ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ
|
|
Какви са ползите да посетите виртуално изложението HR Industry на 9 февруари? |
Провеждането на много традиционни събития се промени с наложилите се през 2020 г. правила за физическа дистанция, но за щастие за юбилейната си десета година изложението HR Industry напълно отговаря на предизвикателството с нов, изцяло онлайн формат.
Тази година ще можете да се запознаете с най-новото в продуктите и услугите за HR бранша на 9 февруари от 10:00 до 16:00 ч. на платформата на Brazen Technologies.
Независимо дали планирате да участвате за пръв път или сте посещавали събитието на място предишни години, нормално е да се запитате какви са предимствата на виртуалния формат.
Безплатно е
Регистрацията и участието в HR Industry са безплатни за посетители. Нужна е единствено предварителна регистрация на този линк.
Участвате отвсякъде
Може да се включите в събитието от всяка точка на България или света. Платформата Brazen Technologies е достъпна и лесна за използване от всякакъв тип устройства, свързани с интернет. Така вие, като посетител, може да се включите във виртуалното изложение от офиса, дома си или друго предпочитано място с помощта на лаптоп, компютър или смартфон.
Удобно и без риск за здравето
За десета поредна година на едно място ще съберем за вашия бизнес десетки водещи доставчици на услуги в сферата на човешките ресурси. Имате възможност да комуникирате с изложителите чрез чат, аудио или видео и от удобството на вашия дом или офис да проучите спокойно услугите, които ви интересуват, и да се съсредоточите върху презентациите, които са най-важни за вас. А тази година не само ще можете да се включите където пожелаете само с един клик, но и ще го сторите напълно безопасно, без контакти на живо!
Вижте всички предимства на виртуалния формат в hrindustry.bg.
HR Industry 2021 се организира от компанията за комплексни HR услуги JobTiger с генералното спонсорство на MetLife.
|
|
|
Планирайте HR събитията си за 2021 г. с годишния календар на JobTiger!
С настъпването на 2021 г., в сферата на човешките ресурси отново актуален въпрос е: как се развива пазара на труда?
Въпреки здравната и икономическа криза и ограниченията за провеждане на събития, тази година JobTiger не се отказва от мисията си да подпомага връзката между бизнеса, образованието и търсещите работа. След HR Industry, през 2021 очаквайте:
• Национални дни на кариерата 2021 - на живо и виртуално;
• Виртуални дни на кариерата 2021;
• Дни на кариерата: ИТ, Комуникации и Аутсорсинг - на живо и виртуално;
• Дни на кариерата в икономическия сектор - на живо и виртуално.
През настоящата година по-гъвкавият подход ще бъде търсен от всички ни за повече ефективност. Ето защо, въпреки че дори и в HR бранша цените на услугите се покачват, JobTiger не само ще задържи, но и ще намали цените за участие в събитията си! С новия предплатен план JobTiger Wallet компаниите вече могат да постигнат най-добрите резултати чрез най-подходящите за текущите условия решения. JobTiger Wallet е начинът компаниите да намалят разходите си, като в същото време се възползват от повече свобода в планирането по време на пандемия, за да могат и през идната година да се срещнат първи с някои от най-добрите кандидати на пазара на труда.
До края на м. януари може да заявите участието си във всяко от събитията и да предплатите сумата със значителна отстъпка.
Разгледайте календара със събития на JobTiger за 2021 г. тук.
За повече информация може се свържете и с нашия екип:
events@jobtiger.bg
+359 884 086 003
+359 884 070 906
+359 882 364 456
|
|
|
|
20 ГОДИНИ JOBTIGER |
Финални думи за историята на JobTiger и поглед към бъдещето на компанията
В последните два месеца, в двадесет спомена, разказахме част от историята на JobTiger. Или поне тези части, които са важни не само за компанията, но и показват развитието на пазара на труда и на обществото като цяло и нашата роля в това. Подготвихме и хронология на всичко разказано, която можете да разгледате тук.
Много колеги споделиха и техните спомени и впечатления от работата си с JobTiger, дадоха ни повод да си припомним хубави моменти, научихме и неща, които не знаехме. Благодарим за това, направихте ни щастливи, защото това беше важно за нас!
|
|
|
|
|
|
Вашият Employer Branding на JobTiger.bg - силен канал за комуникация и представяне
ВИЖ РАБОТОДАТЕЛИТЕ!
Нашият сайт JobTiger.bg постоянно се развива в крак със световните тенденции, като поставя на фокус работодателската марка с Employer Branding услугата.
Услугата представя пълноценно работодателско представяне по отношение на грижата за служителите под формата на независим и авторитетен канал за информация.
Структурирано, модерно, подредено и интерактивно съдържание с динамично управление на информацията. Специализираната страница съдържа информация на едно място – всичко, което интересува кандидата на всеки етап от процеса по подбор с по-добро индексиране от търсещите машини.
Скъсява дистанцията между Вашата компания и бъдещите Ви служители.
Създаването на вашето виртуално представяне е крачка към дългосрочната мисия за представяне, разгласа и популяризация на предпочитания работодател.
За индивидуален поход към Вашите нужди, отстъпка с JobTiger Wallet и повече информация за услугата – екипът на JobTiger е на ваше разположение на office@jobtiger.bg.
|
|
|
|
Финансова грамотност за начинаещи: спестяване и инвестиране
Досега във „Финансова грамотност за начинаещи“ показахме защо трябва да следите приходите и разходите си и как да избегнете излишни задължения. Ако финансовото ви състояние е добро, нямате заеми и сте успели да създадете резерв в размер на разходите ви за от три до шест месеца напред, какво следва?
Спестявания или инвестиции?
И двете. Докато спестяването е подходящо, за да отделяте средства, с които да разполагате при необходимост, инвестирането цели да ви донесе по-висока доходност в дългосрочен план.
Важно е спестяванията да са отделно от разплащателната ви сметка, а в случай на непредвидени разходи сравнително бързо да може да разполагате с тях.
Вижте всички съвети в Zaplatomer.bg.
|
|
|
|
|
Продължава кандидатстването за Employer Branding Awards 2021
Компаниите в България отново влизат в битка за титлата „Успешен работодател“. Тези отличия са за иновациите в управлението на талантите, за новите успешни стратегии в HR, особено във времена на пандемия и бизнес предизвикателства.
2020 година донесе много промени и за служителите, и за работодателите. Водещите компании осъзнават факта, че са необходими нови стратегии за привличане и ангажиране на хората. Те знаят, че трябва да осигурят растеж, независимо от трудностите.
Създаването на положителна нагласа сред служителите към марката, за която работят изисква същата степен на фокус, грижа и допълнителни усилия, която отдавна се прилага при ефективното управление на различни утвърдени брандове - продукти или услуги. С нарастването на огромния интерес към брандинга на работодателите в световен мащаб в призовете тази година ще се търсят новите подходи и иновативните стратегии за employer branding.
Годишните награди на b2b Media отличават бизнеси и личности за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на Работодателския бранд!
Кандидатстването е до 7 февруари 2021 г.
Церемонията по официалното награждаване ще е на 12 февруари.
Отличията ще бъдат връчени онлайн, но в събитието ще участват професионалисти, официални гости, медии и жури.
Повече за събитието и кандидатстването вижте на: https://talents.b2bmedia.bg
|
|
|
|
|