В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на
отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата
за тях работа.
Наш клиент е утвърдена международна компания, лидер в представянето
на услуги rent-a-car и оперативен лизинг на частни лица и компании.
Във връзка с разширяване на екипа търсим мотивиран човек за
длъжността:
Административен асистент - лизинг на автомобили
Отговорности
Подготовка и обработка на лизингови договори с корпоративни и
частни клиенти;
Приветливо и любезно обслужване на клиентите на компанията;
Следене на цялостната документация на автомобилите и сроковете за
изтичане на договорите;
Отговаряне на клиентски запитвания по имейл и телефон, съдействие
при избора и предоставяне на допълнителна информация за услугите,
които предлагаме;
Компанията предлага:
Конкурентно стартово възнаграждение;
Възможност за кариерно развитие;
Стандартно работно време и допълнителни социални придобивки;
Ваучери за храна;
Пълно въвеждащо обучение и специализация в сферата.
Възможност за работа на четири часова работна седмица.*
Изисквания:
Предходен опит на административна позиция – такъв в автомобилната
сфера ще се счита за предимство;
Добра компютърна грамотност и владеене на MS Office;
Базово работно ниво на владеене на английски език, нужно за
работата с договори на английски език;
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на
интервю.
HRS Recruitment Services Bulgaria притежава лиценз от Националната
Агенция по Заетостта с №2525 от 26.04.2018 г