ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА
more than 300 служителя Apply See employer
Старши експерт в звено „Бизнес преструктуриране и събиране“ в отдел „Събиране на бизнес проблемни вземания“, Дирекция Събиране на проблемни вземания Ref:HQ1341
София
full-time

Старши експерт в звено „Бизнес преструктуриране и събиране“ в отдел „Събиране на бизнес проблемни вземания“, Дирекция Събиране на проблемни вземания Ref:HQ1341

София full-time

Job Description



В ОББ следваме и изповядваме ценности като доверие, равнопоставеност и приемственост. Приемаме изключително сериозно отговорността ни към нашите служители и обществото и се стараем да бъдем модел за поведение, като насърчаваме откритата комуникация и диалог. Създаваме среда, в която всеки служител се чувства ценен и чут. В ОББ вярваме, че хората са нашата най-голяма сила и основен компонент да постигнем успеха, към който се стремим и че крайната цел винаги трябва да бъде съпътствана със смисъл и в синхрон с ценностите ни като компания. Ще се радваме да споделиш своята уникалност и да станеш част от нашият екип, където заедно да бъдем Първи!



Основни предизвикателства:

• Управление на портфейл от МСП и корпоративни проблемни кредити в София и страната с групови експозиции над 2 000 000 лева;

• Провеждане на ефективни преговори с проблемни длъжници на банката – от сегменти МСП и корпоративен;

• Изготвяне на предложения за преструктуриране, които да целят доброволното изплащане на проблемната експозиция спрямо възможностите на клиента, подобряване на позицията на банката, както и да бъдат базирани на финансов анализ и налична информация във вътрешни и външни регистри за компанията;

• Изготвяне на предложения за предсрочна изискуемост и стартиране на съдебни действия, съвместно с отговорния по случая юрист;

• Следене и даване на предложения за промяна в NPL и/или Forbearance статус, както и за начисляване или освобождаване на индивидуални провизии;

• Събиране на просрочия;

• Сключване на извънсъдебно споразумения по съдебни експозиции и последващото им проследяване и администриране;

• Администриране на съдебните действия и постъпилите плащания в счетоводната система на Банката;

• Поддържане на база данни/система за предприетите действия/стратегии спрямо всеки един клиент, както и за събрани суми;

• Избиране на кредити за отписване от баланса и/или счетоводната система на Банката;

• Изготвяне на отговори на жалби и възражения;

• Участие в изготвяне на всички необходими справки, отчети и анализи на екипа;

• Други дейности, необходимо присъщи за извършване на заеманата позиция.



Идеалният кандидат притежава:

• Завършено висше икономическо образование;

• поне 5 годишен професионален опит в банковата сфера, като за предимство се счита поне 2 годишен опит в събиране на проблемни вземания от юридически лица;

• задълбочени познания за процеса по събиране на проблемни вземания и добро познаване на нормативните актове в областта на банковото дело и счетоводството + Default и Forbearance дефинициите и методите за изчисление на индивидуални провизии;

• Добри познания в областта на финансовия анализ, както и способности за изготвяне на отчетност.

• Основни познания по ЗДДС, ЗМДТ, ДОПК, ЗЗД, ТЗ, ЗОЗ, ГПК;

• Аналитичност;

• Добра комуникативност и инициативност;

• Способност за работа под напрежение;

• Microsoft office 2010+, с поне основно/средно ниво на Excel;

• Умения за водене на преговори.

• Чужди езици: отлично ниво на английски език - писмено и говоримо.



При нас ще откриете:

• Отлични възможности за професионално и кариерно развитие в най-голямата финансова група в България

• Възможност за решаване на интересни и предизвикателни казуси свързани с най-големите компании в България

• Възнаграждение, съобразено с отговорностите на длъжността

• Разнообразни възможности за учене и усъвършенстване на знанията и уменията

• Преференциални условия при ползване на продукти и услуги от всички дружества, част от КВС в България

• Допълнително здравно осигуряване

• Застраховка Живот/ Злополука

• Ваучери за храна на стойност 100 лв. на месец

• Бонус за препоръчване на кандидат за работа

• Допълнително заплащане за важно събитие от личен характер

• Възможност за работа от вкъщи и гъвкаво работно време

• 26 дни платен годишен отпуск ( вкл. 1 ден отпуск за рожден ден)

• Преференциална такса за ползване на карта за спорт

• Участие в солидарен фонд, който подпомага служителите и техните семейства при нужда



Споделете бъдещето си с нас!

Изпратете Вашата автобиография като използвате бутона за кандидатстване под текста на обявата.

Кандидатите, одобрени по документи, ще бъдат поканени на интервю.
Конфиденциалността е гарантирана и предоставените данни са под специална защита по смисъла на ЗЗЛД.