Лидл България ЕООД & КО. КД
Специалист ИТ Бизнес решения филиални системи (м/ж)
Sofia
full-time

Специалист ИТ Бизнес решения филиални системи (м/ж)

Sofia full-time

Job Description


С над 130 магазина и 2 логистични центъра в страната Лидл България вече 15 години затвърждава водещата си позиция като отговорен инвеститор, коректен работодател и предпочитано място за пазаруване, предлагащо високо качество на добра цена.
В ежедневната си работа се придържаме към ясни принципи на уважение и честност, които определят нашите действия и начин на общуване.

Ако искаш да работиш в приятна атмосфера с екип от мотивирани и усмихнати хора, не се колебай и кандидатствай сега!

За нашия офис в гр. София, Геритидж парк търсим:

Специалист ИТ Бизнес решения филиални системи (м/ж)


Какво ще правиш?
Отговаряш за организацията и поддръжката на проектите в областта на филиалните системи;
Занимаваш се с разработването и развитието на международни проекти;
Поддържаш софтуерни системи (обучения, съпорт и т. н) и разработваш специфични за страната изисквания и функционални спецификации;
Анализираш, оценяваш, дефинираш и документираш вътрешни организационни и работни процеси;
Разработваш ръководства за потребители и описания на приложения;
Тестваш и интегрираш нови/променени софтуерни модули и проверяваш системите за технически грешки;
Изпълняваш и функцията на системен администратор за поверените системи;
Ще пътуваш до Северна Македония за подпомагане на екипа за внедряването на филиалните системи.




Какво очакваме от теб?
Имаш завършено висше образование – технически профил;
Проявяваш интерес и разбиране към организационните структури и вътрешнофирмените процеси;
Имаш познания в областта на техническите системи и структури;
Опит със касов софтуер е предимство;
Ако си работил с Oracle и/или SQL, се счита за предимство;
Опит с програмиране е предимство;
Имаш опит в хардуерна и софтуерна поддръжка на сървъри и мрежови устройства;
Притежаваш отлични организационни и комуникативни умения и работиш добре в екип;
Притежаваш свидетелство за управление на МПС и шофираш активно;
Владееш английски език на много добро ниво /мин. B2/;
Ползването на немски език на много добро ниво е предимство.

Какво ти предлагаме?
Работа в международна компания с възможности за кариерно развитие;
Въвеждащо обучение;
Ваучери за храна на стойност до 200лв месечно на база отработени часове;
Допълнително здравно застраховане;
Карта Мultisport на преференциална цена;
1 ден допълнителен отпуск за рожден ден;
Допълнителен ден платен отпуск за всеки 5 години стаж в компанията;
Бонус „Препоръчай приятел“ в размер от 1000 до 1500 лв. бруто;
Подарък и паричен бонус при раждане на дете в размер на 650 лв. бруто;
Подаръчен комплект ученически пособия за служители с деца от 1-ви до 8-и клас;
Отстъпка от годишен абонамент в учебна онлайн платформа за служители с деца от 1-ви до 12-и клас;
Коледен и великденски бонус;
Програма за подпомагане на служители и семействата им с безплатни психологически, финансови и правни консултации;
Работно място – гр. София, Геритидж парк.


Кандидатствай онлайн сега!

Ще бъдат разглеждани само кандидатурите, към които има приложена автобиография, затова не забравяй да я изпратиш;
С одобрените кандидати ще се свържем лично, затова посочи актуален телефонен номер;
Всички останали ще получат от нас писмен отговор на посочен от тях имейл.



Лидл България гарантира:

Коректност, точност и прозрачност в трудовите взаимоотношения;
Пълна конфиденциалност при разглеждането на кандидатурите;
Пълна защита на личните ти данни според действащата регулация на ЕС и българското законодателство.


*пълния информационен текст за ЗЛД прочети тук.





Нашите придобивки:
- Ваучери за храна в размер на 200 лв.;
- Допълнително здравно застраховане;
- Платено въвеждащо обучение
- 1 ден допълнителен отпуск за рожден ден;
- Подарък при раждане на дете;
- Допълнителен ден платен отпуск за всеки 5 години стаж в компанията.