ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ
Иновациите в Scale Up Your Career
Различното кариерно събитие и конференция в един общ проект предоставя нови възможности на кандидатите вече 3-та поредна година.

На 29.09.2020 г. в Интерпред – СТЦ СОФИЯ – ще се проведе Scale Up Your Career 2020 – кариерно събитие, съчетаващо конферентна и изложбена част, посветено на темата за кариерното преориентиране.

Иновативността на събитието е, че компаниите-участници имат възможността да селектират подходящи професионалисти посредством срещи под формата на игри-казуси в специално обособени за това зони. 3-годишната история на събитието показа, че това е предпочитан подход за бърз и лесен подбор и отсяване сред хората с по-дългогодишен стаж и опит в различни нива на кариерното си развитие.

Какво представляват въпросните игри-казуси?
Това е метод за първоначален подбор на персонал, създаден на базата на Центровете за оценка (Assessment Center) – комплексен процес за подбор или атестация на служители. За период от приблизително един час кандидатите биват изправени пред задача, казус или игра, чиято цел е да бъдат разкрити различни техни качества и умения.

Каква е ползата от игрите-казуси и това да ги приложите в началния етап на избор сред всички кандидати?
Процесът е особено полезен, в случаи в които има голям брой кандидати. От една страна всеки кандидат може да бъде подложен на еднотипен тест или задача, като така се оптимизира цялостният подбор. От друга страна груповият елемент позволява среда, в която кандидатите си взаимодействат помежду си и разкриват така търсените умения за работа в екип и комуникация.

Какви са другите ползи от подбор чрез игри-казуси може да прочетете в JobTiger.tv.

Отбелязваме точно две седмици до края на ранната регистрация за фирми-участници. Пакети за участие и повече информация - тук.

За повече информация:
events@jobtiger.bg
02 4918 011/ 13/ 24
Продължава регистрацията за есенните кариерни събития на JobTiger

След Scale Up Your Career през есента продължаваме с „Дни на кариерата” в секторите: ИТ, Комуникации и Аутсорсинг. Форумът ще се проведе в София на 8 октомври 2020 г., в Пловдив на 12 октомври 2020 г., във Варна – на 14 октомври 2020 г. и в Габрово на 20 октомври 2020 г.

Последното кариерно събитие за годината - „Дни на кариерата”: Икономика, Финанси, Маркетинг, Човешки ресурси и Обслужване на клиенти ще се проведе на 26 ноември 2020 г. в Университета за национално и световно стопанство (УНСС).

Разгледайте careerdays.bg и се възползвайте от преференциалните условия за участие в събитията.

JobTiger подготвя есенните кариерни събития на живо в традиционния им формат, продължава да следи обстановката и нагласите, като има и готовност за реакция при всяко развитие на ситуацията. Следим и препоръките на World Health Organization – специализирани наставления за организация на масови събития в контекста на текущата ситуация, както и постановленията на Министерство на здравеопазването за безопасността за провеждане на събитията.

Повече информация във връзка със събитията, пакетите за участие и начина на регистрация бихте могли да получите и от нашия екип:
events@jobtiger.bg
02 4918 011/ 13/ 24
 
МИНАЛИ СЪБИТИЯ
Първо място в категория „Иновации в криза“ за JobTiger на Годишните награди на b2b Мedia

Наградата се присъжда за иновативното провеждане на „Национални дни на кариерата“ 2020 г. по време на извънредното положение.

На 2-и юли 2020 г. по време на церемония в галерия „nOva art space“ в присъствието на официални лица, медии, бизнес организации и професионални сдружения се проведе шестото издание на Годишните награди на b2b Мedia. Отличени бяха предприемачи в над 30 различни категории за постижения и кампании, като част от тях бяха в отговор на кризата, възникнала заради COVID-19.

На първите по рода си „Национални ВИРТУАЛНИ дни на кариерата“ над 5000 кандидати се срещнаха онлайн с 110 водещи работодатели, опериращи във всички отрасли и предлагащи позиции за клоновете си в цялата страна. За малко повече от седмица екипът на JobTiger успешно трансформира мащабното събитие, традиционно провеждащо се в 7 града, в нов, изцяло виртуален формат.

Екипът на JobTiger благодари на всички партньори и участници – фирми и кандидати. Организаторът и всички замесени поеха по пътя за осъществяване на събитието, независимо от обстоятелствата, запазвайки бизнес смисъла му и реализирайки успешен ежегоден форум.

Бизнесът показа воля и сила да продължи с иновация!

Вижте всички отличени в Годишните награди на b2b Мedia.
JobTiger с отличие в категория „Кризисни комуникации“ от наградите PR Приз на БДВО

Наградата се присъжда за комуникацията при иновативното провеждане на „Национални дни на кариерата“ 2020 г. по време на извънредното положение

На 12-и юли 2020 г. по време на нестандартна онлайн церемония се проведе церемонията по връчването на наградите PR Приз, където екипа на JobTiger грабна 3-то място в категория „Кризисни комуникации“. Тазгодишната кампания, организирана от Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО), се проведе изцяло онлайн и премина под надслов: “Промените са ни в природата”.

На първите по рода си „Национални ВИРТУАЛНИ дни на кариерата“ над 5000 кандидати се срещнаха онлайн със 110 водещи работодатели, опериращи във всички отрасли и предлагащи позиции за клоновете си в цялата страна. За малко повече от седмица екипът на JobTiger успешно трансформира мащабното събитие, традиционно провеждащо се в 7 града, в нов, изцяло виртуален формат.

