По-малко от 10 дни до 28-ото издание на HR Weekend!
Пролетният месец май е тук, а с него настъпи и времето да се съберем и дискутираме теми от света на управлението на човешките ресурси! 28-ият HR Weekend ще се проведе на 18 и 19 май 2023 г. в Парк хотел “Кюстендил”.

  • Първата дискусия на тема „HR в криза“ ще бъде модерирана от Миглена Узунова-Цекова, Старши директор „Човешки ресурси“ и член на Лидерския екип на А1 България. Тя ще ни даде своя поглед над управлението по време на криза, какви са предизвикателствата и какви са най-ефективните решения.
  • Следващата дискусия ще се фокусира върху темата „Мотивация, ангажираност и задържане при хибриден модел на работа“. Темата ще бъде модерирана от Tony McMurray FCMA CGMA, Managing director Ingram Micro Bulgaria, който ще ни запознае с най-добрите практики в тази област и ще ни предложи идеи за подобряване на мотивацията и ангажираността на служителите при този модел на работа.
  • Последната дискусия ще бъде на тема „Възнаграждения и придобивки – тенденции, предизвикателства и източници на информация“. Темата ще бъде модерирана от Христо Стоянов, Стоян Ганев, Audit Advice Associates и Стела Юлзари – Мърсър консултант – България, Marsh. Те ще споделят своя опит и ще ни дадат полезни съвети относно възнагражденията и справянето с предизвикателствата, свързани с придобивките.
С Вашите мнения и принос в дискусиите се надяваме да имаме наистина интересен и полезен диалог в рамките на това издание! Събитието е и чудесна възможност за сплотяване на Вашия екип, повишаване на професионалните компетенции и развитие на професионалната свързаност в HR общността.

Повече подробности за събитието тук.
Регистрация можете да направите тук.
ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ
Кариерна борса в Бургаски свободен университет

Бургаски свободен университет и JobTiger организират Кариерна борса за студенти на 10 май 2023 г.

Събитието е безплатно за студенти и работодатели и се организира като част от изпълнение на Проект BG05M2OP001-2.016-0004-C01 „Икономическото образование в България 2030“.

Организатори на събитието са Бургаски свободен университет и JobTiger.
 
XIII Софийски фестивал на науката

Тринадесетото издание на Софийския фестивал на науката ще се проведе от 11 до 14 май 2023 г. в София Тех Парк и допълнителни дестинации.

Софийският фестивал на науката е празненство на науката и технологиите, с представяния на водещи български и световни учени, дискусии, демонстрации, интерактивни работилници за ученици и възрастни, интердисциплинарно представяне на взаимодействието между наука и изкуство.

Фестивалът се организира от Фондация „Красива наука“ и е създаден през 2011 г. от Британски съвет и Форум Демокрит. Заедно с Министерство на образованието и науката, основен партньор на фестивала, както и многобройните институционални и корпоративни партньори, подготвяме вълнуваща и разнообразна програма от непоказвани до момента събития, посветени на някои от най-големите въпроси пред човечеството за промените в климата, здравето, космическите изследвания и търсенето на отговорите за произхода ни, както и годишнини от забележителни събития и личности.
 
Кариерна борса в Университет „Проф. д-р Асен Златаров“ Бургас

Университет „Проф. д-р Асен Златаров“ Бургас организира Кариерна борса за студенти от професионално направление Химични технологии на 18 май 2023 г. от 10:00 часа.

Събитието е безплатно за студенти и работодатели и се организира като част от изпълнение на проект BG05M2OP001-2.016-0013, „Модернизация, дигитализация и интернационализация на обучението в Химикотехнологичен и металургичен университет“ по ОП „Наука и образование за интелигентен растеж“. Обща стойност на проекта 1 629 276 лв., от които 1384 884.60 лв. европейско, 244 391.40 лв. национално съфинансиране.

Организатори на събитието са Университет „Проф. д-р Асен Златаров“ Бургас и консорциум Кариерни събития в химичните технологии (Джобтайгър ООД и Фондация на бизнеса за образованието).
 
Forbes HR & Employer Branding Awards

Все повече български компании срещат предизвикателства в работната среда, породени от бурното развитие на местния бизнес и намаляващия брой свободни квалифицирани кадри. Битката за таланти става по-оспорвана, а очакванията на кандидатите за работа – по-завишени. Тези тенденции превръщат човешките ресурси и работодателския имидж в ключов приоритет за бизнеса.

