ИНТЕРФУДС БЪЛГАРИЯ АД

Компания

Интерфудс е лидер на пазара на бързооборотни стоки в България. Интерфудс поема пълна отговорност и изпълнява всички аспекти на логистиката, продажбите, маркетинга, дистрибуцията и управлението на продуктите, които представлява. Тези задачи се изпълняват от висококвалифициран екип, който поддържа постоянни контакти с нашите клиенти и доставчици в България и чужбина и с помощта на високотехнологична информационна система. Логистичният отдел има изграден дневен, месечен и годишен план на доставките, изготвен в сътрудничество със съответните отдели на нашите клиенти. Вътрешната ни дистрибуция се извършва между централния ни склад в София и дистрибуционните ни центрове в страната. Автопаркът ни от 60 търговски коли се управлява и котролира в съответствие с всички стандарти и изисквания на закона.

Компанията е създадена през 1992 и оттогава постоянно се разраства и развива. В момента в Интерфудс работят 108 висококвалифицирани специалисти в офисите в София и Варна, и в петте дистрибуционни центъра в страната. Компанията има покритие в голяма част от пазара на дребно в България, изпълнявайки всички логистични аспекти, продажби, маркетинг и дистрибуция на брандовете, които представлява.

Визия

Изграждаме брандове, чрез дългострочни партньорства и опит.

Вярваме на опита

20 години изграждаме продукти и марки в България, за да сме в крак с промените в потребителския начин на живот.

Горди сме с клиентите си

Благодарение на натрупания опит и познаването на българския пазар, изграждаме дългосрочни и стабилни връзки с межуднародните ни партньори:

  • 1992 – Papadopoulos – Гърция
  • 1996 – Perfetti – Италия
  • 1997 – Mega Disposables – Гърция
  • 1999 – Vileda-Компания от FHP group
  • 2003 – Melissa – Гърция
  • 2006 – Ybarra – Испания
  • 2006 – Tesa-Част от Beiersdorf
  • 2007 – Zanae – Гърция
  • 2007 – Chupa Chups-Испания
  • 2012 – Golden foods
  • 2012 – Paloma
  • 2013 – Йотис – Гърция
  • 2015 - La Mediterranea

Интерфудс измина дълъг път в популяризирането на висококачествените продукти на партньорите и в правенето им в лесно достъпни за българските потребители. Поставихме високи стандарти в изграждането на марки и управлението на процесите, свързани с това. Интерфудс постоянно расте и се развива и продължава да отъпква пътя, който останалите да следват.

ITCD