ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ
|
 |
Очакваме Ви на 26-ия HR Weekend! |
20 и 21 юни 2019 г., хотел „Калина Палас“, гр. Трявна
Развълнувани сме, защото тази седмица ни предстои пътешествие в дебрите на човешките ресурси по време на 26-тото издание на HR Weekend.
И тази година събитието събира най-актуалните теми и проблеми в областта на човешките ресурси в България и Ви очакваме, за да ги дискутираме заедно, както и да споделим добри практики.
На 20-ти юни ще дискутираме доклада „Дългосрочни и средносрочни прогнози за развитието на пазара на труда и бъдещото търсене и предлагане на труд в България" разработен от МТСП и как да използваме данните от него за стратегическо планиране“. Модератор на дискусията ще бъде Гергана Раковска, председател на Фондация на бизнеса за образованието.
Втората дискусия в този ден ще представи актуалната напоследък тема за това Как измерването и анализът ни помагат в планирането и обосноваването ни при взаимоотношенията с ръководството (VP, CEO, CFO) и с колегите от другите отдели? Дискусията ще бъде модерирана от познатите лица на събитието – Стоян Ганев (управител на Audit Advice Associates) и Христо Стоянов (директор Човешки ресурси на Артемис ООД).
Практически измерения на оценка на представянето през 2019 година - най-често срещаните грешки и как да ги избягваме ще обсъдим на 21-ви юни заедно с Христо Цветков, Director Human Resources Global Operations Europe в Sensata Technologies.
Споделете с нас приятната емоция на един топъл летен HR Weekend.
За повече информация може да посетите сайта на събитието или да се свържете с екипа на JobTiger:
events@jobtiger.bg
02/49 180 13/22
0882 364 456
|
|
 |
Работодателската марка INSIDE-OUT
Interimage и JobTiger организират дискусионен форум.
Теми и лектори:
Репутация на работодател, ангажираност на човешкия ресурс, корпоративна кауза.
Катя Димитрова,
Светлозар Петров
#EmployerBrandingPower
Медийна публичност, медийно потребление на публиките, тенденции на медийния пазар.
Елисавета Търпанова
Интерпартнерс Груп
Дата: 9 юли 2019 г.
Място: Пловдив, Limacon Event Center
Начален час: 16:00
Форумът се организира със съдействието на ТРАКИЯ ИКОНОМИЧЕСКА ЗОНА.
Изисква се предварителна регистрация на https://mailchi.mp/5b93253d4a6a/forum_plovdiv най-късно до 7 юли 2019 г.
За допълнителна информация, може да се свържете с екипа на JobTiger:
events@jobtiger.bg
(02) 4918 011/024
Повече информация за услугата по изграждане и поддържане на работодателската марка, може да прочетете тук.
|
|
|
 |
Scale Up Your Career – кариерно събитие и конференция от ново поколение
На 26.09.2019 в Интерпред – ще се проведе Scale Up Your Career – кариерно събитие, съчетаващо конферентна и изложбена част, посветено на темата за кариерното преориентиране.
Конференцията Scale Up Your Career предвижда:
- интерактивни работилници за кариерно преориентиране и дизайнерско CV;
- казуси на компании, даващи възможност на търсещите работа и работодателите да се срещнат в смислено и ползотворно партньорство;
- изложбен кът на работодателите.
Scale Up Your Career 2019 ще събере най-добрите експерти в кариерното развитие и над 30 компании, с цел да помогнат на талантливите и амбициозни хора да открият удовлетворяваща кариерна реализация.
За повече информация:
JobTiger
events@jobtiger.bg
(02) 4918 011/024
|
|
|
 |
|
|
|
InterImage и JobTiger обединяват познания и опит в интегрирана услуга по изграждане и поддържане на работодателска марка
Две от водещите компании на пазара в сферата на управлението на човешките ресурси (JobTiger) и корпоративните комуникации (InterImage) представят първата по рода си комплексна услуга за бизнесите – независимо от техния мащаб, сфера на дейност или брой служители.
InterImage и JobTiger обединяват усилия и конструират пакет от дейности, които ефективно повлияват средата както вътре в компаниите, по отношение на удовлетвореност и ангажираност на екипи, така и извън нея по отношение на разпознаваемост, разбиране за профила на компанията и популяризиране на нейното човешко лице.
Услугата включва вътрешен одит по патентована методология и оценка на изходната ситуация вътре в компанията, създаване на инструментариум за подобряване на вътрешната среда с периодична оценка на постигнатото, разпознаваемост и публичност към външни публики, работа с партньори, организации, посланици и лидери на мнение. В обхвата влиза и стандартният набор от комуникационни инструменти като ситуиране спрямо конкуренти, конкурентен анализ, social media listening, share of voice, връзки с медии и създаване на съдържание.
„Най-важна за нас е измеримостта на постигнатото и превръщането на екипите на компаниите в посланици на брандовете, за които работят“, казва Светлозар Петров от JobTiger.
„Комуникациите в днешно време трябва да бъдат завършен цикъл и никой бизнес не може да си позволи да работи само с една целева публика, нито да работи по разнопосочен начин с различни публики. Именно там е нашата роля“ – допълва Катя Димитрова от InterImage.
Експертните екипи на двете компании са сред първите специалисти по изграждане на работодателска марка у нас с партньори като Behr-Hella Thermocontrol, Cargill България, Cordeel България, Societe Generale Express Bank, Artemis, Alliance Print, магазини „Браво“.
За допълнителна информация, може да се свържете с екипа на JobTiger:
E: office@jobtiger.bg
T: +359 2 4918 000
|
|
|
 |
Кандидатствай в конкурса за социални предприемачи ПРОМЯНАТА
Конкурсът за социални предприемачи ПРОМЯНАТА търси хора и организации, намерили решение на социален проблем на децата и младежите.
Петима финалисти стават част от Инкубатор, в който ще получат финансиране, менторство и обучения, медийна подкрепа, достъп до мрежа от потенциални партньори и селектирани социални предприемачи.
Кандидатствайте до 18 юли на: www.nova.bg/promyanata.
|
|
|
 |
Къде да работите, ако искате „хоум офис“?
Все повече кандидати се интересуват на интервю за работа от възможностите за работа от вкъщи. За някои позиции това е стандартна част от усилията да се направят по привлекателни условията на труд и нефинансовите придобивки за служителите.
Обикновено това са мениджмънт позиции и други квалифицирани технически и нетехнически позиции. Paylab и Zaplatomer.bg подготвиха класация на секторите, в които тази придобивка се среща най-често.
Работата от вкъщи е третата най-популярна придобивка според анализа на Paylab непосредствено след гъвкавото работно време и допълнителния отпуск.
Най-привлекателните нефинансови придобивки сред служителите според Paylab са:
1. Гъвкаво работно време
2. Допълнителен отпуск
3. Работа от вкъщи
Сред позициите, при които работата от вкъщи е достъпна за повечето служители са ИТ специалисти, програмисти, ПР, маркетинг и журналисти, мениджъри проекти, преводачи, анализатори, специалисти електронна търговия, дизайнери, мениджъри и административни служители. Най-често тази възможност се предоставя на топ мениджмънта. Обратно, помощният персонал, квалифицираните работници и служителите в сферата на услугите имат много ограничени възможности за работа от вкъщи, тъй като работата им зависи от физическото им присъствие на работното място.
Цялата статия може да прочетете в Zaplatomer.bg.
|
|
|
|
|