JobTiger новини от месец октомври 2008 г.:
  • JobTiger.bg с офиси в Казанлък и Русе

    През октомври 2008 г. Джобтайгър ООД откри още два свои офиса в страната – в Казанлък и в Русе. С това офисите на Джобтайгър ООД в страната са вече пет. Целта на проекта е специалисти от компанията да оказват персонална помощ и да консултират търсещите работа на място, за да спомогнат за тяхната добра професионална реализация. Работодателите също могат да се възползват от услугите ни чрез местните представителства – подбор на персонал и консултации по управлението, мотивирането и задържането му.

    За контакти:
    Джобтайгър Казанлък
    пл. Севтополис 3,
    6100 Казанлък
    Teл.: +359 431 631 72
    Мобилен: +359 884 070 906
    E-mail: kazanluk@jobtiger.bg

    Джобтайгър Русе
    ул. Петко Каравелов 15
    7000 Русе
    Teл.: +359 82 821 555
    Мобилен: +359 884 086 005
    E-mail: ruse@jobtiger.bg
     
  • Нов кариерен център отвори врати във Факултета по математика и информатика на СУ "Св. Климент Охридски"

    Центърът е създаден със съдействието на ФБО и в него работи кариерен специалист, обучен по програмата GCDF. С него мрежата на университетските кариерни центрове, създадени и подкрепяни от ФБО, обхваща вече 37 центъра.
     
  • Проект Клуб Кариера на ФБО стартира с проучване на професионалната ориентация на учениците

    ФБО представи новия си проект за изграждане на пилотни клубове Кариера в 3 столични училища. Проектът се финансира от Европейския социален фонд и ще подпомага професионалната ориентация и успешно развитие на учениците.
    Инициативата стартира с проучване, проведено сред 610 ученици и 181 родители. Резултатите показват, че младите хора искат да развиват своите умения за заетост и имат нужда от професионално съдействие в избора на подходяща сфера за реализация.
    Резултати от проучването >>.
     
  • Обучения за кариерни консултанти

    ФБО стартира обучения за подобряване на уменията на кариерните консултанти, които са част от проект "Услуги по кариерно консултиране – механизъм за създаване на конкурентоспособна и ефективна работна сила в България", финансиран от фонд "България":
    • От 22 до 24 октомври се проведоха 2 обучения за кариерни специалисти от университетските кариерни центрове – за обучение на нови колеги и сътрудници в кариерните центрове и за споделяне на успешни практики, свързани с изграждането на алумни клубове в университетите. В обученията се включиха 20 кариерни консултанти от цялата страна.
    • 15 университетски специалисти и от консултанти от младежки информационни центрове към ДАМС ще се включат в започващото на 17 ноември ново обучение по GCDF. Global Career Development Facilitator (GCDF) e международна програма за сертифициране на кариерни консултанти, по която до момента у нас са обучени над 1000 кариерни специалисти.
  • ФБО участва в конференция на CEDEFOP за качество на кариерното консултиране

    Фондация на бизнеса за образованието представи България в международна конференция, организирана от Европейския център за развитие на професионалното обучение (CEDEFOP). Фокус на събитието беше осигуряване на качеството в кариерното консултиране и създаването на обща европейска рамка на компетенциите на кариерните консултанти. Конференцията се проведе в Солун на 13 и 14 октомври и в него взеха участие 40 представители на организации и институции от цяла Европа, ангажирани с развитието на националните системи за кариерно ориентиране. Повече информация за събитието >>
     
Предстоящи събития:
  • Официална церемония по връчването на Националната награда за Корпоративна Отговорност от първия за България Международен конкурс
    4 ноември, галерия "Академия" (ул. Шипка 1 вход на Националната Художествена Академия от страна на НС) София, 11 ч.


    На връчването на наградите ще имате възможност да срещнете настоящи и бъдещи бизнес партньори, да се насладите на коктейла, да се полюбувате на съпътстващата събитието изложба на финландското модерно изкуство и на изненадата, подготвена от студенти от Националната Художествена Академия!
    Партньори на конкурса: JobTiger.bg, БАУРЧР, Denkstatt. Медийни партньори – Капитал Кариери и Money.bg.
     
  • Кръгла маса "Кариери за философи"
    8 ноември 2008 г., СУ "Св. Климент Охридски", Ректорат, зала 2


    Във Философски факултет на СУ започва процес по преориентиране на образователния процес към по-голяма близост до практиката и очакванията на бизнеса.
    Целта на кръглата маса е обсъждане на професионалните компетенции, които се развиват в университетското образование по философия. Част от инициативата е и провеждане на публично обсъждане на реализацията на философите в България, извън преподавателските професии.
    Инициативата се провежда с подкрепата на Джобтайгър ООД.
     
