ТИГЪРСКИ НОВИНИ
|
 |
JobTiger.bg се променя! |
Новата година винаги е добро време за ново начало. Именно затова избрахме този момент, за да започнем поредица от промени в JobTiger.bg. Първата фаза от преобразяването имаме честта да представим днес.
Преди 17 години създадохме първия сайт за работа в България. Следвайки традицията си на иноватори, днес представяме не само нова визия на портала си, но и пакет от функционалности. JobTiger.bg предлага нови възможности за тези, които откриват нови работни позиции и дават път за развитие пред търсещите работа.
Какво е различното?
1. Платеното позициониране на обявите е изместено от гъвкаво търсене и сортиране.
Вместо изкуствено позициониране, искаме да дадем на потребителите познатите им инструменти за търсене, а на компаниите – инструменти да се откроят. Уверени сме, че това ще спести разходите за специални, диамантени и др. обяви, а в същото време компаниите ще получат повече стойност и разпознаваемост за парите си.
2. Опция за визуално оформление на всяка обява.
Знаем, че всеки работодател е различен и иска да се открои. JobTiger.bg дава възможност фирмите да изявят индивидуалността си и особеностите на предлаганите позиции, като публикуват в обявите снимки на екипа, на офиса, видеа с лицата на компанията – точно нещата, които ги правят уникални.
3. Възможност за открояване на фирмената идентичност.
Един от ключовите Employer branding инструменти е показването на човешкия облик на компанията, най-лесният начин за това е именно визуалното съдържание: снимки, видео, VR. JobTiger.bg дава възможност на всеки работодател бързо и лесно сам да създаде профил, който с гордост може да споделя в социалните мрежи.
Вижте новия JobTiger.bg
|
|
|
|
Остават броени дни до HR Industry 2018!
Седмото издание на HR Industry ще се проведе на 8 февруари 2018 г. в INTERPRED WTC Sofia.
Топ компаниите, предлагащи продукти и услуги в сферата на човешките ресурси, ще представят дейността си.
В рамките на един ден ще имате възможността да се срещнете с водещите компании на пазара и да се запознаете с актуалните тенденции в бранша.
Заповядайте на щандовете на участниците в събитието, както и в залите на семинарната програма!
Не е необходима регистрация, за да се срещнете с 45-те изложители, но трябва да се регистрирате предварително, за да си гарантирате място за семинарната част. Входът е свободен!
Организатор на събитието е JobTiger, в партньорство с Българска асоциация за управление на хора. Генерален спонсор е MetLife, а организационен партньор е Интерпред - СТЦ София. |
|
|
 |
4 причини работодателите да не пропуснат „Национални дни на кариерата“ 2018
Остава по-малко от месец и половина до старта на 17-ите „Национални дни на кариерата – Добра Кариера, Добър Живот“. Тази година събитието ще се проведе в повече градове и в зали с по-голям капацитет, но въпреки това темпът на записване на желаещите да участват компании вече надвишава този от предишни години. Това едва ли е изненадващо – „пазарът на кандидата“, който се е установил в не малко от добре развиващите се икономически сектори в България, изисква още по-сериозна активност в осигуряването на свежи таланти за бизнеса.
Ако сред вас има все още колебаещи се дали да се включат, припомняме само някои от предимствата, които носи участието в най-големия, най-стар и най-успешен кариерен форум в България.
Избирайте само сред фокусирана аудитория
В най-големите градове – София, Пловдив и Варна, където университетите са повече от един – събитието се организира в специално ангажирани зали извън учебните кампуси, за да бъде максимално удобно за всички. От друга страна резервираното пространство гарантира на изложителите, че посетителите на техните щандове ще са там с причина – да си търсят работа или стаж.
Свържете се с местната общност
„Национални дни на кариерата – Добра Кариера, Добър Живот“ предоставя уникалната възможност за географски-детерминиран подбор – сред кандидати от или живеещи близо до населеното място, в което оперира вашия бизнес. Тази година кариерното изложение се провежда в рекордни 8 града – София, Пловдив, Варна, Бургас, Русе, Велико Търново, Свищов и Габрово.
