ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ
Регистрацията за конференцията Be IT.today е отворена
Be IT ще се проведе на 21 май в Център за образование и култура „Илиев“, Студентски град, между 10:00 и 18:15 часа.

По време на конференцията ще се организират 12 работилници в 3 направления - Web, Mobile и Database, разискващи реални казуси, с които са се сблъсквали лекторите, в процеса на работа и как са се справили с тях.

Едни от най-големите компании, работещи в ИТ сферата на българския пазар ще вземат участие в събитието. Сред тях са: SmartIT, INFRAGISTICS, ADASTRA, Proxiad, Melon, SAP, HP, Komfo, COMVERSE, UniCredit Bulbank, Obecto.

Регистрацията е напълно безплатна, но трябва да я направиш предварително на следния адрес - http://beit.today/#Registration. Местата в залите са ограничени, така че побързай!

Очаквай много изненади, приятни емоции и нови контакти.

Ще имаш възможност да се запознаеш лично с представители на всички компании, които имат презентации, и да разговаряш с тях в неформална обстановка!

Доброто настроение по време на конференцията ще се поддържа с храни и енергийни напитки, предоставени съответно от Nestle България и Red Bull – партньори на събитието.


Конференцията Be IT се организира от JobTiger – HR компания и кариерен сайт. Генерален спонсор на събитието е SmartIT, организационен партньор - AUBG: Elieff Center for Education and Culture.
Be IT се осъществява с медийната подкрепа на Jobtiger.TV, Probook, Kaldata, Предприемач.com, Computerworld, IDG.bg, Investor, Seminari365, NewTrend.bg и Silicon Drinkabout.
 
ПОЛЕЗНО ЗА ВАС
Станете „ТОП ИКТ Работодател” на 2014!

15 май е крайният срок за участие в проучването.

„ТОП ИКТ Работодател“ е единственото по рода си проучване за ангажираността на служителите в сектор „Информационни и комуникационни технологии” у нас. То дава възможност на всяка компания, чрез външна обективна оценка, да получи анализ на ангажираността на служителите си, анализ за състоянието на целия бранш и анализ на позицията на компанията спрямо целия бранш.

Проучването има за цел да открои предпочитаните работодатели в ИКТ сектора в България и да очертае водещите тенденции в управлението и развитието на човешките ресурси в тази област.

Ако все още не сте се включили в изследването, ето няколко допълнителни стимули. Като участник в „ТОП ИКТ Работодател“ 2014 получавате:
  • Свързаност в мрежа и оценка на взаимодействието между резултатите на компанията, степента, в която стратегиите, политиките и процедурите по управлението на човешките ресурси са интегрирани в организацията подпомагат постигането на целите й и ангажираността на служителите;
  • Степента на значимост на изследваните 18 фактора: ангажираност, обучение и развитие, кариера, възнаграждения и придобивки, комуникация, корпоративна култура, работа в екип, лидерство, разбиране и приемане на мисията и визията, даване на възможности, признание, корпоративна отговорност,управление на знанието, супервизия, баланс работа-личен живот, качество и фокус върху клиента и работна среда;
  • Достоверност и надеждност на данните, получени от изследването.
Благодарение на факта, че проучването е секторно, се гарантира постигане на по-висока обективност и сравнимост на резултатите и данните сред компаниите – участници. Подробните резултати за всяка компания ще бъдат предоставени само на нейното ръководство и няма да бъдат публикувани публично.

До 15 май (включително) може да се регистрирате в „ТОП ИКТ Работодател“ 2014 на адрес: http://topictemployer.bg/
XXI уикенд на HR екипите в България

Парк хотел „Европа“, гр. Хасково, 6-ти и 7-ми юни 2014 г.

Имаме удоволствието да ви поканим на традиционния летен HR уикенд.

Тази година ще се съберем на юг – в живописния тракийски град Хасково. В прохладата и свежестта на парк Кенана ще ни очакват много приятни емоции, интересни дискусии и много забавление.

Както традицията повелява, за семинарната програма сме подбрали най-актуалните теми за HR обществото:
  • „Подобряване на качеството на HR мениджмънта чрез подобряване на вътрешната комуникация” с модератори: Пепина Митева и Красимира Караджова, Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт АД;
  • „Video Recruit” с модератор: Светлозар Петров, JobTiger;
  • „Промените помагат ли на стажантските програми? За какво подготвяме стажантите?” с модератор: Сузана Тренчева, УниКредит Булбанк;
  • „Рейтинг или измерители за качество във висшето образование“ с модератор: Стоян Ганев, Телепол.
Ще ви изненадаме и със следобедно мероприятие, което, както знаете, ще запазим в тайна до 6-ти юни!

