Национални дни на кариерата 2024 стартира успешно в София и продължава в още 5 академични града
1800 млади и активни специалисти потърсиха нова работа или стаж на софийското издание на Национални дни на кариерата.

На 6 април успешно стартира Национални дни на кариерата 2024. В залите на Гранд Хотел „Милениум“ 1800 търсещи работа млади специалисти потърсиха своята професионална реализация в срещи с 53 топ компании - работодатели.

Благодарение на приложението ScanFactor посетителите лесно и бързо дигитално обмениха своите данни с желаните работодатели.

В продължение на три часа екипът на ENERGY Request предаваше на живо от събитието и се погрижи за доброто настроение на всички присъстващи. Слушателите имаха възможност да чуят работодатели от разнообразни бизнес сектори, които разказаха какви хора търсят на изложението и насърчиха слушателите на радиото да не се колебаят, а да дойдат да се запознаят с тях на място в съботния ден.

Кога и къде ще се проведат следващите събития Национални дни на кариерата?
  • Велико Търново – 9 април - Великотърновски университет „Св. Св. Кирил и Методий”, пети корпус
  • Габрово – 11 април - Технически университет
  • Пловдив – 13 април - Пловдивски Панаир, Конгресен Център
  • Варна – 13 април – Хотел-галерия „Графит“
  • Русе – 16 април - Русенски университет „Ангел Кънчев“

Участващите компании може да откриете тук, като сред тях се открояват: EVN, BULATSA / Държавно предприятие "Ръководство на въздушното движение", AVEDO BULGARIA EOOD, Linamar Light Metals Ruse, Hanon Systems Plovdiv, Ewellix България.

Все още можете да се регистрирате като работодател на най-мащабния кариерен форум в България! Условията за участие са описани тук.
Входът за посетители е свободен, с предварителна регистрация тук.

Събитието се организира от JobTiger. Златен спонсор на събитието е Austrian Business Agency – Work in Austria.

Екипът ни остава на Ваше разположение за въпроси и информация:
T: +359 884 070 906
+359 882 364 456
+359 882 406 773
+359 884 505 609
E: events@jobtiger.bg
МИНАЛИ СЪБИТИЯ
Успешно приключи първият сезон на Младежка академия за кариера

На церемония в рамките на Национални дни на кариерата на 06.04.2024 г. бяха връчени сертификати на отличилите се курсисти по време на обученията.

С най-високи резултати се откроиха Георги Рангелов, Иван Михайлов, Миглена Бояджиева, Силвия Грудева и Елица Цвяткова, които получиха своите отличия лично от организаторите, както и награди, осигурени от Orange Center.

Младежка академия за кариера се организира съвместно от JobTiger, ISIC България и Фондация на бизнеса за образованието.

Менторите от Младежката академия за кариера ще очакват най-активните студенти отново през есента, когато ще бъде поставено началото на втория обучителен сезон.

Бизнесът в България е поканен да се включи във втория сезон на инициативата. За повече информация за възможностите за партньорство на работодатели с МАК можете да се свържете с екипа ни:
T: +359 884 070 906
+359 882 364 456
+359 882 406 773
+359 884 505 609
E: events@jobtiger.bg
ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ
Записвания за есенните издания на Дни на кариерата – с 10% отстъпка

Записванията за изложители за есенните браншови Дни на кариерата на JobTiger през 2024 г. вече текат.

Все още е валидна 10% отстъпка при регистрация и плащане в следните срокове:
Очакваме ви!
Employer Branding Day 2024

На 16 май 2024 г. в Пловдивския университет ще се проведе Employer Branding Day, организиран от сп. Enterprise. Медията и събитието конкретно установяват трайна традиция да показват добрите практики при промотирането на работодателските марки и да свързват бизнеса с младите кадри.

Участниците в Employer Branding Day ще научат повече за:
  • тенденциите в подбора на кадри през 2024 г. и след това;
  • как се развива HR маркетингът;
  • как брандовете да отправят ангажиращи послания;
  • успешни примери от практиката на водещи компании в България.
Повече за програмата и лекторите на събитието можете да научите тук: https://employerbranding.enterprise.bg/

Форумът се огранизира със съдейстивето на: Пловдивски университет "Паисий Хилендарски".
Официални партньори: Lidl Bulgaria, Kaufland Bulgaria.
Стратегически партньор: ABB България.
Медия партньори: JobTiger, HR Manager.
Партньори: Spetema, Devin.
Комуникационен партньор: Red Communication.
Дигитални маркетинг партньори: Seomax, Design Expert.

Повече информация за събитието, лекторите, програмата и регистрацията можете да намерите тук: https://employerbranding.enterprise.bg.

За допълнителна информация и медийни запитвания:
Надя Гогова
списание ENTERPRISE
моб.: +359 894 426 239
e-mail: nadya@enterprise.bg

Вероника Николова
Red Communication
моб.: +359 887 115 666
e-mail: press@rca.bg
Join us at recruiTECH CEE

Join us at recruiTECH CEE, where recruitment leaders and TA professionals gather to tackle regional talent challenges.

