ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ
Само до края на август: отстъпки за участие на работодатели в „Дни на кариерата“ в икономическия сектор
Форум Дни на кариерата: Икономика, Финанси, Маркетинг, Човешки ресурси и обслужване на клиенти ще се проведе за тринадесети път на живо и виртуално през месец ноември.

Кога и къде?
 • 23 ноември (вторник) 2021 г. - във фоайето на Университета за национално и световно стопанство;
 • 25 ноември (четвъртък) 2021 г. - онлайн в платформата на Brazen Technologies.

До края на август компаниите, които искат да бъдат част от събитието, могат да направят регистрацията си с 10% отстъпка от крайната цена, благодарение на предплатения план JobTiger Wallet.

Защо да се включите?
 • За да се срещнете с най-амбициозните кандидати с различно ниво на опит и търсещи развитие в посочените сектори;
 • За да се позиционирате като активен и съвременен работодател;
 • За да се откроите с участие в събитие с традиция в провеждането;
 • За да представите компанията и предимствата на свободните позиции и стажантски програми;
 • За да селектирате потенциални кандидати за позиции и установите лични взаимоотношения с бъдещи служители.

За повече информация и регистрации, посетете сайта на събитието.
„Дни на кариерата – ИТ, Комуникации и Аутсорсинг“ среща бизнеса и образованието присъствено и виртуално

Тринадесетото издание на специализирания кариерен форум „Дни на кариерата: ИТ, Комуникации и Аутсорсинг“ стартира през месец октомври. Събитието ще се проведе в четири академични града – София на 7 октомври, Пловдив – 12 октомври, Варна – 14 октомври, Габрово – 19 октомври и виртуално на 20 октомври в платформата на Brazen Technologies.

Събитието дава възможност на студенти и млади специалисти, които търсят кариерно развитие в областта на информационните технологии, телекомуникациите и аутсорсинг индустрията, да се срещнат с компаниите лидери в секторите и да открият своето ново работно място или шанс за участие в стажантска програма.

По време на онлайн изданието на „Дни на кариерата“ на 20 октомври работодателите могат да се включват директно с видео презентация в паралелната семинарна програма. Вече е възможно работодателите да заявят опция за видео представяне, семинар или уъркшоп на практични теми от професионалното развитие в секторите IT, комуникация и аутосорсинг - https://bit.ly/2W2JXbH

Ако и Вие искате да представите пред стотици млади и проактивни специалисти възможностите за професионално развитие във вашата компания, регистрирайте се за участие в „Дни на кариерата – ИТ, Комуникации и Аутсорсинг“.
 
ПОЛЕЗНО ЗА ВАС
Спад със 7% на обявите за работа през юли

Единствено ИТ секторът бележи ръст в разгара на лятото

През юли новите предложения, публикувани във водещите сайтове за търсене и предлагане на работа у нас, са спаднали със 7% спрямо юни.

Така, общият брой на обявите от миналия месец е почти 47 000. На годишна база те са се увеличили със 70% (спрямо юли 2020 г.) - сочи още ежемесечният анализ на пазара на труда у нас, изготвен от HR компания и кариерен сайт JobTiger.

Търсене на кадри по сектори
Лятото е време за отпуски и ваканции, така че не е учудващо, че спад в търсенето на нови кадри е отчетен през юли в почти всички сектори, с изключение на „ИТ“, при който има 9% ръст на обявите.

С най-висок спад са предложенията в сектора „Хотелиерство и ресторантьорство“ (-20%), следван от „Логистика и транспорт“ (-14%) и „Маркетинг и реклама“ (-13%). При останалите сектори спадът е, както следва: „Строителство“ (-9,1%), „Производство“ (-8,7%), „Търговия и продажби“ (-8,6%), „Здравеопазване и фармация“ (-8%), „Административни дейности“ (-6%) и „Счетоводство, одит, финанси“ (-4%).

Вижте целият анализ на JobTiger за м. юли в JobTiger.bg.
Вашият Employer Branding на JobTiger.bg

В последната година HR общността по света все по-усилено говори за важността на изграждането и поддържането на работодателската марка именно след бурните промени през 2020. Светът става все повече дигитален и компаниите имат нужда от все повече и разнообразни онлайн канали за комуникация.

Employer Branding услугата на JobTiger.bg е именно такъв онлайн канал за комуникация в полза на кандидата, където цялата важна за него информация може да бъде показана в синтезиран вид. Създадена е именно за компаниите, уважавани на българския пазар на труда заради грижите им за развитието и просперитета на служителите им и за въвеждането на добри HR, социални и екологични практики.

Вашият Employer Branding е независим канал, който има за цел именно да скъси дистанцията между вас и подходящите служители, да ви отличи от останалите работодатели и да разгласява информация за най-отличаващото ви на пазара на труда. Той ще отговори на максимален брой въпроси, които си задават търсещите работа, преди да кандидатстват в компанията. Каналът разгласява информацията и по установените канали и социалните мрежи на JobTiger.

Вижте профилите на работодатели, които вече използват услугата като АББ България, Schwarz IT Bulgaria, Telenor Bulgaria EAD, Лидл България, Cargill Bulgaria и разберете как да се отличите и вие с вашия работодателски профил.

Цената на Employer Branding услугата е 2000 лв. без ДДС за година и включва и публикуването на неограничен брой корпоративни обяви.

Предизвикателствата за привличане и задържане на подходящи кандидати се превръщат в централен въпрос за дългосрочните политики на много компании. На фокус се поставят дългосрочните инвестиции в развиване на работодателската марка.

Нищо не е по-показателно за една компания от поведението ѝ по време на динамично променяща се среда. Стабилното, сигурно и надеждно корпоративно лице е основният фактор, който вдъхва доверие у потенциалните партньори, клиенти и служители.

Как да запазим своя корпоративен образ? Как да развием и комуникираме работодателския си имидж, така че да се възползваме максимално от възможностите (сега и за в бъдеще) и да привличаме лоялни партньори, клиенти и качествени служители?

В JobTger.tv представихме няколко препоръки как да се адаптирате и да извлечете оптимални ползи за компанията: https://jobtiger.tv/hr-industriya/employer-branding/employer_branding_2021
 
ИНТЕРЕСНО ОТ HRINDUSTRY.BG
Управление на възнагражденията

Какво представлява управлението на възнагражденията?

Управлението на възнагражденията е процес, който включва менажиране, анализиране и определяне на заплатите, бонусите, придобивките и всички останали предимства, които всеки един служител или работник получава от работодателя за извършената работа и приносът му към бизнеса.

Ефективното планиране на възнагражденията е в полза както на работодателя, така и на работниците. Служители, които получават добра заплата, бонуси и придобивки (ваучери, карти за спорт, допълнително здравно осигуряване, платени обучения и др.), са в пъти по-склонни да останат на работа, поддържайки високо ниво на представяне. Това от своя страна води до постигането на по-добри резултати и съответно успехи за бизнеса.

  • HR Marketplace: Effective Meetings in Virtual Environment
  • Хидратация и работоспособност – говорят експертите
  • HR Marketplace: HRistine
  • Колко време се съхраняват документите от трудовото досие
  • HR Marketplace: Процес за ефективно разрешаване на бизнес проблеми