Макдоналдс България - Сънфудс България ЕООД
more than 300 служителя Apply See employer
Административен асистент обработка заплати
София
full-time
 Suitable for refugees

Административен асистент обработка заплати

София full-time  Suitable for refugees

About us

Първият ресторант на Макдоналдс™ в България е открит в гр. Пловдив през 1994 г. Към настоящия момент компанията осигурява работа и дава възможност за развитие на над 1000 млади българи в градовете София, Пловдив, Варна, Бургас, Пазарджик, Перник, Ямбол, Стара Загора, Велико Търново, Плевен, к.к Слънчев бряг, к.к Златни пясъци, които обслужват повече от 5 милиона клиента годишно. Благодарение на постоянството си в прилагането на добри практики в областта на човешките ресурси и обучение, компанията ни спечели няколко награди в тази област.

Макдоналдс™ е сред най-добрите работодатели в България пет поредни години и два пъти се нарежда сред 10-те най-добри работодатели в Централна и Източна Европа в проучването на Hewitt/AON. Макдоналдс™ заема първо място в категория "Големи компании" в проучването "Най-добрите работодатели" в България през 2006г. и е на второ пез 2007 и 2008 година. През 2015г. Агенция по заетостта постави компанията на първо място в категория "Работодател, наел на работа най-много безработни лица от неравнопоставените групи на пазара на труда", а през 2017г. бе удостоена с награда за "Работодатели със значим принос за осигуряването на заетост на безработни лица на регионалния трудов пазар". През 2021г. Националният алианс за социална отговорност отличи Макдоналдс™ със специална награда за работодател, осигуряващ работни места за хора със специални нужди.

Постоянни са действията ни за увеличаването на мотивацията на всички мениджъри и служители, които работят в компанията, чрез повишаване на общото професионално ниво и опит, за да се създадат възможности за лично и професионално развитие. Макдоналдс™ в България получи акредитация по международния стандарт за организационно съвършенство Investors in People през Април 2015г.

Придобиването на стандарта ни помогна да диагностицираме организацията, за да открием силните си страни и възможностите за подобрение, да открием възможностите за увеличаване на капацитета ни относно сила и конкурентоспособност на пазара, управление на таланти, задържане на хора, развитие на лидери. Работата в тази посока не приключи с получаване на акредитацията, а е постоянен процес, който ни позволява непрекъснато усъвършенстване.

Responsibilities

- Подготвя трудови договори и допълнителни споразумения на служителите на компанията
- Оформя документи на напускащи служители;
- Попълва коректно отработени часове на служителите на компанията в специализирана програма за заплати;
- Съдейства при изготвянето на работните заплати на компанията, отпуски, болнични, служебни бележки, обезщетения при прекратяване, документи за пенсиониране и свързаните с тях осигуровки и данъци, ведомости и рекапитулации за заплати и справки към ръководството;
- Регистрира в НАП нови трудови договори, заличаване на трудови договори, корекции в трудови договори, допълнителни споразумения и напускане на служители;
- Издава служебни бележки за доходите и справки на служителите на компанията, спазвайки ЗЗЛД;
- Текущо поддържа своите знания във връзка с измененията в българското законодателство и с трудово-правните отношения.
- Запознат е и спазва Кодекса на труда и Кодекс за задължителното обществено осигуряване;
- Подпомага изготвянето на необходимата документация, касаеща проверки и справки към инспекцията по труда;
- Обработва болнични листове на служителите на компанията и подготвя декларирането им към НОИ;
- Съдейства при изготвяне на Декларации 1 и 6;
- Поддържа комуникация с всички обекти на компанията;

Requirements and necessary skills

- Завършено средно или висше образование по специалност „Счетоводство“, „Финанси“, ,,Икономика“ ;
- Познания в сферата на трудовото законодателство;
- Компютърна грамотност (MS Office) Excel, Word;
- Отговорност, организираност, инициативност, лоялност, коректност, умения за работа в екип и внимание към детайла и много добри комуникативни умения;
- Инициативност за усъвършенстване и добавяне на нови знания.
- Английски език на работно ниво.

За предимство ще се счита:

- Висше образование по горе изброените специалности или студент в последен курс;
- Познания и умения за прилагане на Кодекса на труда, Кодекса на социалното осигуряване, както и други нормативни актове, свързани с извършваната дейност;
- Умения за работа със софтуер за заплати “Plus Minus”; Предишен опит в обработка на заплати на сумирано изчисляване на работното време.
- Отлично ниво на Английски език;
- Предишен опит на подобна позиция;

We offer

- Трудов договор на пълно работно време;
- Коректни и дългосрочни трудови отношения;
- Работно място във водеща, стабилна и постоянно развиваща се компания, млад и динамичен екип;
- Коректно възнаграждение и навременно заплащане;
- Възможност за професионално израстване и повишаване на класификацията.

Ако смятате, че нашето предложение е точно за Вас, не пропускайте тази възможност и ни изпратете вашата автобиография (CV) с прикачена снимка. При кандидатстване за позицията, вие изрично се съгласявате и доброволно предоставяте личните Ви данни, които са под специален режим на защита, по смисъла на Общия регламент за защита на личните данни /GDPR/. Интервюта ще бъдат проведени само с предварително одобрените по документи кандидати.

Contact Information

Phone: 0884809351

ITCD 2024 Employers
Zaplatomer Banner