Интерактивно дигитално решение за брандинг на участниците на Дни на кариерата: ИТ, комуникации и аутсорсинг
Нетърпеливи сме да споделим за уникална по рода си възможност, която предоставяме за първи път специално за компаниите-участници в Дни на кариерата: ИТ, комуникации и аутсорсинг през октомври. Представяме на вашето внимание интерактивните дисплеи на Simusca.sg, които могат да изведат вашето работодателско брандиране на следващо ниво.

Какво е Simusca?
  • Интерактивни дисплеи под наем
  • Софтуер, разработен в България
  • Хардуер от последно поколение
Какво ви предлагаме? Възможност да наемете интерактивен дисплей 43 Pro, 43 Pro Plus или 75 и да заместите статичните банери и стени с интерактивно съдържание и уникално представяне. Моделите 43 Pro и 43 Pro Plus с разположението и височината на техните дисплеи са подходящи за разположение зад вашия щанд.

Цени за наем:
  • 43 Pro и 43 Pro Plus – 200 Евро/ден
  • 75 Tower – 400 Евро/ден
  • За събитието в Пловдив цената за наем е +50 Евро.
  • За събитието във Варна цената за наем е +100 Евро.
Припомняме ви, че до 31 май можете да се възползвате от 10% отстъпка с JobTiger Wallet при регистрация и плащане за участие в Дни на кариерата: ИТ, комуникации и аутсорсинг през октомври.

Отстъпката от 10% с JobTiger Wallet до края на май е валидна само при регистрация и плащане за участие в събитието и не е приложима за наема на интерактивен дисплей Simusca.


За повече информация относно интерактивните дисплеи можете да се обърнете към екипа на JobTiger или директно да се свържете с екипа на Simusca.

Контакти JobTiger:
Тел. 0884 070 906
Email: events@jobtiger.bg

Контакти Simusca:
тел. 0882 405 860
Email: iordan.chahanov@simusca.com
Йордан Шахънов
ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ
Forbes HR & Employer Branding Awards

Все повече български компании срещат предизвикателства в работната среда, породени от бурното развитие на местния бизнес и намаляващия брой свободни квалифицирани кадри. Битката за таланти става по-оспорвана, а очакванията на кандидатите за работа – по-завишени. Тези тенденции превръщат човешките ресурси и работодателския имидж в ключов приоритет за бизнеса.

Forbes HR & Employer Branding Awards насочват прожекторите към най-успешните HR експерти в България – онези, които не само следват най-нашумелите глобални практики, а участват в тяхното създаване и постоянно търсят работещи решения.

Талантът триумфира на сцената на HR & Employer Branding Awards, където ще бъдат отличени най-добрите HR професионалисти, които да служат за пример и вдъхновение.




Всяка българска компания може да кандидатства за награда в една или повече от следните категории:

  • HR Директор
  • Развитие на служители
  • Въвеждане на служители
  • Привличане на таланти
  • Ангажиране на служители
  • Технологична HR иновация
  • Иновативна среда
  • Работодателски имидж
     
Кандидатстването в конкурса за всяка от категориите се извършва само онлайн до 19 юли чрез сайта на Forbes България.
Legion Run се завръща!

Каним ви да се включите в Legion Run 2023! Локацията ще бъде не къде да е, а именно в Sofia Airport Park, точно до летище София!

Освен това остават по-малко от 200 свободни места, така че ви съветваме да заявите своята корпоративна оферта на corporate@legionrun.com или директно да се регистрирате тук.
Записвания с 10% отстъпка за Дни на кариерата в УНСС до края на месец юни

Регистрациите за есенните събития от серията Дни на кариерата са отворени. При записване и плащане до 30 юни 2023 г. можете да запазите щанд за участие в Дни на кариерата в УНСС с 10% отстъпка с JobTiger Wallet.

Запазете своя фирмен щанд за Дни на кариерата: Икономика, Финанси, Маркетинг, Човешки ресурси и Обслужване на клиенти – ноември 2023 г.
УЕБИНАР: Как влияе въздухът в затворените помещения върху продуктивността и здравето ни?

Компаниите партньори на националната информационна кампания „Знаеш ли какво дишаш?“ организират уебинар на тема

Как влияе въздухът в затворените помещения върху продуктивността и здравето ни? - 30-ти май 2023, сряда, от 15:30 – 16:15, онлайн.

По време на уебинара ще презентираме и дискутираме проучвания на международни изследователски екипи за влиянието на температурата, влагата и CO2 в затворените помещения върху здравето, продуктивността на хората и децата.

Ще покажем как можем да следим и подобряваме активно микроклимата на класната стая или офиса, в който се намираме.

