За наш клиент, утвърдено адвокатско дружество, което е специализирано в областта на корпоративното право, търсим офис сътрудник, който ще бъде част от административния екип, който организира, координира бизнес процесите и подпомага работата на адвокатските екипи в кантората.
• Води, систематизира и архивира делова кореспонденция;
Систематизира първични счетоводни документи и взаимодейства със
счетоводна компания.
• Поддържа телефонна и мейл комуникация с колеги, партньори,
клиенти на български и английски език.
• Осигурява административна подкрепа на адвокатския екип по
проекти. Обработва, подрежда и класифицира документи;
• Координира и организира работните процеси в офиса.
• Посреща клиенти на компанията
• Съдейства за въвеждане и обработка на данни в система за
управление на дейността.
• Организира и следи за доставянето на консумативи до офиса на
дружеството, взаимодейства регулярно с доставчици на услуги
• Изготвя отчети и справки за вътрешни нужди и към външни
институции;
Телефон: 02 873 95 94