Повече инфромация за програмата на предстоящата среща и условията за участие може да намерите в Поканата за XXI-ят HR уикенд.

За повече информация:
Т: +359 2/49 180 22
Е: office@jobtiger.bg
 
Новини от Kosher.bg
„На лов за кариера“ с JobTiger във Варна

На 24 април екип на JobTiger се срещна със студенти от Икономически университет – Варна, за да разкаже за добрите практики за реализиране на успешна кариера. Събитието бе организирано от Kosher.bg, в партньорство с Клуб „Финанси „ и Клуб „Маркетинг“ към университета.

На младежите бяха дадени ценни съвети как да разкрият потенциала си пред бъдещия си работодател, защо социалните мрежи са полезни при търсене на работа и не на последно място, как да си подготвят добре автобиография и мотивационно писмо. Информацията беше не само интересна, но и полезна за студентите, които слушаха внимателно през цялото време.
 
Интересно от JobTiger.tv
Устойчив модел за образование и хармония с децата

Някои хора познават Любов Миронова в качеството й на дългогодишен финансов контролер, организиран, подреден и създаващ работещи за десетилетия решения. Сега Любов Миронова споделя тази опитност като любител/ любим /любящ писател.

Конференция за млади IT специалисти – Be IT ще бъде проведена тази пролет в София
Правата ми на работното място – част 2
Специалистите от фармацевтичната индустрия в България имат нужда от офис с паркинг и спортни зали
Конкурс „Есе по картина“ цели да подтикне творческото у студентите
Любопитно от JobTiger Блог
Как дългата кариера при един работодател да не ни спъва в търсенето на нова работа

Има изписани много текстове за това, как да прикрием дупките в автобиографията си, когато се е случвало да не работим за никого. Но, как стои положението с хората, които са прекарали голямата част от кариерата си при един работодател?

Как да останем винаги спокойни
Важността на ходенето
Борбата с апатията
В три изречения (CIX)
 
ПАРТНЬОРСТВА
Smart IT е генерален спонсор на конференцията Be IT.today.

Кои сме ние: Смарт ИТ е млада, иновативна и бързо развиваща се международна организация в областта на информациионните технологии. В Смарт ИТ работят млади, кретивни и мотивирани служителите в областта на програмирането, осигуряването на 24x7 IT Help Desk поддръжка в над 600 офиса в целия свят и системната администрация. Някои от нашите клиенти са международни компании като Изи Асет Мениджмънт АД, ICredit и много други.

Нашите продукти: Екипът на Смарт ИТ разработва за своите клиенти ERP, CRM и CMS системи, проектира корпоративни интернет страници и предлага софтуерни решения за оптимизация на работните процеси.

Екипът: За нашия екип е важно да предлагаме, създаваме и реализираме идеите, които да подпомагат работата на нашите клиенти. Работим с технологии като .Net, WCF, WPF, Windows Forms, MS SQL, APS.NET, HTML5, CSS3, jQuery, Android, iOS в областта на програмирането. При системната администрация разработваме проекти, базирани както на MS Windows Server, така и на Linux и BSD платформи. Виртуализация, Windows и Linux базирани клъстери, централизирани бекъп решения, NAS, SAN и Cloud услуги са платформи и системи, които отдавна са интегрирани във фирмата и поддържаме успешно за други организации.
 
ОЧАКВАЙТЕ ОЩЕ
Младежка трудова борса в гр. Кюстендил

Регионална служба по заетостта – Благоевград и Дирекция “Бюро по труда” - Кюстендил най-любезно Ви канят да участвате в Младежка трудова борса, която ще се състои на 20.05.2014 година от 11.00 часа в Голямата зала на Читалище ”Братство 1869” – гр. Кюстендил, ул. ”Отец Паисий” № 11.

На тази трудова борса фирмата Ви ще има възможност да представи пред търсещите работа лица дейността си и възможностите си за разкриване на работни места. Ваши представители в лични разговори с проявилите интерес лица ще могат да постигнат договореност за тяхното наемане.

Моля, да потвърдите Вашето участие в срок до 16.05.2014 г. на посочения по-долу e-mail или на адрес:
2500, гр. Кюстендил
ул. “Демокрация” 44
тел.078 / 55 16 70 – Малинка Драгомирова
GSM 0882824807
е-mail: bt_kn@mbox.contact.bg