В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на
отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. Ние
сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за
тях работа. Вие не сте изключение!
Нашият партньор е добре позната международна компания. В момента те
откриват своя НОВ споделен център за услуги в България и търсим
мотивиран и готов за учене професионалист, който да се присъедини
към техния екип на позиция:
Офис мениджър с английски
- Осигуряване на безпроблемното ежедневно функциониране на офиса за
екипа;
- Организиране на служебни пътувания и съдействие при изготвяне на
отчети за командировъчни разходи и обработка на фактури;
- Поръчка на офис консумативи и грижа за наличието на всички
необходими материали;
- Актуализиране и поддържане на вътрешни записи и бази данни, като
се гарантира тяхната точност и сигурност;
- Комуникация и координация с други екипи като Правен отдел,
Данъци, Одит, ИТ и Човешки ресурси.
Phone: 02 419 14 14