HRS Bulgaria
50 - 300 служителя Apply See employer
Администратор човешки ресурси с немски език (хибрид)
София
full-time

Администратор човешки ресурси с немски език (хибрид)

София full-time

About us

В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа! Вие не сте изключение!

Партньорът ни е утвърден лидер в областта на киберсигурността и облачните решения за бизнес клиенти. Във връзка с изграждането на изцяло нов екип, който ще отговаря за немската девизия на компанията, търсим: Администратор човешки ресурси с немски език.

Responsibilities

Управление на административните процедури от назначаването и освобождаването на служители;
Поддръжане на актуална информация за служителите в SAP;
Отговаряне на запитвания на служители, свързани с приланаге на трудовото законодателство;
Съдействие при обработка на отпуски, болнични, повишения, възнаграждения, обучения, социални придобивки и периодични оценки;
Активно коопериране с финансовия отдел, мениджъри на екипи и обучители.

Requirements and necessary skills

Отлично владеене на немски език (C1);
Работно ниво на английски език (B2);
Познаване на немското законодателство;
Умение за работа със специализиран HR софтуер (SAP, ServiceNow);
2 години опит като HR администратор или други сходна позиция.

We offer

Конкурентно възнаграждение;
Въвеждащо обучение;
Хибриден модел на работа;
Стандартно работно време;
Фиксиран бонус;
Карта за спорт;
Допълнително здравно осигуряване;
Възможност за кариерно развитие;
Програма за разширяване на професионалните компетенции;
26 дни платен годишен отпуск;
Програма - препоръчай приятел.

Contact Information

Phone: 02 419 14 14