Уважаеми колеги,

В навечерието на настъпващите празници и преди да ви пожелаем „Догодина, до амина!” ви подаряваме Коледното издание на месечния бюлетин. В него ще намерите нашите новогодишни подаръци (за целогодишна употреба), както и други интересни идеи, за реализирането на които екипът на Джобтайгър ООД е на Ваше разположение!

Честита Коледа
 
Коледни и новогодишни подаръци от JobTiger.bg
  • Осигурете повече свободно време на себе си и на служителите си!
    С наближаващите коледни и новогодишни празници все по-често се замисляме за интересни и полезни подаръци.
    Сега JobTiger.bg ви предоставя възможността да изненадате вашите приятели и колеги с новата „Асистанс карта”.
    Картата дава неограничено право за използване на услуги от ежедневието, на много по-ниски от пазарните цени, като:
    • поддръжка, ремонт и почистване на дома;
    • 24/7 пътна помощ и ремонт на автомобила ви;
    • 24/7 достъп до неотложна медицинска помощ;
    • почасово гледане на деца;
    • химическо чистене от и до адрес, посочен от вас (офиса/дома);
    • финансови услуги и консултации;
    • хотел за домашни любимци.

    Защо да изберете точно тези услуги:
    • Услугите се извършват от врата до врата и в удобно за вас време;
    • Пестите време, нерви и облекчавате ежедневието си;
    • Ползвате проверени и качествени доставчици;
    • Цените им са значително по-ниски;
    • Имате възможност да се откажете от поръчана услуга, като направените първоначални разходи за оглед или други предварителни дейности се поемат от нас;
    • Денонощно обслужване;
    • Неограничен брой ползване на услугите;
    • Възможност и другите членове от домакинството да използват картата.

    Картите са разработени специално, за да облекчат ежедневието на хората и техните семейства, да им позволят да разполагат с повече свободно време за себе си.

    Цената на картата за цялата 2009 г. е 50,00 лв с включен ДДС.
    Ако поръчате карта до началото на 10тия HR Уикенд я получавате само за 35,00 лв.

    Поръчайте вашата асистанс карта сега!

    За повече информация или поръчка:
    E: tigerclub@jobtiger.bg, office@jobtiger.bg
    W: www.jobtiger.bg/tcco
    T: 02/ 49 180 23, 29

  • Kriza.bg е най-новият сайт на JobTiger Business Group.
    Целта ни е да превърнем този сайт в мястото, от което може да получите актуална, сериозна и професионална информация за икономическата ситуация в света и в България.
    В сайта ще намерите събрани всички български материали, свързани със световната икономическа криза, влиянието и проявлението й в България. Ще бъдат публикувани материали от чужди медии. Ще бъдат публикувани мнения на специалисти. За да ви информираме за всички най-важни аспекти на очертаващия се кризисен период и за новите тенденции и продукти в управлението на човешките ресурси.
    Предоставяйки ви информация и давайки ви възможност да споделите мнения, опасения и въпроси, целим да сме полезни за всички:
    • мениджъри на компании, които нямат специалисти по човешки ресурси, но искат да се справят с настъпващата криза;
    • специалисти по човешки ресурси, на които им предстои да се сблъскат с проблемите по съкращаване на персонал и оптимизиране на разходите по управлението на оставащите служители;
    • хора, които изпитват съмнения относно работното си място;
    • за онези, които искат да бъдат информирани и да получават качествена и надеждна информация.
    Разчитаме на вашата активност, креативност, социална отговорност, знания и желание да направим този сайт полезен и нужен, както и да го пазим чист от пошлостта на масовите форуми.
Предстоящи събития:
  • На 30 и 31 януари ще се проведе 10-то юбилейно издание на Уикенда на екипите „Човешки ресурси” в България, организиран от JobTiger.bg, с подкрепата на Accor Services България - Оператор №1 в издаването на ваучери за услуги!

    За записвания и допълнителна информация:
    Диляна Стойчевска
    T: + 359 2 49 180 23
    E: dilyana@jobtiger.bg
    Елеонора Тодорова
    T: + 359 2 49 180 22
    E: eleonora@jobtiger.bg

    Очакваме ви!

  • VІ-ти сертификационен тренинг по кариерно консултиране за специалисти по „Човешки ресурси”
    В началото на 2009 г. ще стартира поредното обучение по кариерно консултиране.
    Всички вече сме наясно, че икономическата ситуация в България и в света ще доведе до освобождаване на служители – в някои браншове по-малко, в други броят им ще бъде значителен. И сигурно сте се питали дали може да направите нещо за тези хора, така че хем да си намерят работа, хем да запазите добрите отношения с тях...

    Е, ако до този момент кариерното консултиране и подпомагане на служителите ви не е било от предлаганите вътрешно-фирмени услуги, може би е време да се замислите. Вече много компании, на които им предстои да съкратят служители, се обръщат към нас за помощ.

    Освен, че можем да поемем консултирането на служителите ви и да ги подпомогнем да се устроят бързо на работа, ви предлагаме да се включите и в предстоящото обучение за кариерни консултанти, което се провежда по най-широко разпространената международна програма - GCDF (Global Career Development Facilitator) и ви дава международно признат сертификат за практика в Европа, Северна Америка, Австралия, Азия. До момента в България има обучени над 1000 специалисти по кариерно консултиране. Следващите може да сте вие ...

    За записване и подробности:
    gcdf@jobtiger.bg
    02/ 49 180 14
    Надежда Ангелова

И така,
бъдете здрави, изпратете старата година сред приятели и хората, които са най-ценни за вас и посрещнете Новата година с нови мечти и надежди!

До скоро,

Екипът на JobTiger.bg