Огромен интерес към HR Industry 2023 – браншовото събитие събра професионалисти от цялата страна
Повече от 500 посетители и 31 изложители превърнаха изложението в истински празник на HR бранша

Дванадесетото издание на HR Industry – единственото изложение за представяне на продукти и услуги в сферата на човешките ресурси, премина при изключителен интерес на 9 февруари. Събитието се проведе в залите на дългогодишния си организационен партньор – Интерпред – СТЦ София.

В рамките на изложбеното пространство в зала София посетителите имаха възможност да се срещнат с 31 компании, предлагащи продукти и услуги за HR бранша, а в още четири зали паралелно се провеждаше семинарна програма с 19 теми по предварително обявен график, където представители на различни компании споделиха добри практики и най-актуалното в портфолиото си от услуги. В официалното откриване взеха участие представители на Министерство на икономиката, Изпълнителна агенция за насърчаване на малките и средните предприятия и Агенция по заетостта.

Събитието даде възможност на над 500 посетители в рамките само на един ден да се запознаят с всички новости и тенденции в помощ на планирането и изпълнението на задачите на HR-а през цялата година.

Снимките от изложението могат да бъдат разгледани тук.

Сребърни спонсори на изложението са planIT и Елана Фонд Мениджмънт.

Събитието се организира от компанията за комплексни HR услуги JobTiger. Организационен партньор е Интерпред – СТЦ София.

Партньори на изложението са: Българска асоциация за управление на хора, Изпълнителна агенция за насърчаване на малките и средните предприятия, bilet.bg, Pure Water, Таткова градина, Тrastena, Baristo, DeliFideli. Медийни партньори са: jobtiger.tv, hrindustry.bg, Лидер.БГ, b2b media, Career TV, сп. Мениджър.
ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ
Запазете датите 18 и 19 май за 28-ото издание на HR Weekend!

След миналогодишното успешно издание в гр. Трявна нямаме търпение да обявим, че 28-ият HR Weekend ще се проведе на 18 и 19 май 2023 г. в Парк хотел “Кюстендил”.

HR Weekend е традиционна конференция на HR общността, по време на която HR специалистите имат възможност да дискутират практически проблеми от сферата. Провежда се в два дни по предварително обявена програма.

Програмата и модераторите ще бъдат обявени съвсем скоро!

Следете сайта на събитието за новини!
Над 60 компании вече заявиха участието си във форум Национални дни на кариерата през април

Голям интерес от страна на работодателите бележи тазгодишното издание на форум Национални дни на кариерата. За седемте града на провеждане вече са записани над 60 компании. За софийското издание местата във фоайето на залата са почти изчерпани и остават още само няколко слота за презентации по време на изложението.

Съвсем скоро ще споделим и още вълнуващи новини във връзка с провеждането на форума!

Щастливи сме, че тази година Национални дни на кариерата се разраства и ще предложи още повече възможности за изложителите и посетителите!

Освен презентационната част нови за форума са и кътът за организации с насоченост професионално образование и обучение, както и Startup зоната.

Регистрацията за изложители е активна тук. Можете да се регистрирате до седмица преди събитието в избрания град, но местата са ограничени! Продължават и регистрациите за есенните форуми от календара Дни на кариерата - ИТ, Комуникации и Аутсорсинг и Дни на кариерата - Икономика, Финанси, Маркетинг, Човешки ресурси и Обслужване на клиенти – на преференциални цени и условия с JobTiger Wallet
На 17 февруари предстои церемонията по награждаване на Годишните награди Employer Branding Awards 2023

Годишните награди на b2b Media отличават бизнеси и личности за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на Работодателския бранд! За иновациите в управлението на талантите, за новите успешни стратегии в HR.

И през 2023 година наградите ще търсят новите подходи и иновативните стратегии за Employer Branding, ще търсят лидерите сред ръководителите и сред самите организации в различни пазарни ниши. Предизвикани да участват са всички компании, които имат постигнати резултати, и се гордеят със своята гъвкавост и иновативност.

Новото издание на конкурса тази година е за умелите в управлението на талантите. За тези, които имат и прилагат успешни стратегии за Employer Branding, оригинални проекти, идеи, ПР кампании, силни HR инициативи или креативни методи за развитие.

Категориите обхващат иновациите в управлението на талантите, новите успешни стратегии в HR и др.