Наградата на БДВО поставя фокус именно над кампанията за разгласа и популяризация на събитието и комуникацията на необходимостта от преминаване онлайн. „Национални дни на кариерата“ трябваше да стартира само дни след въвеждане на извънредното положение и беше първото голямo събитие в България, засегнато от мерките за ограничаване на пандемията.

Ако искате и вие да сте част от мащабните форуми, вижте предстоящите ни есенни събития, където ще можете да се срещнете с повече от 10 000 кандидати за работа.
 
ПОЛЕЗНО ЗА ВАС
Най-доброто време за оптимизиране на онлайн присъствието ви е сега - Employer Branding от JobTiger

В тези предизвикателни дни, екипът на JobTiger не спира да търси перспективи, фокусирайки се над възможностите и отправя поглед отвъд настоящата ситуация.

В последните месеци HR общността все повече заговори за важността на изграждането и поддържането на работодателската марка по време на криза. Как да запазим своя корпоративен образ в новата непредвидима реалност? Как да развием работодателския си имидж така, че кризата да се превърне във възможност сега и за в бъдеще да привличаме лоялни партньори, клиенти и качествени служители?

Стабилното корпоративно лице е основен фактор за всички наши потенциални партньори, клиенти и служители, а всички ние сега сме в онлайн пространството.

В тази перспектива ви напомняме за единствената по рода си услуга Employer Branding профил.

Employer Branding – профилът на JobTiger.bg е специално разработен за компаниите, уважавани на българския пазар на труда заради грижите им за развитие и просперитет на служителите си, за въвеждане на добри HR, социални и екологични практики.

Вашият Employer Branding – профил има за цел именно да скъси дистанцията, да ви отличи от останалите работодатели, и да ви представи под прожекторите. Той ще отговори на максимален брой въпроси, които си задават търсещите работа, преди да кандидатстват в компанията.

Услугата е активна за цяла календарна година и включва преференциално публикуване на неограничен брой брандирани обяви (с приоритетно показване) напълно безплатно. Брандираните обяви достигат до точните кандидати, и получават допълнително разпространение в различните канали на JobTiger.

Екипът на JobTiger периодично анализира Employer Branding профилите. Данните от последния анализ на екипа сочат, че Employer Branding профилите имат 12 пъти повече преглеждания от безплатната версия, която включва много по-базова информация.

Employer Branding услугата е на стойност 2 000 лв без ДДС.

Вижте работодатели, които вече използват услугата като ММ Солушънс, Каргил и Силвър Стар.
Защо си струва да сравните заплатата си в Zaplatomer.bg?

Винаги когато ви предстои да говорите за заплатата си - независимо дали с настоящия или бъдещия ви шеф - ще постигнете успех, ако инвестирате време, за да се подготвите.

Един от най-силните аргументи е какви са реалните заплати за вашата позиция. Но защо да разчитате единствено на обща информация за средната работна заплата във вашата област, вместо да направите индивидуална съпоставка на заплатата, която вие конкретно получавате или очаквате?

Когато се сравнява индивидуалната заплата на даден служител, резултатите взимат предвид предишен опит, образование, както и регионални различия или вида собственост на компанията, в която лицето е наето. Въпросникът за сравнение на заплатите в Zaplatomer.bg отчита всичко това и в резултат ще ви предостави индивидуална информация точно за вашата заплата, която спокойно можете да използвате при договаряне на възнаграждението.
Нагласи и тенденции към кариерни и масови събития в „новото нормално“

Една от най-силно засегнатите от пандемията от COVID-19 области е провеждането на събития, културни мероприятия, конференции и други масови събирания. Организаторите бяха принудени бързо да променят дейността си или начините на провеждане.

Екипът на JobTiger също отправя поглед към нагласите на участниците и посетителите с цел оптимална организация на предстоящите през есента кариерни събития.

В рамките на една седмица JobTiger проведе няколко анкетни проучвания по темата, като общият въпрос беше „Какво предпочитате – онлайн, физическо или хибридно провеждане на изложенията?“

Ето и резултатите: http://jobtiger.tv/hr-industriya/mnenia/naglasi-i-tendentsii-kum-karierni-i-masovi-subitiya-v-novoto-normalno
Застой при обявите за работа през юни

С едва 0.4% са се увеличили обявите във водещите сайтове за работа у нас през юни спрямо май.

Данните са от изследване на JobTiger. Екипът на компанията периодично анализира тенденциите на пазара на труда и така стана ясно, че след големия ръст на обяви за работа през май (+77% спрямо април) броят на обявите за работа през юни остава почти непроменен.

Ето какви тенденции се очертават при последния изследван период – месец юни:
  • С водещо дялово разпределение сред предложенията за работа са секторите „Търговия и продажби“ (21%), „Хотелиерство и ресторантьорство“ (18%) и „Производство“ (13%), следвани от секторите „Транспорт и логистика“ (9%), „Административни и обслужващи дейности“ (9%) и „ИТ“ (9%).
  • С най-голям положителен ръст спрямо предходния месец май са обявите за работа в секторите „Транспорт и логистика“ (+29%), „Здравеопазване и фармация“ (+20%) и „Хотелиерство и ресторантьорство“ (+15%).
  • 68% от предложенията за работа са съсредоточени в големите областни градове: София, Пловдив, Варна, Бургас, Русе и Стара Загора. Най-напред в тази класация е София с цели 41%, следвана от Варна (9,4%), Пловдив (8,9%) и Бургас, Русе и Стара Загора, съответно с по 3% дял от общия брой обяви за работа.
Повече за изследването може да прочетете в JobTiger.bg.