Чирак Консултинг
under 5 служителя Apply See employer
Административен асистент
гр. София
full-time
Between 2000 and 3000 bgn

Административен асистент

гр. София full-time Between 2000 and 3000 bgn

About us

Нашият партньор е компания, занимаваща се с внос и дистрибуция на пакетирани хранителни стоки от най-големите европейски производители. Компанията се стреми да предлага висококачествени продукти, които отговарят на нуждите и предпочитанията на своите клиенти, като същевременно осигурява ефективност и надеждност в доставките. Поради разширяване на екипа, търсим да назначим:
Административен асистент.

Responsibilities

Отговорности:
Обработка на документи, изписване на фактури и кредитни известия;
Работа с MicroInvest и ERP система;
Управление на каса и отчитане на шофьори;
Следене на стокови наличности и ежедневна комуникация с екипа.

Requirements and necessary skills

Задължителен предходен опит на административна/счетоводна позиция;
Отлична компютърна грамотност (MS Office, ERP системи);
Организираност, внимание към детайла и коректност;
Умения за ефективна комуникация по e-mail и телефон;
Английски език на работно ниво.

We offer

Трудов договор и дългосрочна ангажираност;
Работно време: от понеделник до петък (07:30 – 16:30 ч.);
Въвеждащо обучение;
Работа в стабилна и развиваща се компания.

Contact Information

Phone: 0876865912