Easy Consult Ltd.
Административен асистент с френски език
Пловдив
длъжност на пълно работно време
От 2000 до 3000 лв.

Административен асистент с френски език

Пловдив длъжност на пълно работно време От 2000 до 3000 лв.

За нас

Изи Консулт е българска консултантска компaния, специализираща в управлението и развитието на човешки ресурси, подбор на персонал и работодател временна заетост.

За нов проект и клиент за нас търсим Административен асистент с френски език.

Изпратете Ни CV и наш специалист ще се свърже с Вас!
*Предлагаме и безплатна кариерна консултация!

Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 2339/30.08.2017г30.08.2017

Отговорности

На тази позиция Вие ще:

• Развивате професионалните си умения в област, която Ви е интересна – техническа поддръжка, клиентски запитвания, счетоводство и финанси и др. ;
• Водите кореспонденция с френско говорящи колеги от Люксембург ;
• Поддържате високо професионално ниво и изграждате дългосрочни отношения, които развиват бизнеса на компанията;
• Въвеждате необходимата информация във фирмените бази данни.

Изисквания и необходими умения

• Много добро ниво на Френски език;
• Компютърна грамотност;
• Много добри комуникативни умения;
• Добри организационни умения и способност за работа в екип.

Ние Ви предлагаме

Какво да очаквате от нашите клиенти?

• Възможност за кариерно развитие в утвърдена международна компания;
• Атрактивна заплата, комбинирана с допълнителна бонусна схема;
• Различни обучения и сертификати за служителите;
• Динамична и предизвикателна работна среда.

Защо да кандидатствате с Изи Консулт?

1. Консултираме индивидуално всички кандидати!
2. Даваме съвети за Вашите документи за кандидатстване!
3. Даваме насоки и споделяме практики за успешно представяне по време на интервюто!
4. Работодателите разглеждат нашите кандидати с предимство!

Информация за контакт

Телефон: +359 882 569 414

ITCD 2024 Employers
Zaplatomer Banner