Нашият клиент е европейска компания с лидерски позиции на пазара в областта на продажба на финансови продукти и услуги. Във връзка с развитие на структурата си, компанията търси "Административен координатор".
Подпомага технически дейността на Оперативния и HR мениджър на
компанията
Организира административната дейност, графици на срещи,
организиране на обучения, командировки на служители, наемане на
зали, хотели.
Води деловодство, поддържа архив на фирмена документация
Поддържа контакти с доставчици на стоки и услуги за функционирането
на офиса
Участва в процеса на отчитане на дейността на колеги от търговския
екип
Поддържа съдържанието във фирмените страници в Linkedin,
Facebook
Подпомага административно задачи, свързани с трудовата медицина
Следи и организира платежните документи и плащанията по фактури,
изпраща документи към счетоводството;
Осигурява техническа помощ при създаване, коригиране и/или
публикуване на маркетингови материали/информация за продукти и
услуги на компанията
Телефон: 02 873 95 94