ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА
Консултант продажби и обслужване - гр. Пещера Ref:BN1369
Пещера
длъжност на пълно работно време

Консултант продажби и обслужване - гр. Пещера Ref:BN1369

Пещера длъжност на пълно работно време

Описание на позицията

Искаш ли да бъдеш част от най- голямата финансова група в България? Сега е твоята възможност да се присъединиш, като Консултант Продажби и Обслужване!

В ОББ следваме и изповядваме ценности като доверие, равнопоставеност и приемственост. Приемаме изключително сериозно отговорността ни към нашите служители и обществото, и се стараем се да бъдем модел за поведение, като насърчаваме откритата комуникация и диалог. Създаваме среда, в която всеки служител се чувства ценен и чут. В ОББ вярваме, че хората са нашата най-голяма сила и основен компонент да постигнем успеха, към който се стремим, и че крайната цел винаги трябва да бъде съпътствана със смисъл и в синхрон с ценностите ни като компания. Ще се радваме да споделиш своята уникалност и да станеш част от нашия екип, където заедно да бъдем Първи!

При нас ще намериш:
Уникална възможност за старт на своята кариера или надграждане и усъвършенстване на знанията, и допълнително професионално развитие. Условията включват:
o Конкурентно за сферата възнаграждение и атрактивна бонусна схема
o Допълнителна финансова премия в края на годината при постигане на добри резултати
o Преференциални условия при ползване на продукти и услуги от всички дружества, част от КВС в България
o Допълнително здравно осигуряване
o Застраховка Живот/ Злополука
o Ваучери за храна
o Допълнителна финансова подкрепа за важни събития от личен характер
o 25 дни платен годишен отпуск
o Преференциална такса за ползване на карта за спорт
o Възможност за присъединяване към солидарен фонд, който подпомага служителите и техните семейства при нужда


Позицията предлага:
o Надграждане и огромен потенциал за развитие в модерна и иновативна среда, в която високо се цени личната инициатива, идеите и добрата работа в екип. И още:
o Динамика и развитие на продажбените умения;
o Активна комуникация и сътрудничество с клиенти;
o Предлагане и представяне на банкови продукти и услуги на банката;
o Консултиране за застрахователни и спестовни продукти;
o Насърчаване и подпомагане на клиентите за използване на дигиталните канали и зоните за самообслужване;
o Работа с парични средства;


Изисквания за позицията:
o Завършено средно/висше образование, или в процес на завършване (икономическа специалност се счита за предимство);
o Фокус върху клиентската удовлетвореност и добра търговска ориентация;
o Компютърна грамотност и добро владеене на английски език се счита за предимство;
o Добре развити комуникационни умения, екипен дух и мотивация за постигане на професионални и личностни резултати.

В случай, че искате да станете част от страхотния ни екип, моля изпратете ни своя актуална
автобиография и мотивационно писмо.

Моля имайте предвид, че само кандидатите одобрени по документи ще бъдат поканени на интервю.

Конфиденциалността е гарантирана и личните Ви данни се обработват при спазване на Общия регламент за защита на данните и ЗЗЛД.


Нашите хора са нашия бранд! Стани част от нас! # TeamBlue