Forbes HR & Employer Branding Awards насочват прожекторите към най-успешните HR експерти в България – онези, които не само следват най-нашумелите глобални практики, а участват в тяхното създаване и постоянно търсят работещи решения.

Талантът триумфира на сцената на HR & Employer Branding Awards, където ще бъдат отличени най-добрите HR професионалисти, които да служат за пример и вдъхновение.




Всяка българска компания може да кандидатства за награда в една или повече от следните категории:

  • HR Директор
  • Развитие на служители
  • Въвеждане на служители
  • Привличане на таланти
  • Ангажиране на служители
  • Технологична HR иновация
  • Иновативна среда
  • Работодателски имидж
     
Кандидатстването в конкурса за всяка от категориите се извършва само онлайн до 19 юли чрез сайта на Forbes България.
Записвания с 10% отстъпка за есенните кариерни форуми на JobTiger

Регистрациите за есенните събития от серията Дни на кариерата са отворени.

Само при записване и плащане до 31 май 2023 г. можете да запазите място за участие в Дни на кариерата: ИТ, комуникации и аутсорсинг с 10% отстъпка с JobTiger Wallet.

А при записване и плащане до 30 юни 2023 г. можете да запазите щанд за участие в Дни на кариерата в УНСС с 10% отстъпка с JobTiger Wallet.

Запазете своя фирмен щанд за:
Legion Run се завръща!

Радваме са да съобщим, че и тази година JobTiger продължава партньорството си с Legion Run! И именно тази година Легионът се завръща по-шумно от всякога!

Очаква те незабравимо прюключение на нова локация и специален гост-грамадата Colossus, която ще размърда вътрешната сила на всеки легионер и ще събуди отборния дух дори в най-конфликтния екип.

И докато ти четеш това, местата за събитето остават все по-малко. Заяви своята корпоративна оферта на corporate@legionrun.com или директно се регистрирай тук.
МИНАЛИ СЪБИТИЯ
Кариерна борса в Университет "Проф. д-р Асен Златаров" Бургас

На 20 април 2023 г. в Университет „Проф. д-р Асен Златаров“ се проведе кариерната борса за студенти от професионално направление Химични технологии. 11 компании се включиха в събитието и представиха свободните си позиции.

Събитието бе безплатно за студенти и работодатели и се организира като част от изпълнение на проект BG05M2OP001-2.016-0013, „Модернизация, дигитализация и интернационализация на обучението в Химикотехнологичен и металургичен университет“ по ОП „Наука и образование за интелигентен растеж“. Обща стойност на проекта 1 629 276 лв., от които 1384 884.60 лв. европейско, 244 391.40 лв. национално съфинансиране.

Организатори на събитието са Университет „Проф. д-р Асен Златаров“ Бургас и консорциум Кариерни събития в химичните технологии (Джобтайгър ООД и Фондация на бизнеса за образованието).
 
Форумът по предприемачество в Университет „Проф. д-р Асен Златаров“ Бургас

Форумът по предприемачество на 21 април 2023 г. в Университет „Проф. д-р Асен Златаров“ Бургас се проведе успешно.

Събитието се организира като част от изпълнение на проект BG05M2OP001-2.016-0013, „Модернизация, дигитализация и интернационализация на обучението в Химикотехнологичен и металургичен университет“ по ОП „Наука и образование за интелигентен растеж“. Обща стойност на проекта 1 629 276 лв., от които 1384 884.60 лв. европейско, 244 391.40 лв. национално съфинансиране.

Организатори на събитието са Университет „Проф. д-р Асен Златаров“ Бургас и консорциум Кариерни събития в химичните технологии (Джобтайгър ООД и Фондация на бизнеса за образованието).
 
Кариерна Борса в ХТМУ

16 компании взеха участие в кариерната борса за студенти от професионално направление Химични технологии на 27 април 2023 г. в ХТМУ.

Събитието бе безплатно за студенти и работодатели и се организира като част от изпълнение на проект BG05M2OP001-2.016-0013, „Модернизация, дигитализация и интернационализация на обучението в Химикотехнологичен и металургичен университет“ по ОП „Наука и образование за интелигентен растеж“. Обща стойност на проекта 1 629 276 лв., от които 1384 884.60 лв. европейско, 244 391.40 лв. национално съфинансиране.

Организатори на събитието са ХТМУ и консорциум Кариерни събития в химичните технологии (Джобтайгър ООД и Фондация на бизнеса за образованието).
 
