, които доброволно предоставяш, се обработват в
съответствие със Закона за защита на личните данни за целите на
осъществяване на подбор.
В случай че твоята кандидатура бъде одобрена по документи, ще се
свържем с теб по телефона.