За кого е подходящ уебинарът?
  • Директори на училища; Учители; Родители; Ученици.
  • Собственици; HR и други мениджъри в компании;
  • Служители.
Всички, които искат да подобрят условията в училище, офиса или вкъщи, където обикновено прекарваме по-голямата част от времето си.

Целта на кампанията „Знаеш ли какво дишаш?“ е да повиши информираността за лошото качество на въздуха в класните стаи и да предложи конкретни решения за подобряване на тази ситуация. За реализацията на тази цел са поставени датчици, които измерват в реално време нивата на въглероден диоксид, влажност и температура в помещенията. Това е иновативно решение, което ни позволява да следим качеството на въздуха в класните стаи и да предприемем навременни действия, за да гарантираме чист въздух и здравословна среда за учениците и учителите в класните стаи.

РЕГИСТРИРАЙ СЕ ЗА УЧАСТИЕ В УЕБИНАРА

* Всеки регистриран ще получи линк за стрийминг платформата. Участието е безплатно.
Бизнес фестивал BrandGalaxy Fest 2023 отваря врати на 23, 24 и 25 юни в Дворец на културата и спорта в гр. Варна

BrandGalaxy Fest е първото 3-дневно бизнес събитие, посветено на последните иновации в бранд мениджмънта, технологиите на бъдещето и тяхното ключово значение за развитието на бизнеса в и отвъд границите на България.

Събитието ще се проведе на 23, 24 и 25 юни в зала „Конгресна“, в Дворец на културата и спорта, гр. Варна. BrandGalaxy Fest е уникална възможност за българската предприемаческа общност да създаде ценни контакти и да чуе вдъхновяващи говорители и експерти, революционирали индустрията си с помощта на иновациите. Броят на местата е ограничен! Купете билет за вас или вашия екип с промокод: jobtiger50 за 50% отстъпка тук.

Събитието ще срещне своите гости отблизо с теми и практически примери от сфери като изкуствен интелект (AI), VR / AR, 3D mapping, Web 3.0, Metaverse, blockchain, NFTs, крипто валути, виртуални събития, геймификация, автоматизация, киберсигурност и трансгранични сътрудничества между България, Африка, Европа и държави от Обединените арабски емирства, които да помогнат на българските компании да се модернизират и да излязат извън мащабите на България.

Гост лектори и панелисти ще бъдат водещи иноватори от България, Дубай, Мароко и Германия.

Очаквайте и демонстрации на нови продукти и услуги, които променят начина, по който работим и живеем. Виждайки колко бързо напредва светът на иновациите, не можем да си позволим да останем назад в тази област.

Фестивалът се осъществява с подкрепата на водещата бизнес телевизия у нас - ТВ1 България и ще се излъчва на живо. 

За повече информация относно събитието, възможности за партньорства и начини за закупуване на билети, моля, посетете уебсайтa: https://brandgalaxy-fest.com/
Дни на кариерата във Философски факултет към Софийски университет "Св. Климент Охридски" 1-2 юни 2023 г. (четвъртък и петък)

„Дните на кариерата” ще се проведат под мотото „Младите хора и възможностите да получат по-добро образование и реализация в България“ в сградата на Философски факултет на бул. Цариградско шосе № 125, бл. 4.

Целта на събитието е да срещне студентите с водещи компании от различни сфери на дейност и по този начин да разшири възможностите им за развитие и професионална реализация.

В програмата са заложени:
  • Лекции, уъркшопи и презентации от различни организации и компании партньори на Философски факултет;
  • Щандове на организации и работодатели за директно представяне на предложения за работа и стажантски програми.
  • Презентации на тема: Магистърските програми на Философски факултет. Как да кандидатствам?
  • Презентации на тема: Нашите докторски програми. Как да стана докторант?
Програма на събитието съвсем скоро ще публикуваме на страницата на ФФ.

Организатор на Форума е Кариерният център към ФФ.

За повече информация:
Кариерен център, ФФ
тел.: 02 971 51 84,
e-mail: anna.t.ivanova@phls.uni-sofia.bg
МИНАЛИ СЪБИТИЯ
Приключи пролетният сезон събития на JobTiger

JobTiger затваря най-пълния си пролетен сезон събития от години насам. Щастливи сме да обявим, че те преминаха повече от успешно и събраха бизнеса и образованието на десетки локации. Организирахме и проведохме 14 кариерни събития на живо и едно виртуално.

Изпробвахме нови неща, рискувахме с нови локации и събития в съботните дни. Предизвикахме себе си да направим нещо ново за вас във вече изградени модели с многогодишни традиции. Повече от успешно се оказа интегрирането на програма за дигитален обмен на данни между търсещите и предлагащите работа. Споделянето на профил, автобиография или портфолио само с QR код се посрещна радушно и от двете страни и вярваме ще продължи да се ползва и на следващите форуми.