WorkIn Stara Zagora се проведе на 28 и 29 април

В рамките на два дни кариерното събитие „WorkIn Stara Zagora“ успя да събере на едно място някои от най-големите компании в Стара Загора, обхващащи сфери на икономическо развитие като фармация и медицина, преработваща промишленост, информационни технологии, телекомуникации и реклама, консултантска дейност. Събитието се организира от отдел „Инвестиции“ на Община Стара Загора, а негов водещ бе журналистът Желязко Динев. Регистрация за форума направиха над 530 човека, а желание на място да се регистрират проявиха общо над 160 души. Гостите на събитието имаха възможност да се насладят на специално организираната интерактивна изложба "Поглед отвъд", на която произведения на големи български художници оживяха с помощта на изкуствен интелект.

В лекционната част се включиха както специалисти от света на бизнеса и смели предприемачи, които споделиха безценните си познания и професионален опит, така и известни и успели лица, които имат силна връзка със Стара Загора.

В панел 3 на 29 април на тема „Какво търсят работодателите“ взе участие и нашият управител Светлозар Петров.
 
ПОЛЕЗНО ЗА ВАС
Каним ви да се присъедините към платформата 2nd7.org за предлагане и използване на услуги за кариерно консултиране

2nd7.org е нова инициатива на JobTiger, която дава възможност за предоставяне и получаване на кариерно консултиране по най-удобния начин в цялата страна и извън нея.

Чрез предоставените инструменти в сайта можете да организирате, заявите и закупите за вас или ваши близки срещи за кариерно консултиране на място или онлайн в зависимост от вашите възможности и предпочитания.

Информация за начина на ползване можете да откриете на този линк.
Облачна версия на платформата GoodWorky

Goodworky е геймифицирана онлайн платформа за e-learning, споделяне на идеи, мнения, знание и ресурси. Тя е предназначена да се използва за вътрешнофирмена комуникация, като хората в компанията могат да я достъпват по всяко време и отвсякъде.

Облачната платформа Goodworky спомага за повишаване на мотивацията на служителите, подобряване на вътрешната комуникация, изграждане на хомогенна организационна култура, идентифициране и развитие на таланти в компаниите.

GoodWorky е за вас, ако организацията има нужда:
  • От ефективна, интерактивна, геймифицирана и модерна платформа за обучение
  • Да предостави 24/7 възможност за обучение и повишаване квалификацията на хората
  • Да повиши ефективността на работните процеси, като подобри вътрешната комуникация
  • Да даде възможност за лесна изява, даване на обратна връзка, споделяне на идеи и мнения на вашите служители
  • Да повиши духа в организацията и ангажираността на хората
  • Да минимизирате времето за споделяне на важна информация към правилната аудитория и да следите ангажираността
  • Да превърне постигането на целите на компанията във вълнуваща съвместна мисия
  • Да предоставите възможност на всеки човек да се изявява колкото, както и когато поиска.
Геймификацията е един от най-модерните методи, използвани в бизнеса за повишаване на потреблението и ангажираността. Тя използва игрови техники и похвати като събиране на точки, класации, получаване на награди с цел да стимулира желано поведение в аудиторията.

Можете да изпробвате всички функционалности на GoodWorky за 14 дни напълно безплатно още днес. За да го направите, кликнете тук.
Знаеш ли какво дишаш?

Екипът на Job Tiger се включва като партньор на кампанията, която инициира срещи в различните общини за качеството на въздуха в класните стаи.

От началото на годината социалната инициатива „Знаеш ли какво дишаш?“ получава силна обществена и бизнес подкрепа в цялата страна.

В хода на кампанията вече са инсталирани 160 сензора в училища и детски градини в Русе, София, Враца и Пловдив.

Кампанията за подобряване на качеството на въздуха в училищата има за цел да повиши осведомеността и ангажираността на ученици, учители и родители по отношение на въпроса за здравословната среда за обучение.

Повече информация можете да видите на сайта https://kakvodishash.org
Въпреки спад през м. април броят на обявите за работа се запазва висок

Предложенията за работа са намалели с 5%, като в края на м. април те са малко над 49 000. На годишна база също се наблюдава спад от 7% или 3500 обяви по-малко спрямо м. април 2022г.

От началото на годината броят на предложенията за работа от вкъщи и/или дистанционна работа е намалял с 20%.

Разберете повече в месечния ни анализ на обявите!
 
ОТ HR INDUSTRY
  • Защо е важно работното място да е приятно и вдъхновяващо?
  • Безопасната и здравословна работна среда е основен принцип и право на работа
ОТ STARTUP PSYCHOLOGY
  • Умора от вземане на решения и как да се справим с нея
  • Нови навици не само през пролетта