ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА
more than 300 служителя Apply See employer
Експерт ИТ Хелпдеск Ref:HQ1365
София
full-time

Експерт ИТ Хелпдеск Ref:HQ1365

София full-time

Job Description

В ОББ следваме и изповядваме ценности като доверие, равнопоставеност и приемственост. Приемаме изключително сериозно отговорността ни към нашите служители и обществото, и се стараем се да бъдем модел за поведение, като насърчаваме откритата комуникация и диалог. Създаваме среда, в която всеки служител се чувства ценен и чут. В ОББ вярваме, че хората са нашата най-голяма сила и основен компонент да постигнем успеха, към който се стремим, и че крайната цел винаги трябва да бъде съпътствана със смисъл и в синхрон с ценностите ни като компания. Ще се радваме да споделиш своята уникалност и да станеш част от нашия екип, където заедно да бъдем Първи!


За нашия екип в дирекция ИТ Инфраструктура, Oтдел ИТ услуги и поддръжка търсим Експерт ИТ Хелпдеск

Ако Вие имате:
Висше или средно специално образование в сферата на информационни технологии, компютърните науки или друга близка техническа специалност
Опит в обслужване на потребители и системи в ИТ сферата
Високо ниво на компютърна грамотност – Microsoft продукти, приложни програми, хардуер, инсталация на софтуер и периферия
Оперативност, спазване на срокове, бърза реакция, аналитично мислене, коректност
Много добри комуникативни умения и работа в екип

И искате да:
Помагате на колеги, като отговаряте на запитвания, касаещи ИТ услуги постъпили по телефон, e-mail или през специализирана Help Desk система за управление на инциденти
Оказвате първо ниво поддръжка на служителите на Банката по въпроси, свързани с банковите информационни системи, комуникации, хардуер и общи ИТ въпроси
Осигурявате висококачествено и ефективно първо ниво на поддръжка за банковите услуги и банковите приложения. Определяте най-доброто решение въз основа на проблема и подробностите, предоставени от банковите служители
Наблюдавате проблемите от началото до разрешаването им и ескалирате, ако е необходимо, нерешените проблеми към по-високо ниво на поддръжка
Извършвате на дистанционно отстраняване на проблеми свързани с настолни компютри, лаптопи, принтери, периферни устройства и инсталираният софтуер

При нас ще откриете:
Отлични възможности за професионално и кариерно развитие в най-голямата финансова група в България
Възнаграждение, съобразено с отговорностите на длъжността
Въвеждаща менторска програма за нови служители и последващи обучения
Премия в края на годината, съгласно вътрешната политика на банката
Разнообразни възможности за учене и усъвършенстване на знанията и уменията
Преференциални условия при ползване на продукти и услуги от всички дружества, част от КВС в България
Допълнително здравно осигуряване
Застраховка Живот/ Злополука
Ваучери за храна на стойност 100 лв. на месец
Бонус за препоръчване на кандидат за работа
Допълнително заплащане за важно събитие от личен характер
25 дни платен годишен отпуск + 1 допълнителен ден за рожден ден
Преференциална такса за ползване на карта за спорт
Участие в солидарен фонд, който подпомага служителите и техните семейства при нужда



В случай че искате да станете част от страхотния ни екип, моля, изпратете ни своя актуална автобиография.
Само кандидати, одобрени по документи, ще бъдат поканени на интервю.


Конфиденциалността е гарантирана и личните Ви данни се обработват при спазване на Общия регламент за защита на данните и ЗЗЛД.

Нашите хора са нашия бранд! Стани част от нас! #TeamBlue