ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ
|
 |
Дни на кариерата – Икономика, Финанси, Маркетинг, Човешки ресурси и Обслужване на клиенти – за първа година ще е и онлайн! |
Повече от 30 фирми вече са заявили участие за форума в УНСС на 26 ноември, започват регистрации и за виртуалното издание.
Форумът на живо – на 26 ноември от 10 часа в УНСС, София – ще се проведе при всички разписани мерки за безопасност.
Виртуалният кариерен форум за секторите икономика, финанси, маркетинг, човешки ресурси и обслужване на клиенти ще е на 1 декември от 11 до 17 часа. Регистрациите за фирми и търсещи работа вече са активни на economy.careerdays.bg.
Екипът на JobTiger организира виртуалния ден в допълнение на присъствения форум, за да може да се присъединят и немалкото компании, които имат рестрикции за участия в събития на живо. Онлайн е удобна възможност и за всички, които са притеснени от епидемичната обстановка или пък биха искали да се включат в надпреварата за свободните работни позиции и без да идват до София. Виртуалният форум е шанс за всеки желаещ да се присъедини от удобно за него място – бързо, лесно и безопасно!
Виртуалният ден ще се проведе изцяло онлайн на платформата на Brazen Technologies - https://app.brazenconnect.com/a/jobtiger/e/NBp7b
За повече подробности за форума Дни на Кариерата – Икономика, Финанси, Маркетинг, Човешки ресурси и Обслужване на клиенти посетете сайта на събитието: economy.careerdays.bg или се свържете с екипа на JobTiger на: events@jobtiger.bg, +359 2 491 80 24 и +359 88 408 6003
|
|
|
|
Над 2100 души проведоха интервюта за работа на Дни на кариерата – ИТ, Комуникации и Аутсорсинг
56 водещи компании се включиха на живо и онлайн в кариерния форум, организиран за 11-а година от JobTiger.
Стартирало на 8 октомври в София и с последващи събития в Пловдив, Варна и Габрово, 11-ото издание на ежегодния форум Дни на Кариерата – ИТ, Комуникации и Аутсорсинг завърши нетрадиционно – с провеждането на първия за тези отрасли Виртуален ден – на 21 октомври.
В рамките само на 2 седмици: 2100 кандидати за нова работа или стаж посетиха събитията на живо, а на онлайн изданието за 6 часа бяха проведени 1069 чат-интервюта. Статистиката от последните години сочи, че всеки шести участник във форума подписва договор с нов работодател.
За да увеличи шансовете както на бизнеса да открие най-подходящите кадри за целите си, така и на търсещите нови кариерни възможности да сбъднат мечтите си, пионерът в организирането на кариерни събития у нас – JobTiger – прибегна до иновативна формула при провеждането на тазгодишния форум. Съчетанието от живи събития в 4 града на страната и онлайн издание, достъпно от всяка точка на света, позволи и на търсещите, и на предлагащите работа да участват по предпочитания от тях начин – лесно, приятно и безопасно! Така, в момент на безпрецедентна медицинска и икономическа криза, която се отразява силно негативно на пазара на труда – желаещите кариера в трите водещи сектора: ИТ, комуникации и аутсорсинг успяха да разговарят с представители на 56 топ компании, които са готови да наемат нови хора.
|
|
|
|
|
Ново! Един фирмен акаунт с мултиюзър възможност в приложението за заплати на Zaplatomer.bg
Напоследък често се срещаме с въпроса дали е възможно да създадем повече акаунти за достъп до приложението за заплати в Zaplatomer.bg за един и същ клиент. Създаването на отделни нови акаунти означава по-трудно администриране и е неудобно за клиентите.
Ако и вие желаете повече хора от екипа ви да имат достъп до данните за заплати, вече имаме решение за вас. Сега можете да създадете индивидуални профили на вашите колеги в един фирмен акаунт.
Така ще ползвате множество потребителски профили от един фирмен акаунт без промяна на цената за достъп до приложението.
Свържете се с нас, за да ви активираме безплатен пробен достъп.
Напомняме ви, че можете безплатно да използвате различни потребителски профили в един акаунт и при публикуване на вашите обяви в JobTiger.bg.
|
|
|
 |
Вашият Employer Branding на JobTiger.bg е силен канал за комуникация и представяне
ВИЖ РАБОТОДАТЕЛИТЕ!
Нашият сайт JobTiger.bg постоянно се развива в крак със световните тенденции, като поставя на фокус работодателската марка с Employer Branding услугата.
Услугата представя пълноценно работодателско представяне по отношение на грижата за служителите под формата на независим и авторитетен канал за информация.
Структурирано, модерно, подредено и интерактивно съдържание с динамично управление на информацията. Специализираната страница съдържа информация на едно място – всичко, което интересува кандидата на всеки етап от процеса по подбор с по-добро индексиране от търсещите машини.
Скъсява дистанцията между Вашата компания и бъдещите Ви служители.
Създаването на вашето виртуално представяне е крачка към дългосрочната мисия за представяне, разгласа и популяризация на предпочитания работодател.
За индивидуален поход към Вашите нужди и повече информация за услугата – екипът на JobTiger е на ваше разположение на office@jobtiger.bg.
|
|
|
 |
Търсят се най-големите корпоративни дарители в България
За петнадесета поредна година Български дарителски форум (БДФ) набира кандидати за наградите „Най-голям корпоративен дарител“.
Това е конкурс, който отличава компаниите, инвестирали финансови, нефинансови средства и доброволен труд в общественозначими каузи. Така налага стандарти за добри практики и устойчиво и прозрачно дарителство.
Категориите са:
Качествени категории:
Най-добра дарителска програма
Най-устойчива дарителска програма
Най-сполучливо партньорство
Количествени категории:
Най-голям обем финансови дарения
Най-голям обем нефинансови дарения (стоки, материали, услуги)
Най-голям принос чрез доброволен труд на служителите
Най-щедър дарител
Специална категория:
Най-сполучливо партньорство по време на COVID-19 кризата - 2020 г.
Наградата в специалната категория ще отличи съвместните усилия на бизнеса и гражданския сектор за преодоляване на последиците от пандемията в периода между март и юли 2020 г. Дейностите трябва да са в отговор на спешни нужди, породени от кризата.
Срокът за номиниране (самономиниране) е 31 октомври. Насоки и формуляр за кандидатстване ще намерите на сайта на БДФ.
|
|
|
|
|