Пестете
Процесът по подбор, особено когато става дума за някои от най-търсените професии и сектори в България, може да продължи месеци за всяка позиция, което е съпроводено със съответната висока цена. Участието на „Национални дни на кариерата – Добра Кариера, Добър Живот“ пести на работодателите разходи по намирането на правилните кандидати за повече от една отворена позиция в компанията.
Подобрете разпознаваемостта си и работодателския си бранд
Наредете се сред най-добрите компании в България, които всяка година участват в „Национални дни на кариерата – Добра Кариера, Добър Живот“. Тазгодишното издание на кариерния форум се очаква да постигне абсолютен рекорд по отношение на интереса от страна на работодатели и посетители. Това наложи преместването на мястото на провеждане в София на нова локация, с по-голям капацитет.
И нека най-добрият привлече най-много кандидати!
„Национални дни на кариерата – Добра Кариера, Добър Живот“ се организира от компанията за комплексни HR услуги JobTiger, с генералното спонсорство на Нестле България. За повече информация, точните дати и локации за провеждане на „Национални дни на кариерата – Добра Кариера, Добър Живот“ и заявка за регистрация, посетете страницата на събитието – тук: http://careerdays.bg/bg/national-careerdays/employers
|
|
|
|
|
Плащат ли ви достатъчно? Сравнете заплатата си в Zaplatomer.bg
Заплаща ли работодателят достатъчно за труда ни, колко е средната заплата за нашата позиция и в нашия сектор, кога ще изкараме първия си милион, колко да поискаме при интервю за работа, така че да е съобразено с пазара? Това са все важни въпроси, на които вече можем да намерим отговор в новия сайт Zaplatomer.bg.
Zaplatomer.bg е българската локална версия на утвърдения сайт Paylab.com. Основната цел на сайта е да предостави точни и актуални данни за нивата на заплащане във всички по-големи професионални сфери и за повечето работни позиции. Данните в него се събират и актуализират от самите посетители. Всеки потребител може да въведе своята позиция и сферата, в която работи, след което да посочи нивото си на заплащане. Когато бъде попълнена тази анонимна мини-анкета, сайтът дава справка за спектъра на заплащане за такъв тип специалист и помага на потребителя да види къде се намира самият той в този спектър, както и колко други подобни специалисти получават повече или по-малко от него.
Информацията в Zaplatomer.bg е анонимна и безплатна за посетителите.
Една от интересните опции на сайта е възможността да изчислите кога ще заработите първия си милион, при настоящото ви заплащане. Тази „проверка“ по отношение на реалностите е често харесвана от младите посетители, които искат да „си сверят часовниците“ с пазарната ситуация и нивата на заплащане.
Zaplatomer.bg е проект на HR компанията JobTiger и Profesia, spol. s r.o.
|
|
|
 |
GCDF сертификационен тренинг по кариерно консултиране
Основен фокус на тренинга: Усвояването на умения и знания за оценка на потенциала, силните страни и областите за развитие на служителите, както и умения за консултиране, коучинг и менторинг.
За кого е предназначен сертификационният тренинг: специалисти по човешки ресурси; консултанти и коуч специалисти; мениджъри на екипи и тийм лидери.
Предстоящи издания на тренинга:
Февруари - март 2018 г.
За записвания използвайте регистрационната форма, или се свържете с екипа на JobTiger за допълнителна информация: e-mail: gcdf@jobtiger.bg, тел. 02/ 4918 019 |
|
|
 |
SEO обучение за начинаещи
На това обучение ще научите:
• Как работи търсачката на Google;
• Основни термини използвани в SEO;
• Как да проучите по какви думи и изрази потребителите търсят в Google;
• Кои са основните фактори, които взима предвид Google, когато класира сайтове, кои са второстепенните фактори.
Обучението ще се проведе на 14.04.2018 г. (събота) от 10:00 до 19:00 часа.
Изисква предварителна регистрация.
Мястото е зала Лозенец: кв. Лозенец, ул. „Бисер“ 2, близо до НДК и метростанция Европейски съюз.
Такса за участие: 139 лв. (с включен ДДС).
Повече за обучението може да научите тук или от нашият екип:
trainings@jobtiger.bg
02/49 180 19 / 24
+359 882 78 17 65 |
|
|
|
|