Проведените събития доказаха, че срещите на живо се завръщат с пълна сила, а растящият брой посетители и компании участници потвърждават нуждата на бизнеса да се запознава с активните млади хора.

Разберете повече за проведените ни пролетни събития тук.
28-ият HR Weekend събра 35 души на 18 и 19 май в Парк хотел “Кюстендил”

35 души от 16 компании в различни сектори се включиха в 28-ото издание на HR Weekend by JobTiger. Участниците имаха възможност да дискутират най-актуалното от HR света в рамките на три дискусионни панела в двата дни – HR в криза, Мотивация, ангажираност и задържане при хибриден модел на работа и Възнаграждения и придобивки – тенденции, предизвикателства и източници на информация.

Дискусиите и обмененият опит показаха, че традиционният формат е изключително ползотворен за всички участници, а ние като организатор вярваме, че всеки от тях си е тръгнал с нови идеи и вдъхновение.
 
Кариерна борса в Бургаски свободен университет се проведе на 10 май

Бургаски свободен университет и JobTiger организираха Кариерна борса за студенти на 10 май 2023 г.

Събитието бе безплатно за студенти и работодатели и се организира като част от изпълнение на Проект BG05M2OP001-2.016-0004-C01 „Икономическото образование в България 2030“.

Организатори на събитието са Бургаски свободен университет и JobTiger.
 
Кариерната борса в Университет „Проф. д-р Асен Златаров“ Бургас премина успешно

Университет „Проф. д-р Асен Златаров“ Бургас организира Кариерна борса за студенти от професионално направление Химични технологии на 18 май 2023 г. от 10:00 часа. 12 компании се включиха в събитието.

Събитието бе безплатно за студенти и работодатели и се организира като част от изпълнение на проект BG05M2OP001-2.016-0013, „Модернизация, дигитализация и интернационализация на обучението в Химикотехнологичен и металургичен университет“ по ОП „Наука и образование за интелигентен растеж“. Обща стойност на проекта 1 629 276 лв., от които 1384 884.60 лв. европейско, 244 391.40 лв. национално съфинансиране.

Организатори на събитието са Университет „Проф. д-р Асен Златаров“ Бургас и консорциум Кариерни събития в химичните технологии (Джобтайгър ООД и Фондация на бизнеса за образованието).
 
13-ият Софийски фестивал на науката събра повече учени, зрители и отзиви от всякога

13-ият Софийски фестивал на науката събра повече учени, зрители и отзиви от всякога.

Само предварителните заявки за места на фестивала бяха 7430 според онлайн системата ни за резервации, към които се добавят заявките за близо 4000 места в училищната програма и над 2500 места, заявени на място по време на фестивала. Никога до момента не сме виждали такъв интерес към събитията, а те от своя страна бяха с 30-50% повече от предходни години. Тепърва предстои да обобщим и данните за посещенията по щандовете, но видяхме, че нито майският дъжд, нито богатата програма в София по времето на фестивала намали постоянния поток от хора на различни възрасти през четирите дни на фестивала.

Имаме нелеката, но изключително приятна задача да прегледаме над 1500 снимки от фотографите на фестивала от Ико-медиа, както и от доброволците и приятели, и ще ги споделим с вас, както и медийния отзвук, но едно е видимо и от приложената тук снимка – партньорствата ни с вас през годините и тази година превърна науката в постоянна, неделима, очаквана част от публичните събития в столицата ни, привлича публики от различни градове и доказва, че науката е култура.

Наред с отчитането на резултатите от 13ия фестивал в София, нашият екип започна вече подготовката за втория варненски и първия пловдивски фестивал, които стъпват върху опита ни от работата ни с вас. Ето защо още веднъж ви благодарим за привилегията да сме изградили един толкова стабилен, разпознаваем и търсен бранд!
 
ПОЛЕЗНО ЗА ВАС
Каним ви да се присъедините към платформата 2nd7.org за предлагане и използване на услуги за кариерно консултиране

2nd7.org е нова инициатива на JobTiger, която дава възможност за предоставяне и получаване на кариерно консултиране по най-удобния начин в цялата страна и извън нея.

Чрез предоставените инструменти в сайта можете да организирате, заявите и закупите за вас или ваши близки срещи за кариерно консултиране на място или онлайн в зависимост от вашите възможности и предпочитания.

Информация за начина на ползване можете да откриете на този линк.
ОТ HR INDUSTRY
  • 100 стипендии на стойност 100 000 лв. за 100-те изгряващи звезди на България
ОТ STARTUP PSYCHOLOGY
  • Успешни лидери – започнете от себе си
  • Как да ограничим негативните последици при освобождаване на служители