Easy Consult Ltd.
Административен асистент с немски език
София
длъжност на пълно работно време
От 3000 до 4000 лв.

Административен асистент с немски език

София длъжност на пълно работно време От 3000 до 4000 лв.

За нас

Повече от 20 години Изи Консулт е надежден партньор за персонализирaни HR решения в различни индустрии, която работи в световен мащаб в 7 държави. Стремейки се да бъдем лидер на пазара, ние винаги търсим най-новите тенденции в областта на набирането на персонал и човешките ресурси, като оставаме верни на мисията си да свързваме велики организации с още по-велики хора. Подхождаме индивидуално към намирането на най-добрите таланти и ги свързваме с най-подходящите работодатели, като постигаме ускорени бизнес резултати за нашите клиенти и насърчаваме кариерното развитие на нашите кандидати.

През годините създадохме специализирани екипи за набиране на персонал, развихме експертиза и оптимизирахме услугите си, за да отговорим на променящите се нужди на следните бързо развиващи се икономически сектори: Финанси и банково дело, BPO и споделени услуги, аутсорсинг, маркетинг и продажби, човешки ресурси, администрация, счетоводство, логистика и транспорт, инженерство, връзки с клиенти, хотелиерство и туризъм и др.

Отговорности

На тази позиция Вие ще:

• Правите оценка на медицински застрахователни претенции за определяне на право на възстановяване и суми;
• Правите анализ на медицинска документация и фактури;
• Проверявате покритието на полиците и оценявате валидността на претенциите въз основа на условията на полиците;
• Спазвате установените насоки за оценка на риска, процедури и регулаторни стандарти;
• Идентифицирате възможности за подобрения в процесите и повишаване на ефективността;
• Подпомагате дейността на старши оценители на риска и мениджъри при необходимост.

Изисквания и необходими умения

• Много добро ниво на Немски език - С1;
• Работно ниво на английски език - В1/В2 ниво;
• Предходен опит в застрахователния бизнес се счита за голямо предимство;
• Ориентираност към детайлите с добри организационни умения;
• Точност и прецизност по отношение на крайните срокове;
• Много добри познания за MS Office.

Ние Ви предлагаме

• Възможност за кариерно развитие в утвърдена международна компания;
• Стандартно работно време - Пн-Пт 09-18:00ч;
• Хибриден или дистанционен модел на работа;
• Допълнително здравно осигуряване;
• Застраховка живота;
• 25 дни платен годишен отпуск;
• 50 лв. ваучери за храна;
• Допълнителни гъвкави придобивки;
• Бонуси при специални случаи – сватба, раждане на дете;
• Различни обучения и сертификати за служителите;
• Динамична и предизвикателна работна среда.

Информация за контакт

Телефон: +359 882 569 414

ITCD 2024 Employers
Zaplatomer Banner