HRS Bulgaria
Административен асистент - лизинг на автомобили
София
длъжност на пълно работно време

Административен асистент - лизинг на автомобили

София длъжност на пълно работно време

Описание на позицията

В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.

Наш клиент е утвърдена международна компания, лидер в представянето на услуги rent-a-car и оперативен лизинг на частни лица и компании. Във връзка с разширяване на екипа търсим мотивиран човек за длъжността:



Административен асистент - лизинг на автомобили

Отговорности


Подготовка и обработка на лизингови договори с корпоративни и частни клиенти;
Приветливо и любезно обслужване на клиентите на компанията;
Следене на цялостната документация на автомобилите и сроковете за изтичане на договорите;
Отговаряне на клиентски запитвания по имейл и телефон, съдействие при избора и предоставяне на допълнителна информация за услугите, които предлагаме;

Компанията предлага:


Конкурентно стартово възнаграждение;
Възможност за кариерно развитие;
Стандартно работно време и допълнителни социални придобивки;
Ваучери за храна;
Пълно въвеждащо обучение и специализация в сферата.
Възможност за работа на четири часова работна седмица.*

Изисквания:

Предходен опит на административна позиция – такъв в автомобилната сфера ще се счита за предимство;
Добра компютърна грамотност и владеене на MS Office;
Базово работно ниво на владеене на английски език, нужно за работата с договори на английски език;

Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.

HRS Recruitment Services Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с №2525 от 26.04.2018 г