Кандидатстването приключи на 7 февруари 2023 г., а официалната церемония по награждаването ще е на 17 февруари 2023 г.

Вижте повече на: https://talents.b2bmedia.bg
6 милиона причини да останете в България

На 23-ти февруари в зала „Джон Атанасов“, София Тех Парк, ще се проведе деветото издание на най-големия форум за иновации у нас Innovation Explorer 2023. Откриващ лектор ще е световно известният физик Джеймс Бийчам от ЦЕРН, който ще ни запознае с теорията си за “Другата страна на Черната дупка”.

В атмосферата на същинско телевизионно предаване, водено от едни от най-известните български журналисти, предстоят срещи с визионери, практически работилници, важни дискусии и куп иновативни изненади за посетителите на ежегодния форум.



И още акценти от програмата:

  • Визионерът от Турция, журналистът, предприемачът и мореплавателят Емре Башкан ще говори за насърчаването на иновативното мислене в организациите чрез модела на зоната на комфорт;
     
  • Анна Мъри, от лидерите на Ашока, ще представи своята гледна точка за социалното предприемачество и неговото глобално влияние;
     
  • Навигаторът на бъдещето – Карл МакФол от Швеция – ще сподели идеите си за интелектуалния капитал в новата икономика на изкуствения интелект;
     
  • Феликс Фон Хелд, Изпълнителен директор на Института за иновации и методологии за промяна (Германия), ще се фокусира върху човека, като център на системата в една несигурна среда;
     
  • Джеймс Дойл, Изпълнителен директор на Музея за модерно изкуство, (Ирландия) ще обсъди иновациите в културата, като покана да бъдем необичайни.
     
Организаторите от Innovation Starter и техните партньори са подготвили и редица иновативни изненади за посетителите, сред които 360^ анимиран мапинг с 4 full HD камери в резолюция 1920 pix v3, сладолед от азот, виртуална реалност, пътуване до бъдещето, храна за космоса и мн. други.

Форумът се реализира с генералната медийна подкрепа на Нова телевизия, Нетинфо, БНР, JobTiger и сп. Мениджър. Генерални партньори са УниКредит Булбанк, Кауфланд, Аурубис, Софийска вода, част от Веолия, Лукойл България и Българска Фондова Борса.

За да се регистрирате за Innovation Explorer 2023, посетете уебсайта на организаторите тук: www.innovationexplorer.bg
МИНАЛИ СЪБИТИЯ
Подбор на персонал – основни стъпки и насоки – обучение

Премина второто обучение от модул "Човешки капитал" на 9Academy на тема „Подбор на персонал – основни стъпки и насоки“.

Този път лектор бе Наталия Цветанова, Мениджър „Подбор на персонал“ в JobTiger, която представи огромната тема за търсене и намиране на "правилните хора" в нашата организация: кои са основните стъпки при планиране на подбор, какво да (не) правим по време на интервю, какви са новостите, тенденциите и предизвикателствата в подбора през 2023 година.
 
ПОЛЕЗНО ЗА ВАС
Възстановяване на пазара на труда през януари 2023 г.

След драстичния спад на предложенията за работа през м. декември 2022 г. през януари 2023 г. наблюдаваме възстановяване на пазара на труда. Общият брой на обявите за работа в края на месеца е 46 000, което е ръст от цели 66% спрямо предходния месец. На годишна база също се наблюдава увеличение на предложенията с 2%. Вижте подробности в месечния ни анализ на пазара на труда.
2023 – годината на работодателската марка – интервю на Светлозар Петров, управител на JobTiger, за Forbes България

Какво да очакваме през 2023 в HR бранша? Разберете от интервюто с нашия управител Светлозар Петров, в което акценти са „пазарът на кандидата“, значението на работодателската марка, подходът на JobTiger и ролята на кариерните събития за поддържане на добрия работодателски имидж.

Подробности вижте в интервюто на сайта на Forbes България.
ОТ HR INDUSTRY
  • Развивайте среда, която да отговаря на търсенето
  • Системи за управление на кандидати (ATS): Защо се нуждаете от такава, за да подобрите процеса си за подбор на персонал?
ОТ STARTUP PSYCHOLOGY
  • Психичното здраве на предприемачите
  • Вземане на решение