  • 14 ноември 2008 г., София, НДК, зала 6
    "РАБОТОДАТЕЛЯТ КАТО МАРКА"


    HR Форумът ще ви предостави възможност да се запознаете с опита на практици от български и международни компании, за това как се изгражда работодателска марка и как този процес се отразява върху възможностите и стремежа да бъдат привлечени, наети и задържани най-добрите професионалисти. Ще ви бъдат представени разработени и действащи в практиката стратегии и инструменти за налагане на работодателска марка.
    Повече за форума >>
     
  • ФБО ще представи България в международна конференция по кариерно консултиране в Румъния
    6 ноември 2008


    Представител на Фондация на бизнеса за образованието ще се включи в международната конференция за глобалните перспективи в кариерно консултиране, която започва в Румъния на 6 ноември и се организира от NBCC Romania и Petroleum Gas University of Ploiesti. ФБО ще представи опита и напредъка на България в изграждането на национална система за професионално ориентиране и кариерно консултиране.
    Повече информация за събитието >>
     
  • Нови проекти на Фондация на бизнеса за образованието

    • ФБО стартира проект "L3 - Learning to Learn Network for Low Skilled Senior Workers", насочен към мотивиране за продължаващо учене и подобряване на уменията на възрастни лица. По проекта ще бъдат създадени методика за обучители и виртуален наръчник. Първата среща с партньорските организации от Италия, Испания, Румъния и Турция се състоя в Мадрид в края на м. октомври.
    • Проект "YELL - Young Europeans Love Languages", по който ФБО е партньор, спечели европейско финансиране. Чрез широка партньорска мрежа в различни европейски държави, сред които България, Германия, Великобритания, Италия, Испания и др., проектът ще подпомага обмяната на идеи и успешни практики, чрез които младите хора да бъдат стимулирани да изучават чужди езици. Чуждоезиковите умения са сред ключовите компетенции, които допринасят за успешната социална интеграция и професионална реализация през целия живот. По проекта ще бъдат създадени обучителни материали, които ще бъдат представени във всяка от страните – партньори.
Полезно за вас:
  • Неограничено публикуване на обяви в www.JobTiger.bg

    Сега JobTiger ви предлага Годишен абонамент за неограничено публикуване на обяви за работа.
    Абонаментните схеми се разработват индивидуално за всеки клиент, спрямо подбора, който предвижда през следващите 12 месеца, типа обява, която предпочита и допълнителните услуги, които иска да му бъдат включени в услугата.
    С нашите абонаментни планове получавате значителна отстъпка, а ако се абонирате до края на Ноември ще получите неограничено публикуване на обяви за 13 месеца на цената за 12. Освен това има и бонус - целогодишно представяне на компанията чрез лого, рекламен текст и активен линк към корпоративния уеб сайт на компанията.
    Абонаментите в www.JobTiger.bg са подходящи за компании, които планират разрастване и отваряне на нови позиции, както и за такива, които имат активен подбор за една или повече позиции през цялата година.

    За повече информация относно абонаментните планове в www.JobTiger.bg:
    Диляна Стойчевска
    Тел: +359 2 49180 23
    E-mail: dilyana@jobtiger.bg
     
  • Нова функционалност "Фен на работодател" в JobTiger

    Преди да кандидатстваме по обяви за работа, винаги търсим колкото е възможно повече информация за работодателите, към чиито свободни позиции сме се насочили. Търсим мнението на приятели, познати, хора, които са работили в тези компании.
    За да съдейства на потребителите си да намерят подходящото работно място, JobTiger въвежда нова функционалност, която им позволява да определят кои са най-предпочитаните и популярни работодатели, регистрирани на сайта.

    Всички потребители на JobTiger могат да гласуват за предпочитаните от тях работодатели и по този начин да станат техни фенове. Гласуването е възможно в секциите "Обяви за работа", "Курсове" и "Представени работодатели" и е достъпно само за регистрираните потребители на www.jobtiger.bg.
    Всеки потребител може да бъде фен на повече от един работодател по едно и също време, както и да се изключи от групата фенове на работодателите, за които вече е гласувал.
    Повече подробности можете да видите в спомагателните текстове към всяка секция.

    С тази функционалност JobTiger се стреми да поощри комуникацията между потребителите си и да постигне по-голяма прозрачност в отношенията между служители и работодатели.
    Като гласуват за любимите си работодатели, потребителите на сайта ще могат взаимно да си съдействат при търсенето на подходящия работодател и подходящата длъжност. Информацията за това кои работодатели са по-предпочитани и по-популярни ще бъде още един ориентир за търсещите работа потребители на пазара на труда и ще им даде по-голяма сигурност при кандидатстването по свободните позиции.
    Идеята на "Фен на работодател" е да измерва положителното отношение на служители и търсещи работа. Самите работодатели могат да използват "фен клуб" функционалността, за да изградят и поддържат име на предпочитан работодател на пазара на труда. Това може да стане, ако служителите на фирмата гласуват за нея.
     
  • Online плащания на услуги в JobTiger

    От този месец вече можете да заплащате online поръчаните от Вас услуги в JobTiger. Когато имате направена поръчка, в секция "Услуги" - "Последни заявки", можете да я прегледате и да наредите плащане online. В момента е възможно плащане с дебитна карта и банков превод през системата E-pay.
     
  • Безплатни позиции на страниците на JobTiger Ltd

    През месец ноември 2008 г. може да публикувате безплатни обяви в www.jobtiger.bg за позиции в Казанлък.
    Също така безплатни позиции може да публикувате за позиции за временна заетост или непълно работно време.
     