In Budapest, May 23rd-24th, seize the opportunity to network and gain insights from 30+ industry experts. Hurry! Lazy Bird ticket discount ends April 28th. Maximize savings with code Jobtiger15.

Don't miss engaging sessions covering AI in recruitment, workforce challenges, and programmatic advertising.
Day two offers workshops for actionable strategies and regional connections.

Elevate your recruitment game and connect with peers. Register now for the recruitment event of the year!
Access Masters идва в България на 21 април в хотел Интерконтинентал!

Искаш ли да придобиеш международен опит с акредитирана магистърска програма? Най-добрите бизнес университети от цяла Европа идват да се срещнат лично с теб на 21 април в хотел Интерконтинентал София.

Какво те очаква на събитието?
  • Срещни се с представители от бизнес университети като Bocconi University, Universita Cattolica Del Sacro Cuore, WHU - Otto Beisheim School Of Management, Robert Gordon University, Nottingham Trent University, Vlerick Business School и други!
  • Кандидатствай за стипендии до 100 000 лв. от фондовете на „Тук-Там“
  • Доведи приятел и вземи ваучери от EMAG на стойност 40 лв. и за двамата! Ограничено до първите 10 участници!
Отбележи в календара си 21 април, Хотел Интерконтинентал София! Събитието е безплатно, но предварителната регистрация е задължителна.

Местата са ограничени. Запази своето днес!
ПОЛЕЗНО ЗА ВАС
Спад на обявите за работа на годишна база в почти всички сектори

Обявите за работа през м. март продължават да нарастват от началото на годината и са с 6% повече спрямо предходния м. февруари. Техният брой е нараснал с около 2800, като основен фактор за това е значителният ръст на предлагането в сектора „Хотелиерство и ресторантьорство“.

В сравнение със същия период на 2023 г. все още продължаваме да наблюдаваме по-малко предлагане в почти всички сектори. Предложенията са с близо 5600 по-малко спрямо м. март миналата година, което е спад от 11%.

Вижте подробности в месечния ни анализ на обявите за март.
Светлозар Петров, управител на JobTiger, участва в новия епизод на подкаста „Поколението Z“

В епизода ще чуете:
  • Какво е развитието на жените в бизнеса?
  • Какви са тенденциите?
  • Има ли разлика в заплащането между мъже и жени?
Събеседници на Светлозар Петров са Екатерина Анчева – член на Съвета на жените в бизнеса в България, Никол Делчева – председател на клуба по Европеистика към Софийския университет „Св. Климент Охридски“ и премиер на България в симулация на Европейския съвет през април, млада дама с амбиции за развитие в областта на гражданския сектор, Дейманте Римкуте – член на Общинския съвет във Вилнюс (продукция на Ziniu Radio) и Угне Литвинайте – изследователка по въпросите на равенството между половете и равните възможности в Литва (продукция на Ziniu Radio).

Повече по темата може да чуете тук.
JobTiger е официален дистрибутор на CHEQ България

JobTiger стана дистрибутор на CHEQ - повече от решение за вътрешна комуникация!

Какво е CHEQ?

CHEQ е много повече от приложение за комуникация. CHEQ е отпечатък на фирмената ви култура и дава възможност за цялостно преформулиране на общуването в компанията.

CHEQ служи като обединяващ инструмент между вътрешните платформи за комуникация, които вече са въведени в компанията.

Чрез платформата може да дигитализирате процеса с подписването на трудови договори, приемно-предавателни протоколи, участия в обучения и др. Можете бързо и лесно да издадете препоръка, а голямо улеснение е, че платформата позволява групови подписи. Можете да организирате събития, които лесно да бъдат управлявани, и по този начин да спестите време и пари. Освен това, CHEQ разполага с автоматизиран преводач на съдържанието, който го прави многоезичен.

Научете повече за CHEQ тук.

За повече информация и запитвания може да се свържете с нас на office@jobtiger.bg.
Трябват ли ви данни за заплати, когато назначавате, обсъждате заплатите във вашата компания или анализирате нови пазари извън България?

В Zaplatomer.bg имате още възможности за лесен 24/7 онлайн достъп до заплати на нови по-интересни цени:
  • Достъп до 20 позиции за 12 месеца в 1 държава и за един потребител от вашата компания
  • Достъп до неограничен брой позиции за 3, 6 или 12 месеца в 2 държави по избор и за неограничен брой потребители от компанията
Методологията ни не изисква от компаниите да предоставят данни, работим с реални позиции, като не е нужно да правите мапинг.

Събираме данни от служители, вместо от кандидати за работа, а нашите потребители работят навсякъде - от малки семейни компании до големи корпорации, в различни индустрии и на различни длъжности.

Ъпдейтваме данните на всяко тримесечие, за да имат клиентите ни достъп до най-новите данни на пазара.

