Икономедиа АД
Account Manager - абонаменти “Капитал”
София
длъжност на пълно работно време

Account Manager - абонаменти “Капитал”

София длъжност на пълно работно време

За нас

“Капитал” е най-голямата бизнес медиа в България, чиято мисия е да дава достоверна и задълбочена информация, така че читателите да могат да правят информиран избор в бизнеса и в личния си живот. През последните години “Капитал” успешно разви дигиталния абонамент като продукт за крайните потребители и благодарение на тяхната подкрепа инвестира допълнително в качеството на съдържанието и журналистическия екип.

В продължение на тази стратегия и за да посрещне нуждите на фирмите за комплексна бизнес информация, “Капитал” създаде корпоративния абонамент като нов продукт, който дава достъп на група потребители до професионални новини, бизнес данни и достъп до бизнес конференции.

За успешното лансиране на този информационен продукт на пазара “Икономедиа” АД, издател на “Капитал” търси да назначи амбициозен и интелигентен Аccount Мanager- абонаменти с опит в B2B продажби, който да ни помогне и да сподели с нас успеха на продукта. Като член на екипа Коропативни абонаменти вие ще участвате в развитието на пазарната стратегия, ще правите продажби в различни бизнес сегменти и индустрии, и ще управлявате отношенията с клиентите.

Отговорности

- Разрастване на портфолиото от потребители
● Използване на данни от различни източници и знание придобито от срещи с фирмите с цел набелязване на възможности и поддържане на добра база от потенциални клиенти.
● Изготвяне на оферти.
● Срещи и обаждания с цел привличане на интерес и представяне на стойността за клиента.
● Преговори и сключване на сделки.

- Управление на отношенията с клиенти
● Качествено управление на отношенията с активните абонати на компанията, проследяване на нуждите им и поддръжка на оптимален абонаментен пакет.
● Събиране на обратна връзка с цел допълнително развитие и подобряване на продукта.
● Задържане на клиенти - подновяване на договорите и на база адекватна информация за потреблението идентифициране на възможности за увеличение на броя потребители

- Отчети, кампании, развитие на екипа
● Редовно поддържане на клиентската база, проследяване на оферти и сключени сделки (работим със Sales Force)
● Активно участие в кампании, с цел постигане на целите за продажби.
● Активно участие в работния процес, с предложения и идеи, с цел постигане на поставените цели
● Придържане към добри практики в привличането и управлението на клиенти

Изисквания и необходими умения

● Минимум 5 годишен опит в B2B продажби и история за постигане на отлични търговски резултати (опитът с абонаментни продажби, с информационни или технологични продукти е предимство).
● Апетит за разрастване на бизнеса, предприемчивост, аналитично мислене, прецизност.
● Познания на принципите на продажбите, в това число генериране на лийдове, управление на търговската фуния, техники за затваряне на сделки.
● Опит и добри умения в изготвянето на оферти, търговска кореспонденция и водене на преговори.
● Опит в работа със CRM системи.
● Позитивно отношение и готовност за експерименти и поемане на инициатива.
● Добри социални умения и желание за работа в екип.
● Работно владеене на английски език.

Ние Ви предлагаме

● Гъвкаво работно време с възможност за дистанционна работа.
● Доходът ви няма да е ограничен - ще се формира от базова заплата и бонус върху всички сделки.
● Работа в сплотен и подкрепящ екип, в иновативна среда и развиваща се индустрия
● Възможност за обучение и професионално развитие.
● Безплатни билети за бизнес конференции и събития от портфолиото на компанията.
● Безплатно използване на Spark или такси при пътуване на служебни срещи.
● 10% отстъпка за Spark при лично ползване.
● Опция за допълнителна здравна застраховка

JobTiger Banner