  • Мобилните агенти и консултанти – добра възможност за допълнителни доходи, добра възможност за раздвижване на пазара на работна ръка

    Имате ли познати и приятели, за които може да кажете "Те познават почти целия град"? Или просто такива, които имат нужда от нова, интересна и добре платена работа, която да им дава свободата да работят когато искат, където и да са, да се срещат с нови хора и да им помагат да си намират по-добра работа – препоръчайте им да станат наши Мобилни агенти или Мобилни консултанти.
    Подробности може да научите като се свържете с нас или кандидатствате за избраната от Вас позиция.
     
  • Празници през месец ноември:

    • 1 ноември (събота) - Ден на народните будители.
    • 8 ноември (събота) - Архангеловден. Имен ден празнуват Ангел, Ангелина, Михаил, Михаела, Гаврил, Радка, Радко, Райна, Райчо, Рангел. Празник на служителите на Национална дирекция на полицията.
    • 11 ноември (вторник) - Св.Мина.
    • 14 ноември (петък) - Филиповден.
    • 21 ноември (петък) - Въведение Богородично. Ден на християнското семейство.
    • 24 ноември (понеделник) - Екатерининден.
    • 30 ноември (неделя) - Св. Апостол Андрей Първозвани (Андреевден).
    За още информация за почивни и празнични дни през месеца, вижте календара.
Panta Rei...
  • Малина Сиракова e новият HR Adviser в компанията Synovate Bulgaria.
    Предишният си опит в областта на развитието на човешки ресурси Малина е придобила като асистент и след това като консултант "Човешки ресурси" в Ейч Вижън, където работи повече две години. Основната фокус на работа на Малина Сиракова през този период е бил свързан с услугите консултиране и аутсорсинг, както и организиране и провеждане на тимбилдинг за клиенти на фирмата. За контакти:
    Tel: 02/4029908
    E-mail: malina.sirakova@synovate.com

Платено съобщение

"Професионалното развитие на специалистите във финансовата и счетоводна сфера - възможностите за реализация и пазарът на труда в България."

На 27 Ноември, в хотел Шератон гр. София ще се проведе конференция на тема: "Професионалното развитие на специаистите във финансовата и счетоводна сфера - възможностите за реализация и пазарът на труда в България."
Организатори на събитието са АССА - Международната асоциация на дипломираните експерт счетоводители и БПП Профешънал Едюкейшън. Целта е представянето на цялостен поглед върху възможностите за реализация на специалистите от финансовата и счетоводната сфера у нас. Ще бъдат обсъдени и проследени различните етапи от професионалното развитие на работещите в бранша, а също и ролята на работодателя.
За постигането на целта са поканени представители на най-големите счетоводни и финансови организации, на водещи фирми за набор и подбор на персонал, преподаватели от български университети и др.
Конференцията ще бъде полезна за работодатели, финансови директори, мениджъри "Човешки ресурси", топ мениджъри – всички, интересуващи се от подпомагане професионалното развитие на финансовия и счетоводен персонал, от различните начини за привличане на най-добрите кадри и способността те да бъдат задържани. В допълнение, това е една чудесна възможност за осъществяване на полезни бизнес контакти, както и обмяна на опит и идеи.

Със своята 100-годишна история, 325 000 студенти, 122 000 члена в 170 страни и най-лесно разпознаваемата абревиатура във финансовия свят, АССА е най-голямата и бързо развиваща се международна организация на дипломираните експерт счетоводители. Покриването на 14-те изпита от квалификацията води до придобиването на АССА членство, а това от своя страна гарантира наличието на всички финансови и счетоводни знания и умения, небходими за успешна кариерна реализация. Съвсем закономерно АССА квалификацията е първи избор и за мнозинството одитори и счетоводители в България.
Регионалният офис на АССА се намира в Румъния. Допълнителна информация може да получите на телефон: +40213127945 или на е-mail: andreia.manea@ro.accaglobal.com.
Създадена през 1976 година във Великобритания, БПП Профешънал Едюкейшън бързо се превръща в най-голямата, уважавана Eвропейска компания за професионални обучения в сферата на финансите, счетоводството, маркетинга, човешките ресурси, правото и банкирането. Днес, компанията разполага с над 1000 преподавателя и 44 офиса в Европа, Азия и САЩ.
В България, дейността стартира през 2003 година, като биват предлагани курсове от финансовата и счетоводната сфера, и не само, а всички преподаватели – местни и чуждестранни, са дипломирани експерт счетоводители, с дългогодишен професионален опит в индустрията. Качеството на предлаганите обучения се потвърждава на всеки шест месеца, когато излизат резултатите на БПП студентите.
У нас и в региона, БПП Профешънал Едюкейшън е най-реномираната организация, предлагаща курсове по АССА квалификацията.
Повече информация за БПП курсовете може да намерите на сайта на компанията: www.bpp.com/bulgaria, на телeфон: +359 2 960 79 18 или на e-mail: mariabankova@bpp.com.