Приложението ни е с интуитивен интерфейс и предлагаме безплатен пробен достъп.

Може да си купите данни за България, но и за повече от 100 различни държави.

Ако не сте сигурни, изпробвайте безплатно за 7 дни Приложението за заплати на Zaplatomer.bg.
Идънред България - 20 години иновации и устойчивост с дигитални ваучери

Идънред България отбеляза 20 години грижа за благосъстоянието и удобството на българските служители и работодатели. Празнувайки две десетилетия на непрекъснати иновации и лидерство в сектора на придобивките за служители, Идънред България обяви най-новото, иновативно допълнение в продуктовата си линия - дигиталните ваучери за храна, създадени в партньорство с глобалния технологичен лидер – Mastercard.

Ваучер Храна е социална придобивка за служители. Чрез нея работодателят може да предостави на служителите си:
  • До 200 лв. увеличение на заплатата под формата на ваучери за храна
  • Доходът е необлагаем, нито работодателят, нито служителите заплащат данъци и осигуровки върху сумата.
От тази година ваучерите за храна вече са дигитални! Дигиталните ваучери за храна на Идънред са не просто заявка, а директен скок към по-устойчиво, ефективно и удобно за потребителя бъдеще.
  • Работодателите бързо и лесно зареждат ваучерите на служителите си чрез онлайн платформа.
  • Потребителите плащат безконтактно на ПОС терминал в хиляди търговски обекти в цялата страна
  • Чрез мобилното приложение Edenred+ дигиталните ваучери безпроблемно се интегрират в смартфоните на крайните потребители, които могат да следят баланса и трансакциите си в реално време.
За повече информация относно Идънред България и нейните предложения за дигитални ваучери, моля посетете: https://www.edenred.bg/edenred-plus/vaucher-hrana-lp.
JobTiger x Майна Town – Допълнителни възможности за развитие на Employer Branding за клиентите на JobTiger

Националното комикс списание Майна Town и компанията за комплексни HR услуги JobTiger обединяват сили и предлагат уникална възможност за комбиниране на онлайн и офлайн канали за комуникация за всички клиенти на сайта JobTiger.bg през 2024та година.

Списание Майна Town е тримесечно, хартиеното му издание се разпространява национално в големите градове в тираж до 18 000 броя и може да бъде открито в над 700 локации, включващи ресторанти, сладкарници, книжарници, арт студиа, фитнеси и спортни центрове, магазини за био храни и други.

Компаниите имат възможност да включат в списанието своя ПР публикация, допълваща онлайн представянето й. Читателите могат лесно да достигнат до Employer Branding в JobTiger или до всички публикувани от фирмата обяви чрез добавен QR код в публикацията.

JobTiger дава на своите клиенти 10% отстъпка от цената за ПР статия/интервю в специалната рубрика с пренасочване към профила на компанията на JobTiger.bg с всички актуални позиции за периода. Възможностите за позициониране в рубриката на JobTiger и Майна Town можете да разгледате тук.

За компаниите, използващи Employer Branding има специални пакети за отстъпка:
Employer Branding профил + 2 по (1/2) страница (2400 + 2*950) за 4110 лв.
Employer Branding профил + 4 по (1/2) страница (2400 + 4*950) за 5820 лв.

Предложението е валидно за изданията през март 2024, юни 2024, септември 2024 и декември 2024.

За повече информация се свържете с екипа на JobTiger.
Възможностите за разгласа на обяви, публикувани в JobTiger.bg, се увеличават

Намирането и задържането на квалифицирани служители е все по-голямо предизвикателство. Но с правилния инструмент това е преодолимо.

За да бъде още по-полезен на своите клиенти, JobTiger.bg отскоро дава възможност за спонсориране на брандирана обява в установения социален канал на JobTiger във Facebook.

Услугата предлага възможност за по-голяма разгласа на обявената свободна позиция, като достига до допълнителна аудитория от повече от 10 000 души.

За повече информация не се колебайте да ни потърсите на 02/49 180 10 или на office@jobtiger.bg
 
Employer Branding профил на JobTiger.bg

Предлагаме на вниманието ви една възможност за позициониране - онлайн инструмента за комуникация на работодателската марка – Employer Branding профил в JobTiger.bg. Отличете се в дигиталното пространство и презентирайте за кандидатите пълната структурирана информация за компанията си в JobTiger.bg – независим и авторитетен канал за комуникация. Вижте повече за услугата и допълнителните ползи, които предлага, на тази страница.
 

ОТ HR INDUSTRY
  • Законодателни изисквания и практически съвети за здравословни и безопасни условия на труд
  • 45% от поколението Z биха напуснали работното си място поради ниско заплащане

ОТ БЛОГА НА JOBTIGER RECRUITMENT
  • Изграждане на ефективна комуникаця в работата
  • Корпоративната социална отговорност (КСО) и нейната роля за компаниите