Административен асистент
Sofia
длъжност на пълно работно време

Административен асистент

Sofia длъжност на пълно работно време

За нас

"Ен Ер Консултинг" ЕООД е нова бързоразвиваща се компания, която предлага възможност на всички свои служители да получат професионално развитие и корекни работни отношения в среда от професионалисти. Компанията е специализирана в ремонта и поддръжката на превозни средства, както и в други специфични дейности и услуги.
Наши клиенти са големи международни компании и участваме във все повече различни проекти. Развиваме се динамично и разширяваме своята дейност, като за целта търсим да назначим бъдещия си колега на длъжност:

Отговорности

Основни функции и задължения
• Работа с офис техника;
• Следене за наличностите и поръчване на необходимите канцеларски и офис консумативи;
• Осъществяване на входяща и изходяща кореспонденция;
• Поръчване на рекламни материали;
• Подпомагане организирането на събития;
• Извършване на резервации на хотели, самолетни билети и др.;
• Посрещане на посетителите в офиса;
• Обработване, въвеждане и подръжанене на базата данни;
• Изготвяне на пълномощни и приемо-предавателни протоколи;
• Проверяване товарителници и засичане на фактури по куриерски пратки;
• Изготвяне на справки и отчети по задание на ръководството;

Изисквания и необходими умения

Изисквания към кандидата
• Средно или Висше образование;
• Аналитично и комбинативно мислене;
• Умение за приоритизиране на задълженията;
• Умения за работа в екип и проактивност;
• Отлично владеене на офис пакет (Word, Excel);
• Много добро ниво на английски език;
• Отговорност, организираност и прецизност при работа с документи.

Ние Ви предлагаме

• Коректни трудови взаимоотношения;
• Обучение според стандартите на компанията и вътрешната ѝ система за обучения;
• Мотивиращо възнаграждение
• Премии за Великден и Коледа

Информация за контакт

Телефон: 0889833363

JobTiger Banner